Aktuálně: 3 986 inzerátů203 920 diskuzních příspěvků18 181 uživatelů

Třetí víčko

Bobca
Bobca 02.10.2024, 19:21:22 xxx.xxx.20.192

Tak jsem holt rychlochodec

Já chodím taky rychle,až mi to vadí..Když se vidím ve výloze naproti v ulici..si říkám,že to není normální…ale prostě,když jdu pomalu,bolí mě v zádech..Lítám jak splašená.Prsa vepředu,zadel vystrčenou dozadu…no pohled pro bohy😇

Dnes jsem probírala papíry a drobnosti..třídila,co vyhodit…hledala jsem konkrétní lékařskou zprávu.se musím nachystat na předoperační vyšetření…No skoro celý den s přestávkama😊..ani jsem nešla bucnout..chtěla jsem to dodělat..Zato mě to už bere-dlouho nevydržím..😔Jinak je celý den zamračeno,sem tam prší…

lesnizinka
lesnizinka 02.10.2024, 19:41:52 xxx.xxx.95.117

Nooo😊 já musím říct, že jde i chodit blbě🙄 Chodím nějak blbě, jenže se nějak nevidím, tak prostě nevím. Když jdu ráno, ještě to jde. Ale když chodím pomalu(že by, jak píše Bobča?) mě začnou šíleně bolet ta záda v kříži. Včera na těch nákupech, jak si mamka pořád dokola zkoušela dvě saka, jsem si už musela sednout u Ťonga na nějakou sesli, protože jsem vůbec nemohla vydržet stát už. A to mi právě nepomůže už ani jít, spíš ještě horší. 

Canka
Canka 02.10.2024, 21:38:02 xxx.xxx.212.25

Ahoj holky,

Já bych ségře starýho skútříka půjčila hned,ale na to potřebuje řidičák..i tak...takže ani auto,ani řidičák se nečape…neuplatila by pak benzín a pojistku..řekla mi,že nechápe,že já toho platím tolik..jak to prý dělám..no tak jí říkám,že narozdíl od ní já dokážu šetřit a nekupovat si blbosti (zvířátkům je kupuju,ale to se nepočítá😂),protože značkový věci jdou třeba úplné mimo mě..nekoukám na značku,kupuju to,co se mi prostě líbí.. to samý boty…ale třeba jako nechápu,jak někdo může zaplatit třeba 4000,- kč za boty😂Můj strop je 2000,- kč a už to mi přijde drahý😂