Aktuálně: 3 521 inzerátů216 891 diskuzních příspěvků18 331 uživatelů

Neskutečné

Tom50
Tom50 17.08.2024, 17:32:44 xxx.xxx.139.241
Anonymní:

Význam slova liberalismus dávno pozbyl smyslu, stejně jako demokracie právě přivlastnenim těchto pojmů extrémními levičáky kteří vládnou současné západní společnosti. Jde tak už dávno o vyprázdněné pojmy které nejsou ani náhodou zdrojem pokroku ale úpadku celé západní společnosti. Úpadku nejen ekonomického ale hlavně mravního. To vede právě k vytváření onoho toxického prostředí. Liberální progresivismus s jeho pojetím demokracie je právě tou zhoubou všech národů a společností do kterých vstoupil. 

Proto ty kteří tento zhoubný režim s totalitními praktikami adoruji nelze nazvat jinak než pomatenými libtardy, kteří nejsou v ničem jiní než zarytí fanatičtí svazáci v létech padesátých při budování komunismu. Je pro mne nepochopitelné že ve společnosti která si totalitou prošla vám podobných může být tolik..


Jistý Mojžíš vodil svůj uprchlý národ z Egypta po poušti, která se i s těhotnými, dětmi i starci a milionem kusů dobytka (šlo o 600.000 lidí) a pící pro něj a lidé byli živeni záhadnou Manou z ještě záhadnějšího zdroje, tak tedy Mojžíš vodil národ po poušti 40 let a přitom se ta poušť dala přejít za necelého půl roku. Kdo poukázal na to, že chodí pořád dokola, byl s celou rodinou popraven.

Dnes uběhlo od Sametovky z potřebných 40 let už 35. Mojžíš potřeboval, aby vymřeli pamětníci starých pořádků v egyptském otroctví (kam se židi přihlásili dobrovolně aby nechcípli hlady). I my si 25.2.1948 zvolili dobrovolně socializmus a ani nebylo potřeba, aby nám hrozilo chcípnutí hlady a naši dnešní kamarádi USA to dopustily že? 

Dnešní mocipáni používají spolehlivou Mojžíšovu fintu. Umocňují to promyšlenou kampaní proti starým lidem a pomocí Sítí a mobilů (a Foltýnů a pytlů s mrtvolou na státním ministerstvu a dalšími nechutnostmi) rozeštvávají mladé a staré. To proto, aby staří neměli důvěru mladých a ti starým nevěřili, že je to teď horší než bylo za komančů. Ne materiáolně, ale morálně a nebo jak vy říkáte mravně. Zamlčuje se, že Husák odevzdal Československo bez jediné Koruny státního dluhu, nynější dluh je astronomický a tak se máme dobře na dluh. Moje máma říkávala, že na dluh umí dělat haura každej a je to na tisíc procent pravda, právě to prožíváme. A mladí - vynechám pojmenování jejich duševní a morální kvality - myslí, že ten dluh nebudou muset vracet. Jak takové nazvat?

A tak dále. Mádl - Issová rozjeli kampaň přemluv bábu “uměleckým” dílem stejného názvu. Od té doby tyhle “umělce” nemůžu ani cítit a to jsem ještě nebyl starý. Lidské kreatury na tu kampaň naskočily a pokračují v ní. Mnozí z tuposti, jiní z vypočítavosti (je na to jadrnější české slovo) kampaně tohoto typu podporují, zdá se jim, že těch 40 let moc dlouho trvá a chtějí liberální nirvánu dřív.

A vaše přirovnání k bolševickým svazákům, schopným někoho udat, je velmi trefné. Rozdíl tu ale je, těch nebezpečně blbých kovaných komunistů byla ve spolkečnosti hrstka a každý si na ně uměl dát pozor a hlavně, když udali, nikdo nic neslyšel, neviděl a světe div, se i za komunistů musela státní zvůle obviněnému dokázat a k tomu musela mít svědky. 

Kdybyste nebyl anonym, šlo by vám napsat SZ a komunikovat mimo štěkání liberálů.

Uklidňuje mě, že za okupace se zdálo, že je národ smířený a loajální s hrůzným režimem. Většina chtěla mít klid a klidně otročila na cizáky a část lidí dokonce využívala klimatu k udávání, vesnickým vendetám a obecnému zlu. Jen hrstička byla v odboji, nebála se a nakonec zvrátila situaci a z někdejších nadlidských arogantně nadřazených pánů se stali štvanci. Tedy jen z některých. A tak dále, vše se neustále opakuje.

Ale končím v tomto vlákně. Chcete-li komunikovat, najděte si způsob. Mě už perly a bláto unavily, stačilo. Je to princip Hlava XX. Hlupákovi nelze vysvětlit, že je hlupák, protože proto, že je hlupák, tak nemá čím pochopit, že je hlupák (slovo hlupák si nahraďte případnějším pojmem). No a jak říká v článku, který jsem sem dal, Ivan Hoffman, nevadí nevzdělaní pitomci. Zhoubní jsou vystudovaní pitomci. Kdo sleduje co já tvrdím roky, dřív než to Hoffman napsal, že někteří dokázali vystudovat na b.bce. Nezmýlil jsem se a vím to už dávno.

MS (neregistrovaný) 17.08.2024, 17:58:45 xxx.xxx.17.68
Anonymní:

Význam slova liberalismus dávno pozbyl smyslu, stejně jako demokracie právě přivlastnenim těchto pojmů extrémními levičáky kteří vládnou současné západní společnosti. Jde tak už dávno o vyprázdněné pojmy které nejsou ani náhodou zdrojem pokroku ale úpadku celé západní společnosti. Úpadku nejen ekonomického ale hlavně mravního. To vede právě k vytváření onoho toxického prostředí. Liberální progresivismus s jeho pojetím demokracie je právě tou zhoubou všech národů a společností do kterých vstoupil. 

Proto ty kteří tento zhoubný režim s totalitními praktikami adoruji nelze nazvat jinak než pomatenými libtardy, kteří nejsou v ničem jiní než zarytí fanatičtí svazáci v létech padesátých při budování komunismu. Je pro mne nepochopitelné že ve společnosti která si totalitou prošla vám podobných může být tolik..


Ten mravní úpadek zde s tomem statečně demonstrujete, to se musí nechat. Pokud to měla být názorná ukázka, pak tleskám, povedlo se. Jen bych do toho asi nezatahoval liberalismus, spíš v tom bude jiná příčina - charakter.

trojAAAcko
trojAAAcko 17.08.2024, 18:28:40 xxx.xxx.9.243
»
Odpověď na příspěvek uživatele Tom50 z 17.08.2024, 13:42:53

Jen bych dodal, že asi nevíte co je ironie? Recese? 

Svůj text jsem napsal úmyslně tak aby byl jasně pochopitelný, že se nejedná o úmyslné urážky za účelem poškodit druhého člověka - viz poslední odstavec. Lidi tady to pochopili, ale Vy jste nějak pozadu. Takže jestli mě chcete trestně stíhat tak jen do mě. 😉 Klidně v sz Vám rád sdělím veškeré mé údaje a sejdeme se klidně u soudu. Nemám jediný problém. Hlavně ten text je postavený tak, že mi nic nemůžete a tím jak se vyjadřujete a určitě i veřejně tak mi jen nahrajete. Já se určitě nemám čeho bát. Jenže Vy sám toho nejste schopen udělat takový kroky. 

Na závěr bych dodal, že chápání ironie / recese je jeden z cviků pro mozek pro rozvoj kreativity, individuality a možná nějaké “zvýšení inteligence”. Tím jen tady veřejně dokazujete, že jste sám ten člověk uzavřený ve své kopulce a sám ostatní tímto způsobem urážíte. Nejste schopen se rozvíjet a cvičit svůj mozek což asi ve Vašem případě by měla být důležitá aktivita. 😉 Jak se říká u malých dětí ve školce. “Kdo to říká ten to je, na toho to pasuje”. 

Anonymní (neregistrovaný) 17.08.2024, 18:46:49 xxx.xxx.10.46

Ještě že vy jste schopni mentaniho rozvoje. Zamyslete se, třeba až budete platit složenky, třeba vás to posune kousek dál od školky. I když asi ne, dokud bude Putin a WHO…

Karle Kryle, jsou lidé co rádi ryjí držkou v zemi. Budiž jim přáno, dokud nevnucují mě totéž a při odmítnutí tvrdí že já mám pokřivený charakter. Vítejte v létech padesátých.. sláva, komu?

trojAAAcko
trojAAAcko 17.08.2024, 19:08:27 xxx.xxx.9.243
»
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 17.08.2024, 18:46:49

Osobně bych řekl, že jsem schopen mentálního rozvoje. 😉 Už jen, že se zamýšlím nad danou problematikou z více úhlů a snažím vyvodit všechny pozitiva a negativita. Po pracovní stránce mám nějaký cíl, snaha se učit k novým věcem. Pracovní nabídky, že kdybych chtěl měnit práci tak si můžu doslova vybírat a diktovat podmínky nástupu. Čtení různých studií, bakalářských i státnicových prací. A tak bych mohl pokračovat. 😉 Víte, že třeba být v jednom zaměstnání více než 5-6 let je kontraproduktivní? Je na to pěkná studie. Nejen, že po té době nejste pro firmu tolik přínosný a nemáte potřebu pro firmu něco vylepšovat a zlepšovat, ale také sám sebe brzdíte v rozvoji, cviku mozku a další… Samozřejmě, že existují výjimky, ale pořád jsou to jen ojedinělé situace. 😉  Proč myslíte, že firmy kolikrát zaměstnance u manažerských pozic obměňují do 5 let? Kolikrát každý dva 2-3 roky. Prostě ten manažer už není tak přínosný a posun dopředu se zbrzdí. Kolikrát manažeři pracují i na IČO a fungují jako externisti. Jak se říká, pokrok nezastavíš.

kometa
kometa 17.08.2024, 19:11:38 xxx.xxx.147.163
»
Odpověď na příspěvek uživatele Tom50 z 17.08.2024, 17:32:44

Hlava XX.

Asi jste měl na mysli Hlava XXII.

MS (neregistrovaný) 17.08.2024, 19:12:56 xxx.xxx.47.194
Anonymní:

Ještě že vy jste schopni mentaniho rozvoje. Zamyslete se, třeba až budete platit složenky, třeba vás to posune kousek dál od školky. I když asi ne, dokud bude Putin a WHO…

Karle Kryle, jsou lidé co rádi ryjí držkou v zemi. Budiž jim přáno, dokud nevnucují mě totéž a při odmítnutí tvrdí že já mám pokřivený charakter. Vítejte v létech padesátých.. sláva, komu?


Kryl, Putin, WHO, složenky, padesátky… Ještě nám chybí ilumináti a bude to kompletní.

Ale teď vážně. Nikdo Vám nic nevnucoval. Debata je svobodná výměna názorů. Pokud Vám názory ostatních způsobují nucení, je to Váš problém. Ostatně jste poměrně nevybíravě zaútočil na někoho s jiným názorem a viděním světa a to už je o tom charakteru, s liberalismem to vůbec nesouvisí.

kometa
kometa 17.08.2024, 19:15:53 xxx.xxx.147.163
»
Odpověď na příspěvek uživatele trojAAAcko z 17.08.2024, 19:08:27

být v jednom zaměstnání více než 5-6 let je kontraproduktivní? 

To se týká i učitelů? Když si vezmu, že první 2 roky jsem se rozkoukávala a učila se učit. A začala si to užívat teprve po dalších 6 letech. A každý další rok je lepší a lepší, protože zkušenosti. S dětmi i rodiči. Takže už je málo situací, které mě zaskočí. 

goro
goro 17.08.2024, 19:35:22 xxx.xxx.199.128

..a tie včely lietajú s peľom na nožičkách okolo toho smetiaka na plasty a ich matka s plástami (nie plastami 🙂) je bohvie kde… 🙂

hlavne že si dobre vynadáme …

megi-the-pes
megi-the-pes 17.08.2024, 19:37:50 xxx.xxx.124.163

“Mojžíš potřeboval, aby vymřeli pamětníci starých pořádků v egyptském otroctví (kam se židi přihlásili dobrovolně aby nechcípli hlady).”

To má nějaký zdroj? 

By mě hodně zajímal, protože o tom, že Mojžíš vůbec existoval, není žádný důkaz. Kromě jedné knihy, kterou psali podle vyprávění generací generace.

Ale ta kniha říká, že pozdější Izraelité v Egyptě žili v pohodě, klidu a míru, dokud se k vládě nedostal nový faraon. Ten se bál přemnožení, takže je začal otročit a všechny narozené chlapce utrácel. 

Esi to měl být pokus o urážku, tentokrát Židé, hm, dost trapné. 

Tom50, Vy si myslíte, že jsou všici okolo úplně blbí, mladí a neklidní, tak si vymýšlíte báje a pověsti, aby se hodily do nitě. 🙂 

megi-the-pes
megi-the-pes 17.08.2024, 19:40:48 xxx.xxx.124.163
»
Odpověď na příspěvek uživatele goro z 17.08.2024, 19:35:22

No co budou dělat, když už nemají domeček? Umřou, schovají se někam?
Mně je to líto. I když tomu nerozumím. Nemohli poprosit nějakého včelaře, aby je šel sesbírat všecky a přemístit je?
A ty, co je odvezli za město, až se ochladí, tak umřou?

megi-the-pes
megi-the-pes 17.08.2024, 19:48:16 xxx.xxx.124.163
»
Odpověď na příspěvek uživatele trojAAAcko z 17.08.2024, 18:28:40

Někdy to tak je, někteří lidé opravdu ironii atp. nechápou, např. Asperger. 
Ale teď váhám, zda se to v tomto vláknu vůbec může napsat. 

MS (neregistrovaný) 17.08.2024, 19:51:51 xxx.xxx.17.68
megi-the-pes:

No co budou dělat, když už nemají domeček? Umřou, schovají se někam?
Mně je to líto. I když tomu nerozumím. Nemohli poprosit nějakého včelaře, aby je šel sesbírat všecky a přemístit je?
A ty, co je odvezli za město, až se ochladí, tak umřou?


Večer utvoří tyto bezprizorní hrozen a je možné je sebrat jako posilu do jiného včelstva, nebo z nich udělat smetenec. Vše záleží na tom, kolik jich bude. Samy bez matky pochopitelně nemají šanci, pokud v okruhu několika metrů není úl, do kterého by se vžebrali, což je ale málo pravděpodobné.

trojAAAcko
trojAAAcko 17.08.2024, 20:08:07 xxx.xxx.9.243
»
Odpověď na příspěvek uživatele kometa z 17.08.2024, 19:15:53

Zrovna u odvětví školství si nejsem jistý a nevím jak v té konkrétně studii bylo. Když nad tím, ale popřemýšlíme tak vy máte (nebo aspoň byste za mě měla mít) v popisu práce mít nejaktuálnější informace. Taky i záleží zda se jedná třeba o odbornou střední školu nebo ZŠ. Zrovna informace na ZŠ se tolik nemění, ale co si pamatuji tak učebnice kolikrát 10 let staré, nepřesné a už v mé době učení to kolikrát nebyla pravda nebo to bylo jinak. Například informace s Plutem zda je planeta naší Slunečné soustavy. 

Jinak ta studie je spíše zaměřená na vztah mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem než na to jak moc se posouvá a zlepšuje samotný zaměstnanec, ale samozřejmě, že mezi tím je spojená souvislost. Dám příklad, když Vám nastoupí čerstvě nová učitelka / učitel tak má tendenci třeba jezdit na výlety, exkurze nebo třeba pozměnit osnovy? Hodně taky záleží i na té škole jak k tomu přistupuje. Třeba moje ZŠ to docela podporovala a nově nastoupený učitel fyziky nás během krátké chvíle nás vzal třeba do Plzně do Techmánie. Snažil se nám spíše vysvětlit jak to funguje než nás hrotit jen na vzorečkách páky což samozřejmě vyžadoval taky. Jeho předchůdce který tam byl tak deset let tak to měl někde jinde no. 

Jak je tady ve vláknu případ s arogantní učitelkou která ví jak učit. Nehorázně kontraproduktivní a bez cílevědomosti. 

Nekteří si to moc neuvědomují, protože za tím vidí vždy jen to negativní což se taky může a někdy i prostě stává. Když zaměstnavatel má spokojené a efektivní zaměstnance, tak logicky vydělává více a může investovat do zaměstnanců, prostředí a benefitů a už jsem se setkal se zaměstnavatelem který si na tom zakládal a opravdu dodržoval, ale ne samozřejmě každý zaměstnavatel to dělá a může to zmizet někam do něčí kapsy.

Třeba ve školství to vnímám já, že i svojí tendencí něco vylepšovat nese své ovoce. Možná ne platově (pokud vím tak máte tabulkové platy), ale prostředím a více možnostmi. Například pokud budete fakt dobrý učitel a po škole se jim bude dařit tak sám jsem se setkal u pohovoru kde spíše zajímá škola než známky a když viděli v životopise kde jsem studoval tak odpověď byla stylem “vy jste chodil sem? studenty z této školy u nás pracují a jsme s nima spokojeni” a po pohovoru jsem dostal nabídku. Taková škola když dostane takovou prestiž tak se to mezi lidma opravdu rozšíří a dostanete více přihlášek. Pokud vím tak SŠ a VŠ mají rozpočet podle studentů a pak si škola může vybírat jen ty nejvíce nadané kterým se pam bude dařit. Je to začarovaný kruh a jako principově třetí pohybový Newtonův zákon - akce a reakce. Je to vždycky běh na dlouhou trať. Je to hodně sofistikovaný téma. Zrovna školství není můj obor a vidím to spíše z pohledu elektrotechnika který točí zaměstnavatele zaměřený na elektro / strojírenství, automatizace a podobných téma takže přesně nevím jak školství funguje, ale snad se chápem. 😉 Jinak odpověd na otázku by měla znít ano, to se týká i učitelů, ale jak jsem zmiňoval. Jsou jistý výjimky kde to nemusí pravda třeba jako moje třídní učitelka ze SŠ. Před důchodem a byla pořád kreativní, vymýšlela nové věci. Ta za tich 20 let v té škole byla určitě pořád přínosná. Hrajou v tom svojí roli spoustu aspektů, ale třeba v elektro oboru to tak funguje. Cílevědomost hraje taky svoji. U jednoho zaměstnavatele jsem byl asi jen rok. Prostě ta práce už sama o sobě byla dobře nastavená a 500 stránková výkresová dokumentace hotová během dne díky zautomatizovanýho procesu. Tak jsem ten proces zefektivnil ještě asi o 20% díky asi 800 řádkovému makru v excelu. Jenže některé věci se měnit nedali kvůli tomu, že to byl německý korporát a tam člověk často narazí. Tak jsem skončil se slovy, že je to bezva zaměstnavatel, ale za ty peníze a takových blokací tam moc dělat nechci. Že bych to rád dělal za 20 let až bych chtěl mít i nějaký klid. 😉

kometa
kometa 17.08.2024, 20:59:36 xxx.xxx.147.163
»
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 17.08.2024, 19:48:16

např. Asperger.

Ale ten by to mohl být.

kometa
kometa 17.08.2024, 21:12:43 xxx.xxx.147.163
»
Odpověď na příspěvek uživatele trojAAAcko z 17.08.2024, 20:08:07

když Vám nastoupí čerstvě nová učitelka / učitel tak má tendenci třeba jezdit na výlety, exkurze nebo třeba pozměnit osnovy? 

Ano, čerstvá krev je vždy vítaná. Ale stejně je to kus od kusu (jak píšete). Já výlety nebo exkurze pořádám i po 30 letech. A někteří noví “jenom” učí.

A o aktuální informace se snažím pořád - teda nejen já. Čtu (třeba i tady), poslouchám, konzultuji s kolegy a podle toho upravuji prezentace a výklad. Protože učím na SOŠ a tam je třeba držet krok s dobou a vývojem.

A je fajn, když k nám rodiče dají další dítě. Nebo učíme už druhou generaci. To asi něco znamená.

Jo a taky si pamatuji, že jsem ve škole rozporovala informaci, že je zajíc hlodavec. Ale už si nepamatuji, jestli to byla ZŠ nebo gymnázium.

trojAAAcko
trojAAAcko 17.08.2024, 22:05:34 xxx.xxx.110.193
»
Odpověď na příspěvek uživatele kometa z 17.08.2024, 21:12:43

Samozřejmě, že školství trošičku vybočuje, ale hlavní pointa se dá nějak “převést” i na školství. Ty SŠ jsou takové více aktuálnější mi přijde, zatímco ZŠ spíš takový stereotyp. Pro školství jsem toho moc nedělal tak si v mnoha věcech taky nejsem jistý. Třeba v tom mém elektro oboru to tak funguje, protože ty technologie se rozvíjí a firmy chtějí nabídnout to nejnovější a nejrychleji svůj produkt a měly co nejmenší konkurenci. Si myslím, že jako učitel taky záleží jakého předmětu, třeba učitel češtiny a dějepisu což mi přijde jako běžná a častá kombinace tak tam se toho moc nového neděje. Maximálně tak v literatuře knihy. Jenže nejnovější knížky které jsme tak brali a který povolili k maturitě byl tak Harry Potter, pardón, ale pořád je asi 30 let stará knižní sbírka. Od tý doby taky je spoustu nových, zajímavých knížek, ale taky chápu, že zkoušející nemůžou mít přehled o všech knížkách, ale třeba vyúka by mohla být širší v tomto ohledu, ale to je už jen můj názor. Jsem si vzpomněl jak jsem si jednou rýpnul před mojí češtinářkou ohledně W. Shakespeare. Probírá se tak 5 jeho divadelných her a přitom ve výsledku toho napsal opravdu hodně, jak her, sonetů apod. Teď si nejsem jistý a když řekla jak byl výborný spisovatel divadelných her a jak jich napsal hrozně moc atd… tak jsem jen prohlásil, že možná tak aktivní, ale ne výborný a jako dobrý na matematiku a milovník statistiky jsem si rejpnul, že prostě jich napsal hodně a hold nějaké byly úspěšné, že se trefil , ale to z něj nedělá výborného spisovatele. Já osobně si spíš cením spisovatelů (teď spíše knih) kteří napsalo třeba 5 světoznámých děl z celku třeba 10. Teď bych to nazval “kvantita není kvalita”. Za nejlepšího uznávám J.R.R. Tolkien, vymyslet komplet jazyk a k tomu pak vymyslet příběh aby to lidi vůbec zajímalo. Trefa více méně hned na první dobrou. Zatímco takový učitel přírodopisu? Nové studie o druzích zvířat atd.. Odborné předměty, tak si myslím, že se pořád nějak mění. Jinak konzultace s kolegy je výborná věc. Taky jsme kolikrát (takže každý den) chodili si někam sednout a probírali jsme témata, novinky a námi vymyšlené situace a co by se stalo. 😀

Jak sama říkáte, je to určitě kus od kus a u Vás se asi více projeví než třeba v mém oboru kde prostě se to musí udělat a systém je často tak udělaný, že je “blbovzdorný”. Takže někde stačí kolikrát jen sedět a mačkat pár tlačítek a zaměstnavateli to stačí. Kolikrát nenabízí ten rozvoj jak tvrdí - s tím jsem se zatím osobně nesetkal, ale vím, že se to pár lidem stalo. Jinak kdyby se princip té studie hodně a hodně zobecnil tak z mého hlediska je tu určitě aplikovatelnost a spojitost i na školství už právě zmíněném koloběhu studentů u zaměstnavatelů a následně doporučení školy z řad zaměstnavatelů a “získávání prestiže”. Každý má nějakého známého a ten má známého který má třeba vlastní firmu a vždycky se to nějak rozšíří stylem “on má firmu a má tam lidi z tý a tý školy a jsou dobří”. Ten rodič na to taky reaguje mnohem jinak a každý samozřejmě chce to nejlepší pro své dítě (bavíme-li se bavit o normální zdravé míře).

kometa
kometa 18.08.2024, 08:12:00 xxx.xxx.147.163
»
Odpověď na příspěvek uživatele trojAAAcko z 17.08.2024, 22:05:34

třeba učitel češtiny a dějepisu což mi přijde jako běžná a častá kombinace tak tam se toho moc nového neděje. 

Jenže se změnily děti (už jsem psala víckrát, že jsou prostě pomalejší a méně chápavé, musí se víc opakovat). Kolegyně právě učí češtinu a dějepis (a taky angličtinu a občanku). A skoro pokaždé, když ji navštívím v kabinetu, předělává prezentace. Aby byly co nejjednodušší, aby děti pochopily aspoň základy. Aby věděly, co je romantismus a kdy se objevilo křesťanství (příklad).

Máte pravdu, učitel češtiny nemůže znát všechny současné knihy, ani české, natož zahraniční. Ale - je tady to hlavní ALE (za mě) - on je musí připravit na státní maturitu, takže do nich musí našťouchat to, co po nich CERMAT bude chtít. Takže nemůžou učit všechno, co by rádi. Protože na to není čas.

Konkrétní zážitek - byla jsem v HK coby předsedkyně maturitní komise, kam přijela inspekce. Zrovna na maturitu z českého jazyka. A paní inspektorka zkoušející vytkla, že nenechá studenta ani pořádně domluvit. Já se jí zastala - ale ona MUSÍ dodržet mustr, který má od CERMATU. A musí položit všechny otázky. A má na to jenom 15 minut. Jinak by si dítko (nebo jeho rodiče) mohlo stěžovat, že nemělo možnost prokázat všechny své znalosti.

Jsem stará konzerva, ale původní maturita byla prostě lepší.

trojAAAcko
trojAAAcko 18.08.2024, 08:54:40 xxx.xxx.110.193
»
Odpověď na příspěvek uživatele kometa z 18.08.2024, 08:12:00

Nevím jestli méně chápavé, za mě asi spíše línější a bez zájmu. Kdo ví, to už je jen odhad pravdu se nedozvíme. Jak říkám, školství jsem se nedotknul a přesně nevím jak to všechno chodí takže se jednoduše někde seknu. 
Jo CERMAT, celá myšlenka CERMATu mi jakože dává smysl. Před tím původní maturita měla své výhody i nevýhody. Moje sestra myslím byla první ročník na CERMATU - totální zmatek. Já maturoval asi 7 let po ní a nepřišlo mi, že je zlepšení. Upřímně si myslím, že bych ty testy dokázal lépe nastavit a obodovat a celý jejich systém vylepšit. Takže CERMAT by byl za mě super kdyby byl inteligentně nastaven, ale není. To asi radši tu původní maturitu. 😃


Přispět do diskuze
neregistrovaný
Nepřihlášený uživatel
Jméno:
Text příspěvku:
Youtube video:
Vložte odkaz na Youtube video.
Fotografie:
Vkládejte maximálně 20 fotografií ve formátu JPG, PNG nebo GIF. Maximální velikost jedné fotografie je 20 MB.