Odpověď na příspěvek uživatele Fatia z 21.11.2023, 15:52:56
🤔 po pravdě asi to pro Vás bude záhada ale já vás neznám tak proč to oslovení ??
A jinak bych dodal že majitelé jsou jistě rádi že mě tady mají 😂.
raven_kix : Klidně to po čase smažte až to dorazí adresátovi Fatia. Protože tohle téma jsou Rady a nápady k webu ChovZvířat.cz tak bych nerad dělal odkon od toho téma ( ale jinou možnost odpovědi nemám 🤷).
Když jste psala, že máte notebook schovaný, tak po jaké době jste ho vyndala? 🙂 Smajlíky jsou ovlivněny samotným systémem. Jaký máte na notebooku Windows? Nejsou to ještě Windows XP? 🙂
V notasu mám windows 7 ,ještě jsem konzultovala s největším odborníkem🤣 mojim manželem a bylo mi řečeno že mám přejít na firefdox. Prý mám chybu v seznamu.
Smajlíky otevřete tak, že vlevo dole vedle mezerníku najdete klávesu se 4 kostičkami, co tvoří jako že okno - klávesa win. A k ní zmáčknete tečku. Okýnkovou podržíte a k tomu máčknete tečku. Zkuste. Měla by vyskočit tabulka s hafo smajly. Radím telefon a tablet nedávat do továrního nastavení a nedávat nový systém, pokud toto je jediný problém. Protože Dája pak třeba nic nenajde a kdo ví, co se tam poto… když to funguje, tak do toho nevrtej. Teoreticky bych zkusila ukončit všecky aplikace na pozadí… ale zase je hloupost, že to dělá tel. i tablet. Tady může být problém v prohlížeči, přes který sem D. chodí. V obou může být používaný ten systémový, to jsou většinou ubožáci. Chce to zkusit jiný… bohužel už si nepamatuji, které všecky D. zkoušela…
Meginko zkoušela jsem to na tabletu a tady mi smajle jedou.
Děkuji za pomoc a radu a dám na Vás, nikomu nedám tablet a telefon.
Tak uf, Dájo, to jsem ráda, aspoň víme, kde je zakopaný pes. Smajlíky bych být vámi neřešila, to je podružnost (na noťasu sem stejně nejspíš v budoucnu chodit nebudete), hlavní je, že jsme zjistili, že je to opravdu nastavením těch přístrojů.