Odpověď na příspěvek uživatele efe z 28.10.2024, 12:05:57
A vody tece dost? Mycku jsem napojil na teplou, jen mimochodem. Barak jsem rekonstruoval sakum prdum a zacalo to u shnily trubky u vany. Bylo to vsechno zarostly.
Odpověď na příspěvek uživatele Irma19 z 28.10.2024, 11:46:02
Výrobek se reklamuje tam, kde jsem ho koupila. Služba tam, kde jsem ji koupila. A ten, kdo to koupil. Kdybych to montovala sama, nebudu reklamovat u sebe. 🙂 Leda že se ten výrobek vytrh ze zdi, to jo, to jsem to podělala já.
Myčka nenapustí vodu, pokud v ní je voda. A ta tam je vždy. Jen někdy je jí moc, takže řekne stop, nic nenapustím, utopila bych se.
Ve skutečnosti nemuseli vyměnit třeba vůbec nic, jen ji naklonit, rozdělat a vysušit. Kdo ví… Ale reklamovat by se mělo u nich.
Problém může být tedy i na straně vypouštění, někdy se zapomene na zpětný ventil nebo je vypouštěcí hadice níž než odpad dřezu. A tak je myčka “zahlcená”. Moje nová myčka je alergická úplně na vše, nesnášim ji.
Odpověď na příspěvek uživatele megi z 28.10.2024, 13:06:47
Mamka reklamovala tam, kde koupila, ale prodejce ji odbyl. Nejdřív vymyslel “kluzná” kolečka, pak jí prodal sprej na vodní kámen a nakonec, bez jakéhokoliv místního šetření, prohlásil, že za to může špatná montáž…
Mamce je 78, je trochu technický antitalent, vůči chlapovi nezvládne argumentovat🤔
Odpověď na příspěvek uživatele Irma19 z 28.10.2024, 14:15:45
Prodejce nemůže přijetí/sepsání reklamace odmítnout. Jasně, může do třiceti dnů přijít s řešením reklamace - zamítavým. Ale nemůže nikoho odbýt, pokud zákazník splní podmínky, které jsou dané pro reklamování. 1) výrobek předat prodejci - klidně poštou, nebo v jeho sídle, provozovně (nebo na místě, které prodejce určil v rekl. řádu, obch. podmínkách) 2) výrobek nesmí být moc znečištěný, ale nemusí mít původní obal, nemusí mít vůbec žádný obal 3) chce to účtenku 4) říct, co reklamuji, jaké vady + sdělit požadované řešení No a prodejce mi dá papír - rekl. protokol a má od té chvíle 30 dní na vyřešení (ve skutečnosti ta lhůta plyne od dřív, ale dokažme to…). Reklamaci nemusíte vůbec řešit osobně, můžete to udělat emailem a je to i docela dobré, protože co je psáno, to je dáno. Připojit video také není špatné.
Takže si stáhnu vzor, pošlu emailem, výrobek doručím prodejci a čekám. Vůbec se s ním nebavím.
Taky jsem to udělala za matku, protože prodejce ji zahltil ajťáckýma kecama a bylo.
Pak je tu dTest (všecky odpovědi a i formuláře tam mají, i poradnu, kde se dá něco podobného najít + některé firmy se chytnou za nos, po tom, co je tam někdo zmíní) a ČOI.
Nemají ta kolečka náhodou šroubek? Když ho utáhnu/povolím, ne/budou se točit. No ale u vody by ty šroubky neměly být viditelné a není to naše starost, že jo. 🙂