Dobrý den,
Jsem naprostý laik v genetice. Prosím hodhého a trpělivého chovatele rozel pestrých : 1) při sestrojení páru v podobě 0,1 rozela pestrá přírodní X 1,0 opalínový (červený). A ten 1,0 bude z páru, který je na fotce,který dává za mládata opalíny( zbarvení od 1,0 ) a zbarvení samice.
jaké je mutace samice na fotce, jaká mládata budou mít moje mládata při sestrojený mého napsaného páru při zádání do getetické kalkulačky (při zohlednění předchozí genetiky u "prababičky"?
je to asi složitě vysvětleno, ale moc by mě to pomohlo děkuji Marek Z.
ještě pro přesně pochopení:
1,0(A) X 0,1 (B)
Rodiče: 1,0 opalín -*Rodiče : 0,1 přírodní X 1,0
X 0,1 opalín/..... -* přírodní/.......samec na
..samice na obrázku v -* fotce "dole"
"vpravo výše" -*
prosím jak toto mám napsat do genetické kalkulačky při zohlednění dědičnosti. A jaké přesné mutace jsou výše dotazovaní ptáci? Děkuji za pochopení pro naprostého laika...moc děkuji Marek Z.
1,0(opalín) X 0,1 přírodní jaká budou mládata když:
1) rodiče 1,0(opalín) jsou : 1,0 opalín X 0,1 opalín/.... na fotce nejvýše vpravo--------------------------2) rodiče 0,1 přírodní jsou: 0,1 přírodní X 1,0 přírodní/...... na fotce výš------- prosím jak toto mám napsat do genetické kalkulačky při zohlednění dědičnosti. A jaké přesné mutace jsou výše dotazovaní ptáci? Děkuji za pochopení pro naprostého laika...moc děkuji Marek Z. VELICE SE OMLOUVÁM ZA KOMPLIKACE PŘI PSANÍ...DĚKUJI
-*Rodiče : 0,1 přírodní X 1,0 X 0,1 opalín/..... -*
prosím jak toto mám napsat do genetické kalkulačky při zohlednění dědičnosti. A jaké přesné mutace jsou výše dotazovaní ptáci? Děkuji za pochopení pro naprostého laika...moc děkuji Marek Z.
Bez genetickej kalkulačky,až som to dobre pochopil-všetci samci prirodni,samice prirodne a červene 50 na 50,Samci štepaci na červenu.Pastel asi nevyskoči,lebo je to samica.