to se nedá odhadnout, postříkejte papouška a klec vymyjte horkou vodou a můžete ji taky postříkat tím, čím papouška
Andulka -nemoc
Dobrý den, můžete, prosím, poradit, co s andulkou,která má plíseň na zadečku?
Děkuji za odpověď.
Sice nejsem odborník, ale možná se andulka poranila o klec, a to zhnědnutí je jakýsi drobný výron krve, a ten "výrůstek" je možná strup ???
Tedy nedoporučuji se jí v tom místě dotýkat, a ani se jí nesnažte ten "výrůstek" odstraňovat. Domnívám se, že by se to mělo asi do 2 týdnů zahojit a odpadnout. Ať se daří.
Dobrý den, potřebuji poradit. Andulka se mi přilepila do mucholapky po odlepení má peří zničené a s lepidlem co s tím? Děkuji za radu
Slepené peří ostříhejte.
Dobrý den, náš dlouletý andulák už tři dny mlčí. Dřív křičel a švitořil a teď nic. Všechno ostatní je v pořádku, normálně jí, vyměšuje, není zadýchaný, hraje si, létá mimo klec, jak mu dáme nějaký pamlsek už ho běží prozkoumat. Minulý týden přepeřoval a zničil svojí umělohmotovou kamarádku. Koupili jsme mu novou, ale stejnou neměli. Oždibuje jí, ale pořád mlčí.
- Pokuste se mu sehnat V JINÉM ZVERIMEXU STEJNOU UMĚLOHMOTNOU KAMARÁDKU, jakou měl dříve. Tedy myslím tím stejně velkou a stejně barevnou.
- Nevím, jak by dopadl jeho vztah s novou živou kamarádkou. Někdy se navázat přátelství nepodaří.
Dobrý den, dostala jsem andulku samičku ale nemá ozobí jako ostatní andulky. Nožičky a kolem očí nic nemá.Bojím se že je nemocná.
Tedy nejsem odborník na andulky. Ale domnívám se, že to není nemoc, ale spíše že to je vrozená vada, se kterou andulka může žít.
ptáček uhynul. u veterináře zjištěno onemocnění jater ☹️
ptáček uhynul. u veterináře zjištěno onemocnění jater ☹️
každopádně děkuji za reakci
Dobrý den,
andulka má velmi zduřelou mazovou žlázu s nerovným povrchem a vřídky asi do velikosti jádra lískového ořechu. Poradí někdo ? Děkuji Aleš
Dobrý den,
Domnívám se, že se může jednat o nějaký typ nádoru. Co vím, tak andulky na mě trpí celkem často. Doporučuji veterináře, tady to nevyřešíte.