To jste si tedy na výběr přepravníku dala šibeniční termín. Hodně štěstí.
Ten ifor můžete pořídit i z druhé ruky, zachovává si svoje prvotřídní vlastnosti dlouhá léta. Také po něm prahnu, ale ten je mimo mé finanční možnosti i bazarový, takže …
Tak isto by som sa z druhej ruky nebála vziať Böckman. Ten cheval bude dosť rýchlo degradovať, resp. bude na ňom vidieť používanie. To je bohužiaľ daň za nízku cenu.
Chevala jsme měli, opakovaně. Samozřejmě s Iforem se to nedá srovnat, je to ale polská výroba francouzské značky. Odvozili jsme s nimi spoustu koní po závodech, trénincích i na dovolené. Nebála bych se jít do něj znovu.
Jen se zeptám, snad zbytečně: porovnala jste si provozní hmotnost toho přívěsu a hmotnosti svého auta? Přívěs 825 kg, pokud vaše auto smí tahat kupříkladu dvě tuny, tak smíte naložit koně o součtu hmotností 1175 kg, kde s dvěma narostlými teplokrevníky už můžete být přes (neřku-li, když přidáte pár kilo v sedlech a dalším vybavení). Jestli se zajímáte o prostornost, asi nemáte zrovna araby…
Vnitřní rozměr 167 cm znamená, že máte na koně přibližně 80 cm šířky, to je v pohodě běžný rozměr, tam bych potíž nehledala 🙂
Odpověď na příspěvek uživatele katka z 04.06.2024, 13:04:33
My měli naposledy Gold, ale které konkrétně to nevím. Sedlovnu jsme měli na dveřích, ne na pevno uvnitř. V techničáku píšou výrobce Nancy Cheval, Ligneville, Francie.
Len pre zrovnanie, Böckman príves pre jedného koňa má vnútornú šírku 130, cheval pre dva 167. Ak máte menšieho a ľahšieho koňa, ktorý cestuje dobre, tak ok. Môj 170 cm dobre cestujúci valach z neho nadšený nebol.