Tak říděj nás i bez řízení auta. 😀 Vše, na co se podíváte, vlastní Blackrock, Vanguard a J. P. Morgan, amíci. Vše. I akcie společností toho Muska. A Volvo je vlastněné Číňany.
Nevim nevim, esi ste si pomohla, žínko.
Všeobecný pokec
lesnizinka:Ne-e, nekoupila a jak správně poznamenala Megí, nekoupila bych. Nevadí mi to auto, jako takové, ale Musk. Nelíbí se mi představa, že dva magoři budou řídíit USA a tedy v podstatě půl světa. Takže z přesvědčení si ji nekoupím. Máme Volvo, už 30let jezdíme Volvem. Vybírali jsme moje mezi Volvem a Mercedesem(v té elektrice) parametry Volva, ale Mercedes nepřekonal. Jo a Sardullah, nemusíš jezdit jen kolem komína, dojezd je 500km na nabití. Takže při blbé jízdě budu počítat 400, ale pohoda.
To máte jedno,válka už je stejně jistá.😐 Jen nevím jak se bude na Wiki udávat ten datum začátku WW3. Jinak to Volvo 30 let staré je nejlepší ze všech.🙂 Mercedes už dávno není to co býval. BMW to samé.Leda si k tomu koupit ještě servis.😄 Nová Volva to nevím jak na tom jsou,ale hůř než Mercedes určitě ne. Mnoho nadšenců si dáva dohromady staré “Meďáky” a “BMW”, protože to byla ještě auta.🙂 U nových by je to auto doslova sežralo servisem. Prostě uvidíte co a jak a já vám samozřejmě z plného srdce přeji spokojenost a radost z nového “miláčka”. 🙂 Já mám auto za 400 doláčů.😄 Jo a v ČR vlastně ještě Š1203.😄 Když ti “pomatenci” jí u vás zakážou, tak taky emigruje do USA. Mám k ní hromadu dílů a bude to auto velice “exotické”. 😄
Mercedes je taky čínský.
megi:Mercedes je taky čínský.
Přes Daimler, ale celý snad ještě ne? Přiznám se, že už mě to ani nepřekvapí a vlastně ani nezajímá. 🙂 Evropa je “pobrnkaná” a šílenost se stupňuje. Víme asi oba Megi jak to může dopadnout.
Mnoho nadšenců si dáva dohromady staré “Meďáky” a “BMW”, protože to byla ještě auta.🙂 U nových by je to auto doslova sežralo servisem.
No to jo, ale zas sehnat náhradní díly na ty “starý” poctivý auta už se taky blbě shání díly a do toho chceš taky originál. Poptávka se ti zvýší na málo dílu a co se stane? Zvýší se ti cena. Takže buď shánět nedostatkový díly který se zdraží a nebo si platit drahý servis ti vyjde pomalu na stejno. S tím, že u starých aut se bojíš abys prošel emisemi + eko daně apod… Takže nevím jestli je to výhra. 😃
trojAAAcko:Mnoho nadšenců si dáva dohromady staré “Meďáky” a “BMW”, protože to byla ještě auta.🙂 U nových by je to auto doslova sežralo servisem.
No to jo, ale zas sehnat náhradní díly na ty “starý” poctivý auta už se taky blbě shání díly a do toho chceš taky originál. Poptávka se ti zvýší na málo dílu a co se stane? Zvýší se ti cena. Takže buď shánět nedostatkový díly který se zdraží a nebo si platit drahý servis ti vyjde pomalu na stejno. S tím, že u starých aut se bojíš abys prošel emisemi + eko daně apod… Takže nevím jestli je to výhra. 😃
No jasně že MHD a koloběžky to jistí.😄 U všech. Onu druhodíly taky docela fungují. Jsem naposled měnil LS řídící v bráchově Peugeotu a pohoda. Píše tak jak má a je tam už víc jak půlku životnosti. Stála ovšem zlomek té origoš.
Stačí… u nás v domě jeden pán takhle, prodlużovačkou spuštěnou z okna ve třetím podlaží, nabíjí Hyundai, asi Tucson. Kdybychom nabíjeli z každého bytu, tak netuším, jak by to naše elektrorozvody z roku cca 1970 utáhly.
Jak jsem psala, jsem auta jen uživatel. Žádný motonadšenec, ale už mám ráda svůj komfort, nejsem a nikdy jsem ani nebyla tramp a zálesák. Jsem býk, tedy poživačná😉 když můžu být, tak toho využívám. Je mi jedno, jestli je to auto z části, či celé čínské, pokud udrží nějaký standard.
Neverende, já si zase nevšimnula, co jste psal o těch automatech? Píšete, že žijete převážně v USA, tam přece nikdo nejezdí manuálem, nebo se pletu? Vidím to tedy jen ve filmech, různých reality šou, ve zpravodajství, ale osobně jsem tam nikdy nebyla.
lesnizinka:Jak jsem psala, jsem auta jen uživatel. Žádný motonadšenec, ale už mám ráda svůj komfort, nejsem a nikdy jsem ani nebyla tramp a zálesák. Jsem býk, tedy poživačná😉 když můžu být, tak toho využívám. Je mi jedno, jestli je to auto z části, či celé čínské, pokud udrží nějaký standard.
Neverende, já si zase nevšimnula, co jste psal o těch automatech? Píšete, že žijete převážně v USA, tam přece nikdo nejezdí manuálem, nebo se pletu? Vidím to tedy jen ve filmech, různých reality šou, ve zpravodajství, ale osobně jsem tam nikdy nebyla.
Samozřejmě, drtivá většina je “automatů”. Jenže se říká, že automat jedině americký.🙂 Ono totiž automatická převodovka je velice složitý mechanismus a hlavně velmi “citlivý”. A ještě co je nejhorší tak drahý. Jak se vám na autě “porouchá”, tak se dá repasovat, ale jen někdy a hlavně cena těch repasí taky není zrovna malá. No a jen blb nezkušený auto s “načatým automatem” koupí. Oprava může bez problémů přesáhnout cenu celého auta. V USA je to přeci jen levnější.
Kdyby se mi náhodou jako nevěřilo zase.😄
N:Kdyby se mi náhodou jako nevěřilo zase.😄
Ále věří, měli jsme bohužel na první 90ce. Měli jsme ji jako jedno z prvních aut, co sjelo z linky, asi ještě nevychytané mouchy. Byl s ní problém od samého začátku, vždycky to nějak poštelovali a zase to pár let fungovalo. Až se musela vyměnit, za nějakých cca 80 tisíc a tuším ani ne za novou, protože to auto už mělo hodně najeto, služební.
lesnizinka:Ále věří, měli jsme bohužel na první 90ce. Měli jsme ji jako jedno z prvních aut, co sjelo z linky, asi ještě nevychytané mouchy. Byl s ní problém od samého začátku, vždycky to nějak poštelovali a zase to pár let fungovalo. Až se musela vyměnit, za nějakých cca 80 tisíc a tuším ani ne za novou, protože to auto už mělo hodně najeto, služební.
Já viděl na Tesle výměnu reakčního “Silentbloku” za 60 000.😄 Kus gumy, ale musíte kvůli tomu rozdělat půl auta.😄 A že zrovna ty praskají. Nebo když pán přijel na výměnu brzdových destiček a skončilo auto až v Německu a tam diagnostikovali vadnou baterii, tedy přesněji nějaké články.😐 No ona ta baterie ale stojí půl milionu.😐 Chudák a to měl z toho auta takovou radost.
To je hezký, ale druho výroba do Peugetu a do BMW je velký rozdíl. BMW má spoustu elektroniky a druhovýroba ti bude vyhazovat chybu v jednotce a životnost je mizerná. Výhodnější je si koupit origo za x násobek než druho výroba.
Já se nechci moc pouštět do debaty o elektrických autech, protože myslím, že by to brzy směřovalo k nějaké debatě o politice a tolik skloňovanému zelenému šílenství a v rámci toho, že si chci zachovat duševní pohodu, tak nebudu myslet na to, jakou budoucnost mi politici připraví….bych se musela rozčílit a to nechci, neboť mám už předvánoční náladu…
A vůbec, jdu se pomazlit s mojí bílou krasavicí…ta mi dá něžnou pusinku a svět bude na chvíli zase v pořádku.
Sardullah:Já se nechci moc pouštět do debaty o elektrických autech, protože myslím, že by to brzy směřovalo k nějaké debatě o politice a tolik skloňovanému zelenému šílenství a v rámci toho, že si chci zachovat duševní pohodu, tak nebudu myslet na to, jakou budoucnost mi politici připraví….bych se musela rozčílit a to nechci, neboť mám už předvánoční náladu…
A vůbec, jdu se pomazlit s mojí bílou krasavicí…ta mi dá něžnou pusinku a svět bude na chvíli zase v pořádku.
A máte pravdu pravdoucí. 👍 Už necháme politiky,války a všech ohavností i aut. Všem krásnou vánoční pohodu přeji.🙂
Vyřizuju pozdravy…
Daja:Nene my bydlíme Jindřichov ve Slezsku a máme tady úřad, školu, školku, lékaře dospělého a dětského, knihovnu a k tomu 6 obchodů plus Vietnamec, dvě tři firmy ….atd.
Daja
Aha, to je ještě dál u hranic, tam to moc neznám, jen Zlaté Hory.
N:Samozřejmě, drtivá většina je “automatů”. Jenže se říká, že automat jedině americký.🙂 Ono totiž automatická převodovka je velice složitý mechanismus a hlavně velmi “citlivý”. A ještě co je nejhorší tak drahý. Jak se vám na autě “porouchá”, tak se dá repasovat, ale jen někdy a hlavně cena těch repasí taky není zrovna malá. No a jen blb nezkušený auto s “načatým automatem” koupí. Oprava může bez problémů přesáhnout cenu celého auta. V USA je to přeci jen levnější.
Před cca 30 lety jsme si koupili renolda 5 v automatu a manžel s kamarádem automechanikem tomu dali manuální převodovku. …
Verun:Před cca 30 lety jsme si koupili renolda 5 v automatu a manžel s kamarádem automechanikem tomu dali manuální převodovku. …
Tehdy se ty auta právě dala ještě opravovat, upravovat celkem v pohodě. Co do dnešních aut lidi narvou za servis a pak ještě směšněvřeší litr spotřeby.😄 Moderní auta nám totiž krásně papají olej a to z hlavního důvodu nízkopřítlačných pístních kroužků. A to ne málo. Spoléhá se na dotěsnění kompresí, ale funguje to tak na půl. Není vůbec výjimkou litr a víc na tisíc kilometrů. Jezdí s tímto problémem za známým mechanikem každou chvíli někdo.Bohužel je to vlastnost vozů a ne vada. Chápu však majitele, že při ceně oleje tisíc korun za litr ho to štve. Což znamená, že vlastně do výměny řekněme po 15 000 km dá dalších patnáct litrů jen na dolévání.🙂 Do Š1203 jsem dolil asi litr oleje mezi lhůtou, ale za 46 kč litr.😄
Jo, jo, jo, to je to autí ze Zpátky do budoucnosti.
Jste eště aspoň trochu normální?