Děkuji moc za rady velice si toho vážím jsem začátečník ještě toho moc nevím. Budu ráda za jakékoli rady chovu ohledně Kakariki změřit ho zkusíme i drápky vyfotíme fotky dám co nejdříve a bidílka taky vyměníme Tak máme tedy asi nakonec samečka i podle názorů tady děkuji moc ale klidně pokračujte budu ráda to by vysvětlovalo i to agresivní chování vůči kamarádovi jiného druhu a stejného pohlaví že???
Mám ještě jednu otázku. Kdyby měl parťáka stejného druhu tedy Kakariki snesou se? A je lepší samec nebo samička? Děkuji za odpověď
Drápky fotit nemusíte, má je opravdu přerostlé. Stříhání není složité, zkuste prohledat fórum, toto téma tady bylo nedávno. S tím parťákem stejného druhu jsme na tom byli stejně. Našemu Pepíčkovi jsme koupili kamarádku a po třech týdnech ji začal napadat. Museli jsme je oddělit. Můžete to zkusit, ale vždy je lepší být připraven na neúspěch. Posílám odkaz na naše kakariki
http://papousci.chovzvirat.com/diskuzni-forum/kategorie-1/tema-6337/strana-2.html
A přidávám foto šťastného nového párečku (Pepíka máme v oddělené kleci)
Děkuji moc za rady i za fotečku Vašich Kakariki jsou opravdu nádherní!!! Je pravda že Lorik je spíš přítulnější ke mě než k příteli toho občas klove,takže je to asi opravdu sameček.
S kamarádkou asi počkáme do příštího roku,taky je oddělíme budu se řídit Vašimi radami. Děkuji moc
Dobrý den všem,
mohu se jen zeptat, jak na tohoto Kakarika? Mám doma samečka (podle všeho, je stejný jako Váš na fotce), mám ho doma měsíc, dříve byl u kamarádky, zpočátku si u nás zvykal, každý den chodil ven z klece a pomalu to vypadalo, že to bude s ním dobré, ale podlední dny je agresivní, klove, štípe a nenechá se ani odehnat. Ví, že to bolí a nenechá toho. Nevím, jestli má takové období, anebo jsem něco udělal špatně, což třebas nepovede k nápravě. Můžete mi prosím někdo poradit? Co máte za zkušenosti Vy? Díky Petr
Dobrý den všem:)))