Aktuálně: 4 422 inzerátů186 641 diskuzních příspěvků17 911 uživatelů

Zdroje informací pro začátečníka

Aresa
Aresa (3 příspěvků) 30.06.2024, 17:58:03 xxx:xxx.ac67:d1b2

Dobrý den, doporučte mi prosím vhodné knihy nebo webové stránky o chovu psů, u článků na internetu si nejsem jistá důvěryhodností. Zvažuji pořízení pejska a jsem naprostý začátečník.  Předem děkuji za odpovědi. 

Aresa
Aresa (3 příspěvků) 30.06.2024, 21:21:53 xxx:xxx.ac67:d1b2

Líbí se mi retrívři (zlatý i labrador), ale jsem otevřená i jiným možnostem. Jen to musí být plemeno bez silného loveckého pudu, protože máme na část zahrady slepice a králíkárny. 

Tenurri
Tenurri (414 příspěvků) 01.07.2024, 07:57:36 xxx.xxx.213.168

1. Trénink je rozhovor,  Neznám druhé takové zvíře, jako je pes - František Šusta (má jich víc, ae tyhle mi přišly na začátek nejlepší)

2. Konejšivé signály - Turid Rugaas (takový základ psí řeči, o několik levlů vejš je potom kniha PSI - signály a emoce)

3. Lidé a psi - střet kultur - Jean Donaldson

4. Neštěkej na svého psa - Tomáš Nushart (taková malá knížečka, kde jsou hlavně vysvětleny nějaké základy a vyvrací různé mýty, plus k tomu má na webu i krátká videa s ukázkou jak některé věci naučit)
EDIT: tento kanál má i podcasty, taky doporučuju (yt nebo jejich web: psichologiecz - ne není tam chyba, je to od slova “pes” 😀) 

Prakticky skoro s každou knížkou z nakladatelství PLOT jsem byla spokojená - mají tam přímo sekci kynologie a chovatelství 🙂

Dále mám hodně ráda podcast “Pejskárium” - tam najdete strašně moc témat od pořízení štěněte, psí pubertu až  po portréty plemen…je to zdarma až na bonusové části -  ty jsou jen na hero hero

a ještě k youtube, tam občas sleduju videa od “Se psy podle Veroniky”, nebo starší videa od psí škola Koira…a potom sleduji hodně trenérů na instagramu, kvůli čemuž ten ig mám hlavně (a ke zveřejňování fotek svých zvířat, že jo 😀)

keriton
keriton (508 příspěvků) 01.07.2024, 08:26:25 xxx.xxx.80.11