Aktuálně: 4 060 inzerátů199 645 diskuzních příspěvků18 105 uživatelů

Velká pardubická

Neverend
Neverend (206 příspěvků) 21.10.2023, 17:22:32 xxx.xxx.242.38
Odpověď na příspěvek uživatele Nepřihlášená Varaxi z 21.10.2023, 15:25:49

S názorovými nacisty také ne.🙂 Myslíte že jsem se stájí nebyl na dostizích?😀 Ale jděte a několikrát. Popravdě jsem u těch drobných zranění byl až ve stáji. To samozřejmě i na trénincích. A víte co se mi stalo skoro naposled? Potkal jsem tam člověka co část těch dostiháků vlastní a co ten mi vyprávěl jak hloupý a důvěřivý byl a jak bezohledné to bylo vůči jeho koním.🙂 Jak slepě důvěřoval trenérovi a jezdcům, jak mu chutnala sláva vítězství a jak dopadl jeho první kůň. Všechny tři koně už měl pouze ustájené a na dostihy už zanevřel do smrti. Uznávám, že nejsem odborník kolem koní,ale na tohle potřebuju jaké znalosti? Abych nepoznal, že kůň chráněný před zraněním chudák “hodinaří” v boxu a vy ho nesmíte pustit ven? To je ten komfort? Víte co? Jak by vám bylo v jeho kůži? Co? Vy se “zblázníte” když pětkrát ročně nepojedete na dovču a on ať se klidně zblázní zavřený v boxu.😐 

Fikovnice
Fikovnice (5765 příspěvků) 21.10.2023, 20:13:22 xxx.xxx.61.29
Odpověď na příspěvek uživatele Neverend z 21.10.2023, 17:22:32

“Vy se “zblázníte” když pětkrát ročně nepojedete na dovču…”

Tomuto nerozumím. Jak to víte? Vy znáte Varaxi osobně?

neverend (neregistrovaný) 21.10.2023, 20:15:09 xxx.xxx.242.38
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 21.10.2023, 20:13:22

Ona mě ale také ne. 🙂

Irma19
Irma19 (257 příspěvků) 21.10.2023, 20:45:02 xxx.xxx.239.133
Odpověď na příspěvek uživatele Neverend z 21.10.2023, 17:22:32

Nevím, v jaké stáji jste byl, ale u Váni chodili koně přes den normálně do výběhu. Kdysi jsem tam strávila část léta…

Nepřihlášená Varaxi (neregistrovaný) 21.10.2023, 21:23:37 xxx.xxx.137.233

Já se naprosto zblázním, když nebudu mít pětkrát ročně dovču… Já na dovče, no, pětkrát byla, ale za život. 😀 A všechny byly do mých 15 let.