Zdravím,
chtěl bych si pořídit papouška, ovšem nejsem si zcela jistý jakého (jsem naprostý začátečník) a tak se ptám...
Chtěl bych aby cenově byl tak do 1000 Kč,
aby se dal nějak rozumně ochočit.
Abych nezapomněl, bydlím v bytě takže voliéra větších rozměrů by nebyla kam dát, takže spíš klec s tím že by jsem ho pouštěl aby se proletěl po pokoji..
koukal jsem zde na webu vzhledove se mi moc líbila rosela pestrá :-)
Předem děkuji za rady
Toto téma zde již bylo probíráno mnohokrát. Je těžké vnucovat vám papouška a nebo dávat nějaký tip, když strefit do černého se můžete jenom vy sám. Vám se líbí rosela a já bych je nikdy nechovala ani neměla jako mazlíčka. Takže co se líbí jednomu nemusí se líbit druhému, takže je pouze na vás co si vyberete. Pak doporučuji zajet se podívat k některému chovateli na skutečnost jak pták řve nebo jak vůbec vypadá. I když s tím řvaním je to na baterky, protože když si stoupne cizí člověk k voliérám tak ho ptáci většinou pozorují a jsou zticha a nebo ti plašší zalezou do budky . Pokud nemáte představu o velikosti papouška je dobré ho vidět, protože spousta lidí se klidně zeptá když vidí dospělého senegalce jestli je to mládě amazoňana.