kometa:Ne, vyspala se dobře. Upřímně, já taky nechci, aby se nám sem infiltroval N.
Netušila jsem, že je to tu vaše!
kometa:holt někdy to není jen o vykání a tykání……..
Není. Ve škole jsem zažila kolegy, kteří studentům zásadně vykali a i tak dokázali být nepříjemní ve smyslu -vy jste úplně blbí a JÁ jsem učitel. Já jim tykám, řeknu to třeba taky - ale prostě obě strany ví, že je to v nadsázce.
Není důležité, CO říkáte, ale JAK to říkáte.
Což je tady ,,blbé", protože já mluvím v podstatě v nadsázce pořád, jenže tu to vyzní úplně jinak buď, že jsem úplně blbá, nebo arogantní…já to vím, jenže to jinak prostě neumím😉
lesnizinka:Což je tady ,,blbé", protože já mluvím v podstatě v nadsázce pořád, jenže tu to vyzní úplně jinak buď, že jsem úplně blbá, nebo arogantní…já to vím, jenže to jinak prostě neumím😉
To je prostě problém psaného textu. Nejsou slyšet emoce, tón hlasu atd
Aluška:To je prostě problém psaného textu. Nejsou slyšet emoce, tón hlasu atd
No právě, ano🙂
lesnizinka:No právě, ano🙂
Proto já moc nikam nepřispívám, bývá to hodně často mylně pochopeno a těžko se vysvětluje, jak to bylo myšleno
Aluška:To je prostě problém psaného textu. Nejsou slyšet emoce, tón hlasu atd
to lze nahradit používáním uvozovek a smajlíků
nebo pro jistotu napsat do závorky fftípek nebo tak něco….😉
kometa:Ne, vyspala se dobře. Upřímně, já taky nechci, aby se nám sem infiltroval N.
Netušila jsem, že je to tu vaše!
hmn:to lze nahradit používáním uvozovek a smajlíků
nebo pro jistotu napsat do závorky fftípek nebo tak něco….😉
Vím, ale i tak si každý pochopí ten text po svém a pak trvá na své verzi pochopení uvozovky neuvozovky a smajlíky nesmajlíky 😀
Orionko-no schválně..mě bude 9.2. teprve 69🤗..a vám?
-náct už mi bylo a myslím, že stačí, že se řešil věk u Stelly, jak kdyby to nebylo jedno. Ale zadala jsem si upomínku a když budu i v únoru vědět, co znamená, pošlu vám gratulaci 🙂)
9. 2. jsem se vdávala.