Přece jen něco ještě napíšu:
- přijeli jsme na nastavení léčby. Dr. odebrala glykémii (tuším byla 23), pak začala vlát mezi ordinacemi a po asi 20 min mi říká:"Tak já nemám Lantus. Nevím, jak se to mohlo stát… No, holt musíte přijet jindy!" Podotýkám, že jsem si brala v práci D a ještě se mnou byla kamarádka, která jela přes celé město, počítaly jsme se 6 - 8 hod pobytem na veterině. Fido v šíleném stresu. Dr. jsem řekla, že na jejich vyzvání mám už nějakou dobu na ten den online rezervaci, kam jsem jasně napsala jako poznámku “Nastavení inzulinoterapie”. Odpověď:"To my nemáme čas číst…" (přestože online rezervaci po mně vyžadovali) Moje reakce:"Tak mi napište na rp. Lantus a já teď hned jej pojedu sehnat někam do lékárny, ať Fido nemusí ten stres zažívat znovu. Reakce taková, že “To ne, my jsme strašně hlídání, recepty fakt ne, nemůžu…ale já Vám Lantus objednám a bude do dvou dnů u nás.” Za dva dny telefonát - jiná dr.:"Tak Lantus má dlouhodobý výpadek. Recept Vám napíšu, pokud si jej chcete zkusit sehnat po známostech, zkuste to, ale prostě není." No, hned v první lékárně mi farmaceutka (známá, ale známost ani nebyla potřeba) říká:"No ale Lantus máme na pobočce. A teď koukám…je i u distributorů, stáhnu Ti jej k nám, ať to máš blíž, bez problémů…" Raději snad ani nebudu popisovat jaké chyby recept obsahoval (formální i věcné). Takže jsem měla Lantus a domluveno nastavení inzulinoterapie (pokus č. 3). A to už jsem naznačila výše: Dr. použila chybnou stříkačku, glykémii udělala po příchodu a pak už jen jednu po asi 3.5hod po aplikaci inzulínu a ta byla vyšší než bez inzulínu… Pak nás hned odeslala domů…a já byla v tu chvíli ráda. Ta chybná stříkačka mi docvakla doma. Od té doby veterina nereaguje, vypomohla VFU - zdarma mi dali základní zásobu správných stříkaček, glukózu a větší stříkačku (kdyby šel do hypo, abych Glc aplikovala). Těch pochybení je ještě mnohem víc. A já už je asi ani nechci vypisovat. Omlouvám se za román, možná jsem se potřebovala i z toho vypsat.