Aktuálně: 3 736 inzerátů212 123 diskuzních příspěvků18 278 uživatelů

Pro kterého se rozhodout?

anonymní (neregistrovaný) 28.03.2011, 09:52:13 xxx.xxx.73.204
Dobrý den, už mnoho dní studuji ptačí literuturu a všechny možné weby. Teď se ozhoduji mezi dvěma druhy - papoušek konžský a mníšek. Pořizovací cena na výběr nemá žádný vliv. Můžete mi napsat klady a zápory jednotlivých druhů? Co byste doporučovali? Papoušek bude doma sám tak 6 hodin denně. Ráda bych se rozhodla rychle a už si mimčo někde zamluvila. Malé děti nemám. Nějaké zkušenosti s papoušky mám.Všem díky
Hani (neregistrovaný) 28.03.2011, 14:01:00 xxx.xxx.18.225
Bohužel ani s jedním druhem nemám zkušenosti, takže v tom Vám neporadím, ale jistě se tu někdo najde. (osobně je mi povaha obou velmi sympatická .) Chcete ručně dokrmeného?
Hani (neregistrovaný) 28.03.2011, 14:02:28 xxx.xxx.18.225
Ohledně té samoty u pap. konžského - píše, se, že "papoušek konžský je poměrně přizpůsobivý i citově odolný a vcelku dobře snáší chvíle samoty, kdy majitel pobývá mimo domov" (z wikipedie)
anonymní (neregistrovaný) 28.03.2011, 15:18:52 xxx.xxx.109.90
Slečna Tereza. Znova píšete z inej IP adresy a myslím si, že už Vám chovatelia dali dosť tipov, tak nechápem tie otázky stále dookola o tom istom.Veď podľa toho čo píšete na inom fóre máte doma kakadu Inka tak prečo chcete mníška? Ale som presvedčený , že toho kakadu máte iba keď spíte, po prebudení nastáva krutá realita a stačil by Vám aj ten mníšek čo Vám zdochol /podotýkam NEZOMREL ZOMIERAJÚ ĽUDIA/
anonymní (neregistrovaný) 28.03.2011, 17:19:04 xxx.xxx.161.58
Pro pána, který píše slovensky.Vůbec nevím, která bije! Absolutně. Jmenuji se Iva a nemám žádného papouška, natož kakadu!! Asi si mě s někým pletete nebo to nechápu.Chci si pořídit papouška, tak se zde slušně ptám a vy mě takhle napadáte! Můžete mi to nějak vysvětlit????
Hani (neregistrovaný) 28.03.2011, 17:26:30 xxx.xxx.18.225