Zrzavci,
a s pí. Rožňovou jste to řešila? Jestli nemá podobný zpětný vazby?
Pár let zpět na FB řešili nějakýho výrobce a snad ukončili jeho rozvoz.
No že by jako slípky měly na přilepšenou za cca víc jak dva tisíce. 🙂
Tak lepší, než vyhodit, no né. Třeba by sousedi i nějakou tu kačku na to obětovali, tedy zlomek pořizovací ceny. Pořád lepší než vyhodit. Třeba by za to dali nějaká vejce.
Jo, já se zeptám, ještě to před tím zkusím hodit do horký vody. Dneska mi to Rumíček zase poslal zpátky.
Nebo z toho zkuste upéct psi kokina, mě to takhle vždycky u mlsounu prošlo.
No já se obávám, že zvládnu jen to zalejt horkou vodou, nechci ten smrad po baráku delší dobu.
Musí se taky koukat, esi to je jejich výroba. Protože někdo jen přeprodává. Počítám, že to pak cestuje různě, tu nejde chlazení v autě, tu tohle…
Králík se kupoval u Tutani, kdysi tam psali jakože kosti, ale bylo to docela obalené.
Ale já už roky nic v barfshopech nekupuju, protože si u řezníka vždy něco najdu, ceny stejné, i nižší, nebo někdy u severních sousedů. Když bych měla tři psy, což teď s těma kočkatama… ježiši, nic jiného nedělají, jen žerou a drásají mi nervy, který jsou už dávno ve vědru… aj slepicím dávám maso. Potřebuju vlastně teda hodně masa. Ty kočky mě nechaj bejt, když žerou.
Kdysi jsem kupovala v Dopsímisky, dokonce i ty hnusy s dršťkami byly ok, jen mletá ryba ne, ale ne zkažená, jen to nikdo nechtěl. A oni mají právě svou výrobu a mixy, mleté atp., tam byly vidět kusy chrupavek a vnitřností, červené to bylo hezky, vůně masa. Dnes nevím.
Vypadá to, že by možná potřebovali kontrolu, co? Obchod nemá právo odmítnout reklamaci. Jak ji ne/uzná, už je věc jiná, ale “nechceme” mě nezajímá. A pak jim dám další a další. Prostě jim to dovezte, doručte, přiložte reklamační protokol a čekejme 30 dní, co se stane. Tohle přece takto nejde, aby si tady vyčůránci prodávali zelené maso, trávili nám psy a my budeme mlčet? Jaký je rozdíl v reklamaci lednice za dvacet litrů a masa za dvacet korun? Žádný. Je to jak u těch slepic, co lid koupí na návsi, ono to pochcípá a co, jak kdyby to byl rohlík. Když tam někdo nenaběhne, pojede to dál.
Nenávidím takové todle. Já tam snad něco koupim.
No já to taky nesnáším, jen jsem už trošku prostě momentálně jetá, že nemám sílu a energii bojovat. Což ano vím, je špatně.
Ono to není zelené, zkažené - prostě je to podle mě maso rychle zavřené, nevydejchané - smrdí to hrozně. Já nemám sílu se dohadovat, posílat to na rozbory, kdy nakonec by pak někdo řekl, že je to jen maso pro psy a není na něm nic závadnýho. že to psi doteď žrali a teď nežerou, takže něco je jinak, to neberou jako argument.
Koukám, ty salámy jejich… 19 korun jsem dávala naposledy. Peklo to tady je.
Dokud jim někdo neřekne, že takhle ne, bude kilo odpadního zkaženého masa za 50. Nebo kolik to chcou. Kurýrovi bych to předala, až poveze nákup. Nechceš? Ob. inspekce. To jako ty prachy a psy tiskneme?
No jo, ze psů je tvrdej kšeft. Obchod, kde jsem kdysi u nás v Prahé kupovala a měl normální ceny, se úplně zbláznil a prodává půlkilový načančaný meníčka za cenu večeře. A lidi to kupujuou? Já tam přestala chodit už dávno, než jsme se odstěhovali, protože to je prostě už lumpárna. Vůbec kšeft s masem pro psy je prostě z větší části lumpárna - čest výjimkám.
Žufrik, který to přivezl je v tom nevinně.
Zrzavci,
a s pí. Rožňovou jste to řešila? Jestli nemá podobný zpětný vazby?
Pár let zpět na FB řešili nějakýho výrobce a snad ukončili jeho rozvoz.
ježiši, koukala jsem k sokolovi a tutani… žufrik má ceny jak v penny… ještě hnusnější… barshop je vlastně dobrej na hovězí a dršťky zelené, jehně, ale jinak…
Všecky Vás lituji.
Ale fakt.
Pro mě je teda Žufr záchrana.
Dva tři roky zpět, myslím, měli ceny luxusní (pro mě). Jo, podražili, furt na tom nejsme tak špatně, abych nechala psa tři dny o hladu, aby sežral kuřecí skelet za 20, když se mu z toho navaluje. Ze supermarketu ho nenakrmím, pokud bych nechtěla krmit jen svalovinou.
Když měli velký vypadky v rozvozech, málem mi u některých nahradních vypadli oči, doprava třeba za 500.
Taky jsem viděla obchod jako Zrzavci, hamání pěkně v krabičce, vedle nakrájená bio okurčička, masénko z bio farmičky, domací sušenka k tomu. A cena neskutečná.
Jo, je to byznys jako prase.
Já tím paní Rožňovou nechci zatěžovat, má svých starostí dost,, proto jsem volala přímo Sokol Falco, protože to není nic zkaženého, ale prostě maso špatně ošetřené a jestli do krůtího něco přimíchali - fakt to smrdělo jak halda rybiny, tak je to taky špatně. Tohle jde za výrobcem obojí. Ale ten to vidí jinak.
Jo, je to bída Megí. Když fšicí krmili granulema, tak těch pár nás masáků mělo pohodu. Teď je to móda, kdybych měla kolem sebe jatky, budu jezdit tam.
Žufrik je rozvoz a z těch rozvozů má ceny podle mě nejrozumnější. Jsou opradu slušní, super domluva. Je to stálice.
…hamání pěkně v krabičce, vedle nakrájená bio okurčička, masénko z bio farmičky, domací sušenka k tomu. A cena neskutečná….
to je co? Já se přiznám, že tohle mi přijde už naprosto ujetý.
Tak ujetý to bylo, to každopádně. Místo nich je tam malý květinářství (teda je možný se jen přestěhovali, i když pochybuju)…a jestli si dobře pamatuju, tak jejich heslo bylo “Můj pes jí líp než já”
Ježiš, ty moje chyby pořád, omlouvám se.
Jsem se v tom ztratila, jo, ale mně je jedno, kdo je výrobce. A ten zas neodpovídá za to, co se dělo u prodejce.
Reklamovat musím tam, kde jsem to koupila. A u jídla, netrvanlivého zboží, se to má udělat hned. Když mají špatného dodavatele, tak ať se ho zbaví, ale proč bych to měla nechat tak?
Reklamovat musím tam, kde jsem to koupila
No jako jo, nějak jsem vycházela ze dvou úhlů - že vždycky byli rozumní, tak že to třeba prostě min. vezmou v potaz tuhle informaci, protože to opravdu nejde za dopravcem, prodejcem, to je špatně zpracovaný tam u nich, že to nějak půjde probrat, že to bude i informace pro ně a pak,že třebas, když jsem reklamovala ten debilitní vysavač, tak jsem byla odkázána na výrobce a on to opravdu řešil. Že špatně /protože přes zaslaná videa, kde bylo vidět, že robot padá a taky nejvede do místnosti, tvrdili, že je vše v pořádku, protože u nich to nedělá/, to už je věc jiná, ale řešilo se to přímo s výrobcem.
ví, ale proč bych to měla nechat tak?
páč jsem nechtěla zatěžovat hodnýho Žufrika.
co já bych dala za jatka, kam bych si dojela, koupila přímo a zpracovala sama.
Mno jo, Zrzavci, ale oni vlastně legálně s vámi ani řešit tu záležitost nemohou, když nejste jejich klient a tu smlouvu o nákupu jste neuzavírala s nimi. Oni vám v zásadě v rámci zákona ani nic jiného, než “tohle my řešit nemůžeme” říct nemohli…
Takže když se vám bude chtít, můžete se obrátit na prodejce ještě, no. Že tohle není kvalita, na kterou jste zvyklá, nesplňuje to požadavky strávníků, a že tedy jak se k tomu prodejce postaví.
Když jste reklamovala vysavač, tak za prvé jste ho mohla koupit třeba jen přes zprostředkovatele (a ve skutečnosti jste smlouvu měla s výrobcem) a nebo má naopak prodejce takovou smlouvu s výrobcem, že ten výrobce řeší rovnou i reklamace (nemusí to jít do vývrtky přes 4 lidi ta komunikace, výrobce má vlastní testovací zázemí, atd.).