Prvni den strana A (8 hod.), strana B (8hod.), strana A (8hod). Druhý den B, A, B. Třetí den začíná strana A, čtvrtý strana B a tak stále dokola.
Pravdu má JP.
Příspěvky uživatele
Ladd
Taky už na něj pořádají hon s termovizí, takže Doron se dočká. Chudák vyděšený zvíře, který se zatoulalo do města.
Včera hřivnáč.
👍
Jé, dal jsem to omylem jako odpověď na příspěvek ančovičky.
Mohlo být také rozčísnuté- uklouznutí na příliš hladkém povrchu.
Já bych to tedy spíš typoval na chocholouše. Když ještě byli, tak nečastější pozorování bylo, jak probíhá po zemi. Skřivánka mám spojeného s třepotáním se ve vzduchu se zpěvem.. Pobíhat po zemi jsem ho snad ani neviděl; řekl bych, že se na zemi drží dál od lidských staveb, než to dělával chocholouš.
Zkuste si vygooglit zpěv s a ch.
Rozmezí Nymbursko/Mladoboleslavsko. Husy a jeřábi. Už asi před 2ma týdny. Husy vídám, jeřáby slýchám. A teď o víkendu skřivan.
Mám písek. Odsávám hadičkou,
Jsem v rybičká začátečník. Dočasně jsme stěhovali kočku do bytu, idea byla, ať se má na co koukat. Nekouká, koukám já.
Mám akvárko 10 l s 3 endlerkami a 3 krevetkami. Bez ničeho, když se vypíná televize tak jsou do rána ve tmě, ráno mám v obýváku 22C, přes den 24. Jednou za týden měním cca ⅓ vody. V druhém tom samém mám jednoho bojovníka. Vypadají spokojeně, plavou po celém, oždibují rostlinky. Krmím (dle příspěvku Komety) 2x denně. Přebytky sežerou šneci. Voda čirá, voní jako rybník.
Asi 3 roky zpět ukazovali v tv hnízdo vlaštovek s dvěmi bílými mláďaty. Nejednalo se ale o albíny. Byla bílá s červenou skvrnou na hrdle a čele.
Ano, je to nejspíš vlaštovka. Jiřičky ani takto nízko obvykle nelétaji.
Munchkin typuju vyskočí maximálně na židli, určitě ne na ledničku.
Naše kočka skáče v sedmimetrové výšce z z větve na větev na vzdálenost 1,5 m. Tak to má být, ne množit a šířit postižená zvířata.
Myslím, že kteří ji chtějí, chtějí malou kočku a neuvědomují si , že jde o mrzáčka s krátkými nožkami a normálním tělem.