Aktuálně: 3 730 inzerátů210 827 diskuzních příspěvků18 259 uživatelů

Příspěvky uživatele

Deni Valery

Deni Valery
Deni Valery 26.11.2011, 13:14:57 xxx.xxx.190.17
Ohledně dotazu předtím Vám asi moc neporadím sama jsem začátečník a ještě spoustu věcí nevím Svého Kakarikiho mám už rok a je přátelský a ochočený ikdyž to chvíli trvalo. Zkuste mu dát více času a uvidíte.
Deni Valery
Deni Valery 26.11.2011, 13:06:03 xxx.xxx.190.17
Dobrý den všem:))) Mohu se zeptat na ty přírodní bidílka??? Z jakého by měly být materiálu? Jestli z tvrdého nebo měkého dřeva a z jakého druhu stromu??? Jáký prosím doporučujete??? Děkuji za odpověď
Deni Valery
Deni Valery 18.11.2011, 12:46:18 xxx.xxx.190.17
Děkuji moc za rady i za fotečku Vašich Kakariki jsou opravdu nádherní!!! Je pravda že Lorik je spíš přítulnější ke mě než k příteli toho občas klove,takže je to asi opravdu sameček. S kamarádkou asi počkáme do příštího roku,taky je oddělíme budu se řídit Vašimi radami. Děkuji moc
Deni Valery
Deni Valery 17.11.2011, 17:32:38 xxx.xxx.190.17
Děkuji moc za rady velice si toho vážím jsem začátečník ještě toho moc nevím. Budu ráda za jakékoli rady chovu ohledně Kakariki změřit ho zkusíme i drápky vyfotíme fotky dám co nejdříve a bidílka taky vyměníme Tak máme tedy asi nakonec samečka i podle názorů tady děkuji moc ale klidně pokračujte budu ráda to by vysvětlovalo i to agresivní chování vůči kamarádovi jiného druhu a stejného pohlaví že??? Mám ještě jednu otázku. Kdyby měl parťáka stejného druhu tedy Kakariki snesou se? A je lepší samec nebo samička? Děkuji za odpověď
Deni Valery
Deni Valery 17.11.2011, 14:22:09 xxx.xxx.190.17
Děkuji moc Ostatní názory nevím zatím jich moc není snad se to brzy změní. A co říkate na pohlaví? Myslíte že je to opravdu sameček? Bylo mi řečeno že je to samička podle zobáčku,postavy a velikosti. Děkuji za odpověď.
Deni Valery
Deni Valery 17.11.2011, 11:51:02 xxx.xxx.190.17