Dobrý den všem.Potřebuji poradit s odchovem malých kakariků.Zrovna dnes v noci se vylíhla 2 mládata a dalších 8 vajíček maminka poctivě zahřívá.Pořídila jsem si několik ptáčků spíše pro radost tak nejsem odborník na ruční dokrmování.Jsem z toho celá překvapená a štastná,ale malých bude asi trošku víc.Tak prosím o rady at něco nezanedbám,mám z nich velkou radost.Děkuji všem za rady které mi budou dány.Monča
A v čem chcete poradit? To že zahřívá ješt 8 vajíček neznamená že se vylíhnou všechny. Pokud je máte ješte v tuto dobu venku /ale to snad né .../ tak si příroda poradí sama.
U kk je běžný odchov třeba 8mi mláďat, pokud pár není mladý není se čeho bát
Kakarici mohou mládata i v takových mrazech jeko je nyní odchovat bez problémů , ale nikdy nikdo neví co se stane.Nechte je normálně pod rodičema vyrůstat , a uvídíte co dál já osobně mám 4 páry kakariků a vým o čem mluvím také se mi stalo že mi kakarici zahnízdili později než sem měl vplánu.A jinak pro naregistrovaného kakarici mohou být přes zimu bez menších problémů venku , dokonce se mi stalo že jeden pár se koupal v - 15 stupněch takže se neni čeho bát.Přeji hodně štěstí při narození mladých
Zatím děkuji za odpovědi.Samozřejmě je nemam venku!A právě že páreček je jarní odchov tak jsou zhruba půl roku staří.A co mě překvapilo nejvíc , mam ve voliéře 2samce a 1samičku.Samci si navzájem neubližují ,ba naopak.Nedivte se,že jsem vyplašená.Vlastně jsou to naše první miminka!A je nějaké specialní krmení mimo vaječné míchanice,které můžu dávat?Každý den dostávají čerstvou vodu na pití i na koupání,taky jsou zvyklí že každý den dostávají čerstvy ledovy salát a krájená jablíčka a stejně tak krmení pro drobné a střední ptactvo.