Aktuálně: 3 724 inzerátů212 482 diskuzních příspěvků18 283 uživatelů

Jak se vám venčí?

Sarah01
Sarah01 28.11.2024, 06:56:09 xxx.xxx.11.197
Vahine:

To zvláštní, že teď na zimu, líná. To naopak psi srstí více obrůstají, ne? Vy víte, že nejsem žádný odborník, ale na odběry bych s ní šla. Pro jistotu. Aby jí fungovala dobře štítka, třeba. Cherrynka je vzorná maminka ❤️ minule to setkání se štěnětem ve mně zanechalo silný dojem. Je úžasná!!

Ono to prý v naší linii tak bývá, že po štěňatech trvá víc než půl roku, než fenka obroste pořádně srstí, minule to měla taky tak. A vždycky to přijde v dobu, kdy štěňata odejdou. Ale o těch odběrech vážně uvažuju, aspoň budu vědět, i kdyby bylo všechno v pořádku.

Dublinbarzoj
Dublinbarzoj 28.11.2024, 07:01:39 xxx.xxx.153.182
»
Odpověď na příspěvek uživatele Sarah01 z 28.11.2024, 06:53:44

Jsem se chtěla  taky vnutit, ale prý  mám málo nohou🤣, ty masáže umí úúúžasný. 

bambule
bambule 28.11.2024, 07:08:17 xxx.xxx.72.29

Já jenom přidám svoji zkušenost že zemědělství. Bylo časté, že některé prasnice prostě daly selatům ze sebe úplně všechno. Byly to takové ty obětavé matky. Na sebe moc nedbaly vše vkládaly do růstu selat. Řešilo se to zvýšeným podáváním minerálek, zvýšenou krmnou davkou, vitamínovými injekcemi a v těch nejextrémnějších případech se po odstavu selat prasnice nechala stát a nezapustila se, aby měla čas dát se trochu do pořádku. Tím Vás Sarah chci jen uklidnit, že to automaticky nemusí znamenat zdravotní problém. Jasně krev bych nechala udělat ( tak jak ji nechávám dělat já kvůli Bambulí a její cukrovce) a  třeba Vám to přesněji řekne na co se zaměřit. 

Vahine
Vahine 28.11.2024, 07:16:48 xxx.xxx.124.191
»
Odpověď na příspěvek uživatele impact z 25.11.2024, 13:00:36

“Hele myslíte, že by Zbyněk uměl udělat k fotkám nějakou kolonku popisky? Ráda bych jednotlivý fotky občas popsala… 🙃”

Dejte požadavek spíš do tématu ohledně webu, tady si toho nemuseli ani jeden všimnout. Myslím, že je to opravdu dobrý nápad. 👍