Aktuálně: 4 043 inzerátů199 646 diskuzních příspěvků18 106 uživatelů
orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 13.05.2024, 11:02:40 xxx.xxx.64.54
Fikovnice:

Já jsem tam registrovaná, takže to po mně nic nechtělo…ale Premium si neplatím a normálně se mi odkaz od Doron otevřel!👍

Jo, ale oni neotravují, nevím, zda mi vůbec kdy od nich něco na mail přišlo.

Edit: Znovu jsem teda zkusila odkaz od Doron otevřít a v pohodě - otevřel se mi celý článek.


Je to tím, že jste zaregistrovaná. Když jsem jim poskytla svůj mail ( zaregistrovala se), otevřelo se mi to taky. Názory pana Vondrušky znám a jsou dlouhodobě konzistentní. Byla jsem zvědavá, co tam řekne k volbám. V podstatě nic, jinak to ani nejde. Zajímavý je ten názor, že evropské národy se buď střetnou, nebo ustoupí. Kam ? Vidím to na Rusko😉.

Střet ? 1529 to křesťané u Vídně vyhráli. Ale to Turci přitáhli k hájenému městu. Jak bychom se mohli střetnout, když je jich Evropa plná !! Město od města, ulici od ulice ? Občanská válka ?

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 13.05.2024, 09:43:05 xxx.xxx.64.54

Dneska auto poškodí cyklista, ani nemusí jet rychle. Povedlo se to synovi - bylo mu asi 14, na ulici ve městě, tak blbě, že škoda na škodovce byla cca 20 tis. Naštěstí to zaplatila pojišťovna, právě z pojistky domácnosti. A poškozený byl tak vstřícný, že mě tenkrát ani nezabil, ani nenechal zavřít. 

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 13.05.2024, 09:09:00 xxx.xxx.64.54
Doron:

Zkusím znovu.🙈


Mně to sice napsalo, že mi blahopřejí, že mi článek někdo poskytl a Otevřít zdarma, ale potom to stejně chtělo přihlášení nebo registraci. Možná je jediná cesta, nakopírovat sem celý článek.🤔

Pustilo mě to do diskuze. Překvapivě se ještě najdou lidi, kteří schvalují migraci, nebo věří, že nás se to netýká.

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 17:04:23 xxx.xxx.64.54
balu:

Tohle není buzerace, ale narovnání nerovného stavu, kdy někteří účastníci silničního provozu musí mít povinné ručení a jiní ne. Podmínky by měly být stejné. 


Nevím, jak je to dnes, už se mě to netýká…Ale na škodu způsobenou cyklistou se vztahovalo Pojištění domácnosti s připojištěním škod, způsobených členy domácnosti. (Podobně jako škoda za lahev alkoholu rozbitou v sámošce nebo, když pes někomu utrhnul nohavici.) Pak by povinné ručení bylo duplicitní. Povinné ručení snad musí mít koloběžky elektrické. Takoví ti rozvozci jídel na “jednokolce” by měli být pojištěni firmou - “pojištění na blbost”, kterou jsme měli v zaměstnání všichni.

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 11:31:49 xxx.xxx.64.54
balu:

Díky. Ale mě jde právě o toho Vondrušku.


Ještě jeden Vondruška, zase jiný a dlouhý 🙂) Ale však to nemusíte číst 🙂

Odmítám vlastizradu a budu se dál chovat tak, abych se mohl v budoucnu podívat do očí svým dětem a vnukům . Vyrůstal jsem v rodině, kde jsme si vážili jeden druhého, a moji rodiče pečovali o stárnoucí prarodiče s láskou. Ve škole mi vštěpovali úctu k našim předkům a lásku k národu a k naší zemi. Učil jsem se rád národní dějiny a bavila mne česká literatura. Na výlety jsme jezdili na hrady a zámky a památky spojené s českou minulostí. Měl jsem to ohromné štěstí, že jsem chodil do divadla v době, kdy z úst herců zněla správná a slušná čeština bez vulgarismů. Už jako dítě jsem měl ohromnou radost, když naši sportovci vítězili, československá vlajka stoupala na stožár a zněla naše hymna, která opěvuje naši nádhernou a požehnanou zem. Učili mne, že tohle jsou Čechy a žije tu český národ. Je to naše vlast, za kterou jsme odpovědní, a budeme se mít dobře jen tehdy, pokud o ni budeme pečovat svědomitě, s úctou a láskou. Učili mne, že si musím brát příklad z předků, kteří pro svou vlast umírali, bojovali s nepřáteli a postavili se i přesile, neboť cítili odpovědnost za svůj domov, za svoje děti, manželky, rodiče, prarodiče. Nehrbili se před nepřítelem a pohrdali vlastizrádci. Za vlastizradu byl trest smrti. Vlastizradou je míněno to, když by někdo chtěl vydat tuto zem a její lid nepříteli. Pro celé generace byla vlastizrada tím nejhorším, čeho se mohl Čech na Čechovi dopustit. Bylo to stejné, jako vrazit bratrovi dýku do zad. Bylo toho hodně, co mě učili a čemu jsem věřil. Asi mě vychovali divně, protože všechno to, co jsem miloval a v co jsem věřil, je dnes špatně........ Za zločin vlastizrady je dnes naopak pokládáno vlastenectví. Dozvídám se, že tato země nepatří nám, Čechům, ale patří všem, celému světu. Dozvídám se, že o svém osudu nesmíme rozhodovat my, ale lidskoprávní organizace a mezinárodní soudy. Dozvídám se, že národy, které dobře hospodařily, mají své bohatství odevzdat těm, kteří hospodařili špatně. Nejsem ekonom, jsem historik a spisovatel, ale přiznám se, že neznám v lidských dějinách analogickou situaci, aby se bohatý národ dobrovolně vzdal svého bohatství ve prospěch parazitů a lenochů. Mnohým z nás padli rodiče, prarodiče, příbuzní ve světových válkách 20. století. Bojovali za svobodu a bojovali proto, aby jejich rodiny mohly žít ve svobodných Čechách. Dnes se dozvídám, že není správné bránit vlast, je lepší se sebrat a odejít vyklidit prostor pro (přemnožené) nově příchozí. To samozřejmě neznamená, že nechci pomoci potřebným lidem. Učili mě, že mám být velkorysý, laskavý a štědrý. Pokud někdo o pomoc požádá a já mohu pomoci, mám to rozhodně udělat. A udělám to, i když mne to stojí vlastní síly, peníze, čas a třeba musím i trochu riskovat. Děláme to všichni, pokud ovšem ten, kdo pomoc potřebuje, si ji nevynucuje silou a nechce víc, než mu můžeme dát. A nerozhodují o tom byrokrati, ale naše srdce. Nelze pomáhat všem, může se stát, že na to naše síly nestačí. Neplavec nemůže skočit pro topícího se, ani kdyby nakrásně chtěl. Pomoc někomu je záležitost našeho svědomí. Pokud někomu z jakéhokoli důvodu pomáhat nechci, neudělám to. Je to mé nezadatelné právo. Od dávnověku do téhle země přicházeli cizinci a usazovali se tu v klidu míru a pohodě . Bylo k tomu potřeba dodržet tři základní podmínky: *** Přijmout naši víru..., ctít zákony českého království... a živit se poctivě. *** a nevnucovat nám umanutě cizí víru..., cizí zvyky..., cizí jazyk. České království bylo pohostinnou zemí a ten, kdo chtěl s námi žít v míru, byl vítán. Nejsme národ, který by byl sobecký. Jsme národ, který se vždycky choval rozumně, a pokud možno spravedlivě. Mohou mi spílat, že jsem xenofobní, ale já zůstanu Čechem a vlastencem. Budu dál milovat tuhle zem, budu psát knihy o českých dějinách a budu chválit naše předky za to, že tuhle zem uchránili proti nepřátelům, že ji budovali k obrazu svému, že z neúrodné krajiny sevřené horami vybudovali zemi medem a strdím oplývající. ***

Odmítám vlastizradu a budu se dál chovat tak, abych se mohl v budoucnu podívat do očí svým dětem a vnukům. PhDr. VlastimilVondruška, CSc. narozen 9. května 1955 v Kladně

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 11:17:42 xxx.xxx.64.54
balu:

Díky. Ale mě jde právě o toho Vondrušku.


Pak vám sem můžu ještě zkopírovat Vondruškovy myšlenky k migraci odjinud. Ale je to dlouhé, odkaz nejde.

Nejde o migrační krizi, ale nájezd hord, které u nás nemají co dělat

A čím začít jiným než slovy „migrační krize“. Slovo krize se používá pro různé problémy, ať už jde o stav po živelní katastrofě nebo o hospodářskou cyklickou krizi. Krizí je zlomový stav pacienta nebo neshoda v manželství. Je to však vždy něco, co vzniká více či méně nezávisle na naší vůli. Slovy „migrační krize“ se tak politici snaží navodit dojem, že jde o proces, který se děje mimo nás a my se mu musíme podvolit (stejně jako se podvolíme zemětřesení nebo krachu na burze). Jenže to je lež! Tahle událost není krize, protože my ji řešit můžeme! Je to pustý nájezd hord, které nemají na našem území legitimně co dělat. Jistě, existují i ohledy humanitární, ale ty se musejí řešit vždycky v rámci zákonů dané země a při respektování suverenity jejích hranic. Cokoli jiného je zvůle (a neohánějme se vnucenými mezinárodními pakty a úmluvami, jsou-li navíc v rozporu s naší ústavou). Příliv migrantů není krize, je to výsledek neschopnosti bruselských vládnoucích elit plnit povinnosti, které jako správci Evropy mají. Nikdo dnes nechrání evropské hranice, vedou se jen nekonečné žvásty, že je to třeba udělat. Ať už německá kancléřka stoupence islámu pozvala, či nikoli, nemají tu legitimně co dělat a překročení našich hranic je trestný čin. Skutečná migrace je ve skutečnosti něco, co má jistý zákonný nebo alespoň hospodářský rámec. Přistěhovalec musí žádat o legalizaci pobytu, musí se v nové zemi přizpůsobit, musí v ní pracovat a uživit sebe a svou rodinu. Nic z toho přicházející hordy neplní, nerespektují a nejsou toho ani potenciálně schopny. V moderní historii nemáme k podobnému pohybu národů paralelu, proto je třeba použít nomenklaturu starších dějin. Nejde o migrační krizi, ale o nájezd muslimů.

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 11:01:32 xxx.xxx.64.54
Fikovnice:

Co vím, tak třeba na iDNES titulky tvoří tzv. titulkáři, a ne autoři celého článku. No a jde jim (logicky) o co nejvíc zhlédnutí. Navíc v článcích bývají videa s reklamami…takže i peníze hrají roli (opět logicky). Já čtu skoro jen iDNES, a na titulky si stěžuje mnoho lidí.


Tohle všechno vím. ( Běžné jsou titulky “Důchodci zase dostali přidáno” - nikdo to nečte, ale všichni jsou nasra.. ) Ale ten titulek, který jsem uvedla, přesně zapadá do narativu, který se tady snaží někdo vytvořit. 

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 10:35:32 xxx.xxx.64.54

Šlechtic, který miloval divadlo a byl upálen na Kampě ve slavných májových dnech roku 1945

Další titulek, který má obvinit Čechy z jakéhosi brutálního fanatismu. V dlouhém nudném článku, který líčí život tohoto milovníka umění, se dočteme v druhé půlce ( kdy už to nikoho nebaví ), že byl také činným SSákem. Ale úplně v posledním odstavci se dočteme, že to vlastně není pravda - to upálení. Že není jediný dokument, či svědek.

Jeho matka vypověděla, že 5. května 1945 odjel do Španělska, kde mu poskytnul ochranu samotný diktátor Francisco Franko.

Jaký byl tedy motiv toho titulku ? Kam se nás snaží dotlačit ?

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 10:25:11 xxx.xxx.64.54

Jen pár titulků :

Dnes! Ruský stíhací pilot MiG-29SM sestřelil 10 nejvýkonnějších amerických stíhaček

Ruský pilot MiG-29 vypálil rakety na americké prezidentské letadlo a stíhačku F-22

Před 2 minutami! Američtí a ukrajinští vojáci brutálně přepadli ruskými raketami ATGM

Francouzské nákladní letadlo nesoucí bojové vybavení na Ukrajinu sestřeleno ruskou raketou Arma3

Realita? Ne, všechno jsou to počítačové hry ! Nechápu. Válka není hra, na Ukrajině se umírá doopravdy. Není to legrace.  

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 10:00:54 xxx.xxx.64.54
balu:

No právě… 

Když jsem slyšela, jak se za korespondenční volbu staví dcera Milady Horákové, Jana Kánská, která tu už 56 let nežije, a že takových je po světě plno… Proč chtějí ovlivňovat naše životy, když už desetiletí žijí své životy v jiné zemi, v jiných reáliích, a logicky dost dobře nechápou, co se tu děje. 


Máte pravdu. To, jak není paní v obraze, nejlépe ilustruje její výrok o vymetení starých struktur. A jak ona k tomu chce přispět. 

Navíc, o “pár” Američanů, kteří nejsou v obraze, možná tak moc nejde. Spíš vidím důvod v mase voličů v Evropě. To právě souvisí s novelou o státním občanství.

Jinak Vondruškův postoj je celkem konzistentní a nevím, jestli v novém článku ( rozhovoru ) řekl něco nového. I já bych si ho ráda přečetla, ale bohužel……

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 09:53:58 xxx.xxx.64.54

Liberecká paní doktorka jde ošetřovat kocoura preventivně s malou dekou, kterou ho přikreje a kdyby vyváděl, tak obalí. Nenechá kousat ani sebe ani majitele.

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 09:14:20 xxx.xxx.64.54
Rapotačka:

„Mám radost!“ slaví Pekarová.

 Korespondenční volba protlačena dál. 

Protlačili dál podvod, který je má podržet u koryt.


Jak si stojí zákon o státním občanství? ( Tedy jeho novela )

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 09:09:05 xxx.xxx.64.54
balu:

To se samozřejmě dalo čekat. Je to hnus! Co udělá strach z propadnutí u voleb…


Zřejmě si podrobně prostudovali historii 48. Dělají všechno proto, aby nikdy žádné poctivé volby nebyly.

Půvab demokratických voleb spočívá v tom, že zvolení politici se musí chovat -shrnu to pod výraz slušně - aby je lidi v dalších volbách volili znovu. Podle toho, jak se chová tahle vláda a 109 v parlamentu, spolu s médii, tak je zcela jasné, že s dalšími normálními, svobodnými, poctivými volbami nepočítají.

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 08:58:03 xxx.xxx.64.54

Liberecká veterinářka má na kočky malou deku, kočku na stole preventivně přikreje, kdyby vyváděla, tak asi zabalí (můj kocour byl hodný, moc mu neubližovali). Tou dekou se fixuje líp, než holýma rukama. Ona kočky “dělá” hodně a umí.

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 12.05.2024, 08:40:44 xxx.xxx.64.54
balu:

Nemáte, prosím, někdo možnost stáhnout celý článek? Je to na iDnes premium a já nemám předplatné…

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/multikulturalismus-vlastimil-vondruska-migracni-vlna-volby.A240510_174343_zahranicni_ceve?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz 


Vondrušku vám nestáhnu. Zkuste tohle :

https://www.youtube.com/watch?v=oP54_UbP9pM

Není to veselé, ale zajímavé to je.

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 11.05.2024, 12:06:24 xxx.xxx.64.54

Představte si a ten parchant všem unikl. Takhle o něm nemluvte, byl první fousatá láska mých dětských let. Skvělí, stateční barbudos. I španělsky jsem se kvůli nim učila.  🙂

orionka-2
orionka-2 (1032 příspěvků) 11.05.2024, 11:58:03 xxx.xxx.64.54

Tak to natáhneme na dalších 5 příspěvků : Byla tam strana Národně sociální, momentálně znovu přejmenovaná na ČSS.

Nenatáhneme. Jednak můj první příspěvek byl na téma komunizmus x socializmus. Za druhé, už tady jsem uznala, že třetí strana v NF byla pod názvem ČSS.:

Pravdu máte v tom, že v NF byla pod názvem ČSS. Nemáte pravdu v tom, že ČSNS byla sloučena s KSČ. 

Teď už to o další příspěvky natahujte sama, nemíním trávit poledne tímto nanicovatým sporem.