Aktuálně: 4 061 inzerátů199 595 diskuzních příspěvků18 104 uživatelů

(Parcialni) ruptura patni slachy

Verun
Verun (993 příspěvků) 28.06.2024, 23:51:49 xxx.xxx.220.12
Plaka:

Verun, brzdila bych trochu, ne? Jsem si všimla, že umíte být dost slušně útočná a necitlivá, neempatická. Jasně, pumu těší a baví dloubat psovi do rány, zatímco ji její vet chválí, nic lepšího na práci oba nemají.  Ne, twe, panička je natvrdlá a pes chudák, to jsou stejný hlody jak kdysi na mě na Librele, když jsem nechala uspat psa. Totál mimozní projevy občas máte, svůj mnohdy dobrý obsah sdělení zabijete tím tónem a stylem napsání. 

Pumo, jsem laika, ale ta rána opravdu nevypadá dobře. Lítáte za tím jedním vetem, který s podobnou ránou asi nemá zkušenosti, když z toho chce mít článek. Já jsem u všech zdravotních psích peripetií měla a mám názor, že víc hlav víc ví. A to samé jsou vetové na té mé klinice. Kdyby se tohle vlastně po 3 týdnech nehojilo, konzultovali by, poslali by mě jinam. Zkuste to taky, ne jen na diskuzi, ale poslat snímky a vše možné do ČR k vetům, které znáte a kterým důvěřujete. 

Každopádně díky za reporty, člověk jen čučí a učí se. Přijde mi jen smutný, že vy děláte první poslední a pak si tady někdo utrhne hubu na paničku. Tohle by měl řešit vet jiným přístupem, jemu se ta rána líbí pořád, i když tu vetky internetové psaly něco jinýho… No nic, palce a packy držím dál!


A co máte takové majitelce napsat? když ona sama není ke svému psu empatická? chtěla by ona mít takový “koláč ”a nechat si v něm denně několikrát vrtat? ono někoho sepsout je  mnohdy více konstruktivní, než dokolečka opakovat není to dobré, nehojí se to, nechcete raději navštívit jiného veta? … pes je smolař, že se dostal, kam se dostal.

Puma si popláče a možná to začne konečně pořádně řešit. 

PS: a kdyby dělala první poslední, tak by se pes už hojil, jen patlá pátý přes devátý…

Verun
Verun (993 příspěvků) 29.06.2024, 00:08:18 xxx.xxx.220.12
PumaCZ: