Aktuálně: 3 279 inzerátů219 995 diskuzních příspěvků18 348 uživatelů

Ptactvo naší přírody

lesnizinka
lesnizinka 27.12.2024, 16:05:59 xxx.xxx.81.59
»
Odpověď na příspěvek uživatele J5 z 27.12.2024, 13:44:40

Dopr…kna👎 omlouvám se🙄 Já si představila, že to půjde zvětšit tak, jak si to zvětšíme v mobilu😏 Jsem na tu techniku kopyto. Muž mi vždycky říká: proč to přitahuješ, vyfoť to normálně a pak si to zvětšíš. Zkusila jsem tu fotku a se to rozpixeluje👎Je to volavka na protějším břehu, přesně naproti foťáku, stojí už ve vodě, respective na ledu. Stála tam jak socha, nevim jak dlouho a civěla do vody. Pak přešla kousek jinam a zase. Nevím, co mínila udělat s tím ledem, protože mě nešel prokopnout botou, když jsem chtěla nabrat vodu. U nás vydry nežijou. Stačí bobr👎

J5
J5 27.12.2024, 19:19:44 xxx:xxx.9e92:633d
»
Odpověď na příspěvek uživatele lesnizinka z 27.12.2024, 16:05:59

Už mám klid, objevil jsem jí šikulku.🙂

Obrázek Obrázek
Verun
Verun 27.12.2024, 20:07:09 xxx.xxx.220.12

OT

zlatý lín…ta druhá zlatá rybka? měla jsem jich z původně  sedmi  10cm kusů  40kg plůdku, hrůza a děs to vytřídit z plůdku amura , manžel mě chtěl …další pokusy mi zakázal.(lín je i modrý😉)  A to ještě nevěděl, že z mojí jedné kapřice (Jarmila) a jednoho kapřího  hošíka bude tuna plůdku…amur v promilech. To bylo ale nedopatření, Jarmila se do rybníka vyplácla v noci z kádě a my tam ráno dali hošíka a Jarmila měla jít jinam, ale bohužel , káď prázdná. 

já si původní foto zvětšila a připadalo mi to jako mýval😂nebo velký morče.

Obrázek Obrázek
lesnizinka
lesnizinka 27.12.2024, 20:16:36 xxx.xxx.81.59
J5:

Už mám klid, objevil jsem jí šikulku.🙂

Obrázek Obrázek

Ste dobrej😛👍 Sama bych v tom chaosu nenašla nic, nevědět😏

Verun může být, já se v rybách moc neorientuju. Kapřicí Jarmilou jste pobavila😄

J5
J5 27.12.2024, 20:52:57 xxx:xxx.9e92:633d
»
Odpověď na příspěvek uživatele lesnizinka z 27.12.2024, 20:16:36