Dobrý den, potřebovala bych poradit od přírodního páru mam 3mladý zpěváky před týdnem vyletěli. A jeden je taková žlutý ( o jakou mutaci jde ) rodiče jsou přírodní. Děkuji
Taky jsem si říkala, že to bude asi taky samec ( ale nemá ještě červený pírka a jeho sourozenec už je má )
A kolik se pohybuje cena u pastelových?
Děkuji
Je smutný, když něco chováte a nevíte název mutace ani cenu. Co vlastně o vašem chovu víte a jak můžete předávat informace o chovu kupujícímu. Kdyby si zvás někdo udělal srandu a řekl vám smyšlený název mutace tak to budte předávat dál? Jen se bojíte aby jste pěkně neprodělala. Taky dobrý postoj k chovu a ještě lepší chovatel. Ani se nedivím, když se tady na diskuzi někdo zeptá jestli můžou jíst papoušci mrkev. Při takových vědomostech chovatelů je to už naprosto jasné.
O papouškách vím dost. nejsem začátečník. A mutace to jsem se jen zeptala. A když by se mě někdo zeptal na mutaci ( a tuty stranky bych neznala, abych se mohla tady zeptat ) tak bych v pohodě řekla že se v mutacích nevyznám a prodala bych ho za cenu jako přírodního. Jen jsem chtěla vědet cenu, atd kdybych někdy v chovu měla opět mládě pastel. A MRKEV žerou !!!
Já mam papoušku na krásu a ne na výdělek!
Nashledanou
PS: na mutace se tady ptá více lidí. A ne jen já.
Pro Augina:
je to pastelová samička jak už tu psali a moc pěkná... :-D
Tady z těch rejaplů si nic neděljte, když se vám objeví mládě v budce jiné než jeho rodiče tak je lepší se zeptat na to co to vůbec je než nevědět co chovám..
S pozdravem Lukáš
Pro Auginu:
Já chovám taky zpěváky.. Mám doma dva páry.. A ted mám v budce mládátko s červenýma očkama tak uvidím co s toho vypadne a podle ak bude vypadat tak si ho možná taky nechám... :-D A protějšek jí sežentě taky pastela a to máte čisté..
pro Lukáše:
Tak to musí bejt taky zajímavé mládě :o)
Jj kouknu po pastel.
Já mam dva páry přírodní a pak mam plonkovou samici australská modrá a k ní nemohu sehnat protějšek.