kometa:Na střední škole to tak dramatické není. Zatím jsem se bez právníka obešla.
Ano, na maturitních oborech to takové drama není.
kometa:Na střední škole to tak dramatické není. Zatím jsem se bez právníka obešla.
Ano, na maturitních oborech to takové drama není.
Ještě s dovolením dodám, že jsem loni dělala přijímačky na střední veterinu, tu maj taky tady u nás, ale náš MVDr si to nepřál 😁 takze jsem neprošla. Ne kvůli Dr., ale matiku jsem neměla šanci, přesto jsem měla 11 bodů!!! z 50, pro mě úspěch, čeština bych řekla v poho, 36 z 50, to jsem pohořela na textech, protože tam bylo jakési sajfaj avatar a já absolutně nepochopila, o co jde. A taky na bodech za známky, protože započítávají dnes konec osmičky a pololetí devítky, pro mě sedmicka a osmička, a já byla na sedmiletém gymplu, a tam je ta “základka” drobet jinde, že, takže průměr někde ke 3. No a na podzim jsem se dala jeden semestr VOŠ veterinární v Ostravě, a tam to ztroskotalo na vzdálenosti ve zkouškovém období, kdy jsem prostě nebyla schopná dojízdět kazdou chvíli 400 km. Tak jsem takový věčný študent 🙂. No a tělocvik se začíná projevovat, natažený trapez z opičáren na žebřinách, chytly mě bedra, koleno normal, to za 2 dny přejde, a nemůžu si dát ani léčebný čaj, protože jsme byli na “obědě” až v 17, (přes poledne jsem očekavala veterinářku na průplach slzných kanálků u kobyly) a tak jsem si dala když už tak už, a litr čaje se do mě nevejde 🫣. Stejně asi brzo odpadnu…
Učitelství v dnešní době nelze dělat bez dobrého pravníka. Můj názor. Jinak by mě to bavilo. Jenže s tím souvisí inta dnešní výchova a… dál netřeba rozebírat. Zavřeli by mě.
Děkuji za poklonu.
lesnizinka:Coudas, proč vy vlastně ještě studujete střední, co z vás bude, tedy čím chcete pak být?