Jsem ráda, že je to lepší. A auto, taky mě zlobí okýnko, blbý je, že jenom mě😁. V servisu funguje, s přítelem funguje, servisák říkal, že se tam teda asi někde skřípe kabílek. Klimatizace naštěstí jede, to by mě zabilo:-/.
Opatrujte se🌷.
Zdravím! Už jsem se na to kdysi ptala, asi ještě na IF. Ale zase mi to nedá. Mám doma trimovací hřeben. Zcela výjimečně jím projedu srst kocouřích kluků a užívají si to. Elsa je pro mě dlouhodobě oříšek. Tak jsem se chtěla zeptat, zda trimování psů může být bolestivé a vy, kdo psy trimujete, někdy pozorujete nějakou bolestivou reakci. Vím, že pro kočky je to nevhodné. Jen mě napadlo, že Elsiny zacuchance by šly spíš seříznout než vyčesat. No a tak, jak nenávidí vyčesávání, tak reaguje na to trimování. Ono to skončí vyholením některých jejích partií, ale i tak jsem se chtěla zeptat.
Na cuchance je super dětský pudr. Vetřit do srsti do dredu a pak klidně až druhý den vyčesat.Loni jsem po zimě vytrimovala kocoura, libilo se mu to, do zimy byl bez dredů, letos jsem poctivě vycesavala při výměně srsti
Počkej počkej, teď se mi vybavila slova chovatelky Elsy o tom pudru…a Ty jsi mi je připomněla!👍
Zrovna před chvílí jsem Else odstraňovala dredy, a zkoušela jsem to i tím trimákem. Když jsem projížděla nezacuchanou srstí, tak se jí to kupodivu líbilo (ona jinak naprosto nesnáší vyčesávání!). Ale jak jsem zajela do dredu, bylo zle. Zařvala a zdrhla. Přitom já vždy rozčesávám/trimuji jemně. Ona to má jak nějakou fobii. A to stejné měl Willy od Tenurri. No a Willy je nevlastní bratr Elsy - jsou ze stejné CHS.
..Jani když jsem pročesávala cucky, tak jsem vždy cucek projela nůžkama podélně a pak cucek vyčesala, nevím jak lepe vysvětlit….
Evi, já to zkoušívám prsty jako by rozpreparovat, ten cucek roztrhnout, taky nevím moc jak to popsat. Ale ani to se Else nelíbí. I když dnes jsem odstranila jeden velký dred a pak jsem měla pocit, že je mi za to Elsa vděčná. Obvykle jí ještě odstraněný trs ukazuji.🙂
A jiné téma: Právě jsem přijela od dr. CRP už je jen mírně zvýšené, tudíž jsem se začala už dohodovat na uschopnění. Ve čtvrtek bude ještě bakterka moči, tak podle toho. V tomto smyslu OK, ale mně totálně onemocněl zase Čeněk. Pravé přední okno nejde elektricky stahovat, dlouhodobě nefunguje venkovní čidlo teploty (dnes mi ukazovalo venkovní teplotu 96 stupňů C!!!), ale asi to nejhorší - zbláznila se klima a dokonce zapnutá klima topí!!! Tento týden má být opět kolem 35 st. C, v autě bude k nevydržení!👎
.když to projedeš nebo prostrihneš nůžkami, možná to může být pro ni příjemnější…to je fajn, té jsou výsledky příznivější, ale neuspěchej to….to mně mrzí s autem, že takhle…
Jsem ráda, že je to lepší. A auto, taky mě zlobí okýnko, blbý je, že jenom mě😁. V servisu funguje, s přítelem funguje, servisák říkal, že se tam teda asi někde skřípe kabílek. Klimatizace naštěstí jede, to by mě zabilo:-/.
Opatrujte se🌷.
Jezdím bez klimy, ale no… jsem zdravá… Snad to na tu chvíli přes město bude v poho? Já to v létě vůbec nezapínám, to foukání. Ani na studeno.
V té Bosně jsme byli klimatizovaným autem a já tam celou dobu bojovala s nachlazením, kdykoli jsme jeli. A to v tom autě bylo nastavených nějakých 25 stupňů. Vůbec na to nejsem zvyklá, na ty prudké přechody…
Holky, moc děkuji!❤️
Ale já vždy něco zakřiknu. Krátce poté, co jsem sem napsala příznivé zdravotní info, tak se stalo něco (zdravotního), co mě vyděsilo a děsí doteď…😢 Každopádně - ono to nějak dopadne…
No ona i dnešní cesta k dr. a od ní byl očistec. Myslím, že je to o zvyku a vůbec se nedivím, že jsi z klimy a střídání teplot byla nachlazená. Já vždy onemocněla po nějakém delším letu letadlem (jako z klimy).
Ale dá-li Bůh a příroda a okolnosti, tak bych chtěla a měla odjet na pár dní zase na “své” místečko. A to teda cesta s tím, že v autě bude třeba 50 stupňů…to asi nedám…a pojedu v noci.😛
Jinak jsem včera hledala na netu, kde je v autě řídící jednotka (plus prý el. stahovací okna mají samostatnou složitou jednotku taky😲). Tím, že se tam toho zbláznilo víc, tak jsem si četla rady na motofóru. Popisovali tam, že někdy pomůže odpojit ŘJ a po chvíli zase zapojit. Jiný uživatel psal cosi o relé/relátku (což je pro mě skoro sprostý výraz 🙂), a další, že musel rozebrat celé bednění dveří…🙄
Ano, komfortní funkce jako je klimatizace, stahování oken, nastavování sedadel a podobně řídí u novějších aut zpravidla samostatná jednotka - komfortní jednotka. Na hlavní ŘJ bych určitě nesahala. Max. tak odpojit baterii v autě třeba večer a ráno zase připojit, to by mělo vyresetovat některá nastavení a může to pomoci (často ovšem jen dočasně). Co se relátek týče, to už je fakt na elektromechanika, chce to orientovat se ve schématu a umět identifikovat to správné a nebo najít podrobný a správný návod na internetu. Já bych se osobně na stahování kteréhosi okna v autě vykašlala a řešila to až při příští návštěvě servisu. Závady si sepisuji na papír, který nechávám v autě, a vysypu je na servisáka třeba při přípravě na technickou a nebo když jdu do servisu s něčím závažnějším. Ta klimatizace je zřejmě problém, tak holt možná nebude zbytí a budeš muset servisáka pořešit. Ona to klidně může být nějaká drobnost, jako pokles tlaku v systému, kdy se vypne z bezp. důvodů kompresor… a pak stačí klimu doplnit a zase jede. (A nebo třeba u octavky tradičně padá z kompresoru setrvačník, nevím konkrétně, proč se to děje, ale oprava je za stovky, asi se utřepou nějaké držáky, je to vtipné.)
Neodpojujte baterku, pokud neznáte tajemství autorádia. (A stejně je možné, že potřebuje rozpojit kabeláž ve dveřích, nebo je vadný motorek tamtéž.)
Sežeňte si vesnického snaživce,
protože když slyším dusot kopyt, nebývají to zebry, ale koníci.
Překousaný drát.
Doplnit klimu… slušný servis udělá kontrolu těsnosti a nebude o výsledku lhát… hlavně aby to byl starý typ chladiva, kvůli ceně.
A jak by bylo hezké mít malé nové auto, kde mám záruku 100 000 km…
Proto nemáme auto, co se mi mega líbí, ale auto, které uživíme. Teda esi zdraží paliva, jak straší, tak z toho udělám kurník pro slepice. Na to by ale bylo hezčí nějaké starodávné auto, jenže mi žádné nikdo nechce dát. Což nechápu.
Jo, dobrá poznámka s tím autorádiem.
Zajímavé je, že okno lze stahovat tlačítkem na přísl. (pravých) dveřích. Nefunguje tlačítko na mých (řidičových) dveřích pro pravé okno…
Klima se mohla zbláznit i kvůli vadnému senzoru vnější teploty. V zimě auto skoro netopilo (nebo teda topilo málo) a to mělo souvislost s tím senzorem.
A ano: Seznam závad sepíšu a do servisu jsem objednaná někdy v září. Blbý je, že se mezitím v autě upeču.
Fikovnice:Zajímavé je, že okno lze stahovat tlačítkem na přísl. (pravých) dveřích. Nefunguje tlačítko na mých (řidičových) dveřích pro pravé okno…
Klima se mohla zbláznit i kvůli vadnému senzoru vnější teploty. V zimě auto skoro netopilo (nebo teda topilo málo) a to mělo souvislost s tím senzorem.
A ano: Seznam závad sepíšu a do servisu jsem objednaná někdy v září. Blbý je, že se mezitím v autě upeču.
Není nad to, mít okna na kličku.
Jako že ten mechanismus nestrhnete? Hehe. A pak budete muset dveře stejně rozdělat. 🙂
Když pro nic jiného, tak když zjistím, že mám otevřené okno, nemusím znovu nastupovat a spínat klíček 😜
na to staci dele podrzet dalkove zamykani - a okna vyjedou i bez nastupovani a startovani 🤣
ale to nesmíte tu dálku furt ztrácet jako někdo
tak jsem pořídila čínskou náhradu za 250, umí okýnka, kufr, najít vrak na parkovišti… a když ztratíte dva ovladače, počítám, že do měsíce je nemáme, tak se to dá ovládat telefonem (to píšu kvůli orionce, aby měla radost 🙂)