Před 3-mi lety jsme se po dlouhých letech opět odhodlali zakoupit kuřice (od Slepičáře). Vše proběhlo bez nejmenší chyby, včetně zapůjčení přepravky, abych je mohl dát do budníku, Kropenky snášeli víc než 2 roky, pak šli do polévky.
Po této zkušenosti jsme objednali další várku opět od slepičáře s tím, že zkusíme Horalky. Při přívozu nám řidič sdělil, že Horaly má jen 2 + k tomu 1 Kropenku +1 strakatýho zmetka, kterej je tak poloviční. Chumelilo, stál na zablokované cestě, tak jsem na to kývnul (konec konců kus jako kus). Chlap otevřel přepravku, čapnul slípky za nohy, vrazil mi je všechny do ruky (samozřejmě vzhůru nohama), pytel krmení strčil do branky a odjel. No, ok trochu nehumánní a v rozporu s tím, co píší na svých stránkách a to se chlap ještě chlubil, že je nosí po 10-ti v každé ruce. Reklamoval jsem u slepičáře pouze tu různorodost s tím, že mi poslali jako satisfakci kupon na 300.
Jeden Horal stále popajdával, až jsme jej musel po ca 2 měsících klepnout- přestala chodit úplně. Vše jsem zdokumentoval a opět vyreklamoval, včetně zacházení při předání -přišel návrh na navýšení kuponu na 500,-.
Následně jsem objednal pytel doplňkového krmení s tím, že uplatním těch 500 a ejhle zafungovalo jen 300- docela divné!
Když tam člověk zavolá, tak je to naprosto anonymní komunikace, pokud teda někdo vezme telefon. Na email čekám 2 dny. I když jsem z Německa zvyklý na odpovědi v tomto časovém rámci, dostávám tam nesrovnatelně jiný servis.
Další kusy jsem pak již neriskoval a zajel si je vyzvednout jinam- osobně.
No asi se budeme jak my zákazníci, tak dodavatelé muset ještě chvíli učit.
Hezký den přeji