Aktuálně: 4 122 inzerátů197 720 diskuzních příspěvků18 072 uživatelů

Kočička kašle a zvrací

Odberryho
Odberryho (331 příspěvků) 15.05.2024, 22:37:53 xxx.xxx.115.82
Fikovnice:

Jani, já bych teď počkala na ty názory vetek. Odberryho má zkušenost s mnoha nemocemi čičin, ale asi bych teď do toho nemíchala další postoj. Teda to je můj názor…😉


Já určitě zasahovat nebudu, protože jsem úplný laik a mám opravdu jen ty zkušenosti. Nerada bych nějakou radou kočičce více neublížila. Jediná rada je opravdu názor jiného/jiných veterinářů. 

Navíc ta moje zvířata ignorují léčbu a jedou si podle svého. Když jim má být hůř, je jim lépe a když by jim nic být nemělo, jsou na pokraji vyhynutí. Ještě jsem nepřišla na to, jakými zákony se řídí. 🤔😀

Fikovnice
Fikovnice (5688 příspěvků) 15.05.2024, 23:01:28 xxx.xxx.177.249
»
Odpověď na příspěvek uživatele Odberryho z 15.05.2024, 22:37:53

Já myslím, že i ty Vaše zkušenosti jsou VELMI cenné…👍

Teď uvidíme, co napíšou “naše” vetky.

Já jsem šťastná, že Bodlinka se vyjádřila k té aplikaci Lantusu á 48h. Myslím, že má pragmatický a správný postoj, že ne vždy je nutné každého pacienta a každou léčbu cpát do nějakých přesných škatulek. Jen kéž to Fidovi vydrží!!! Dnes mu inzulín aplikovala kamarádka, prý si mírně zanaříkal, ale ještě než do něj bodla. Už toho má prostě plné zuby a ví, co bude následovat. Já už před ním vždy stříkačku schovávám za zády…😟

Fikovnice
Fikovnice (5688 příspěvků) 15.05.2024, 23:03:09 xxx.xxx.177.249
Odberryho:

Já určitě zasahovat nebudu, protože jsem úplný laik a mám opravdu jen ty zkušenosti. Nerada bych nějakou radou kočičce více neublížila. Jediná rada je opravdu názor jiného/jiných veterinářů. 

Navíc ta moje zvířata ignorují léčbu a jedou si podle svého. Když jim má být hůř, je jim lépe a když by jim nic být nemělo, jsou na pokraji vyhynutí. Ještě jsem nepřišla na to, jakými zákony se řídí. 🤔😀