Takže (jestli dobře rozumím) hra učí děti "najít ve městě 3 kosti a zahrabat je u sebe v domečku, hrabat v popelnicích, žebrat v restauracích o jídlo či o kosti, nosít noviny, prát se se psy, očůrávat lampy a přečůrávat teritoria psů, pobývat v psím útulku".
Tedy učit žáky ve věku od 3. třídy základní školy shora uvedené "dovednosti" nepovažuji za dost moudré. Kde a kdo tu "hru" vymyslel ? J.A.Komenský by se od té "hry" asi s opovržením odvrátil.
Na téma "Dítě a pes" by bylo přece vhodnější naučit děti pečovat o psy, zvolit jim správné krmivo, pelíšek a obojek, poučit je o povinnosti platit poplatek ze psů, o povinnosti uklízet po pejskovi jeho výkaly z veřejných prostranství, naučit děti jak mají psa venčit, koupat, jak s ním chodit na povinné očkování k veterináři, jak psa naučit slušnému chování tj. např. aby neštěkal a nenapadal kolemjdoucí lidi, aby doma neničil nábytek a netrhal polštáře a pod. Další možností je děti naučit ekonomickému hospodaření tj. aby si uměly vypočítat, kolik peněz je bude chov psa stát např. za měsíc a za rok.
P.S.: Představte si, že např. ve škole kluci z 3.A vtrhnou do 3.B v průběhu velké přestávky a po vzoru "Hry" se ve třídě začnou navzájem "přečůrávat"; pak lituji třídní učitelky obou tříd, paní uklízečku i samotné děti, které si tyto hrozné "čůrací orgie" budou ze školy pamatovat celý život.