Aktuálně: 3 522 inzerátů216 840 diskuzních příspěvků18 331 uživatelů

Příspěvky uživatele

Coudas

Coudas
Coudas 29.11.2024, 13:53:40 xxx.xxx.120.57
»
Odpověď na příspěvek uživatele lesnizinka z 29.11.2024, 13:21:25

Barák jsem si nakreslila sama. Projektantka jen překreslila do programu a dneska jim to stejně už počítaj různý programy (jestli se pletu, tak se onlouvám). Spíš je horši si myslim dodržovat ty paramtery stavebního zákona. Ale je pravda, ze na matiku je Aňa dobrá, má jedničky. Já měla čtyřky. Teď, když jsme ve škole měli kvadratické rovnice jsem učiteli napsala, ze se to učit nebudu, něco jsem dohledala na netu, ať mi dá za 4 a čau babi.Tak jsem kupodivu za 2 příklady spočítané podle youtube dostala za 3. Ono asi hodně záleží, co z tý matiky pak budou potřebovat. Já v tom stavění potřebuju hlavně uhlopříčku.

Coudas
Coudas 29.11.2024, 11:05:59 xxx.xxx.120.57
»
Odpověď na příspěvek uživatele Stelle z 29.11.2024, 10:42:02

Ano, tohle je hodně smutné.

Coudas
Coudas 29.11.2024, 11:05:00 xxx.xxx.120.57
»
Odpověď na příspěvek uživatele lesnizinka z 29.11.2024, 10:42:43

Presně nad tímto 🙂 Bude dělat přijímacky na stavebku. To po mně asi má, stavby a projekty jsou můj koníček. 

Coudas
Coudas 29.11.2024, 10:34:32 xxx.xxx.120.57
»
Odpověď na příspěvek uživatele lesnizinka z 29.11.2024, 10:33:02

To nepopírám.

Coudas
Coudas 29.11.2024, 10:33:12 xxx.xxx.120.57

Díťetovo domeček, ale tak je jí 15, ze. Oceňuji, že na zabití nudy užila tvořivost.

Obrázek
Coudas
Coudas 29.11.2024, 10:30:34 xxx.xxx.120.57

No já pravě myčkubkupovala, abych neměla to nádobí nasládané na lince vedle dřezu, ale aby to špinavé bylo schované v té myčce 🙂

Coudas
Coudas 29.11.2024, 06:43:14 xxx.xxx.120.57