Aktuálně: 3 555 inzerátů216 163 diskuzních příspěvků18 327 uživatelů

Příspěvky uživatele

chvd

chvd
chvd 25.06.2023, 13:07:46 xxx.xxx.0.1
kometa:

Kdybyste. Moje poslední reakce na vás. "Bo" to nemá smysl.


Dik za upozornenoi. Se divim, ze mi neopravujete vsechny me chybejici hacy, carky, preklepy + "milion" dalsich cunaren.

Ale utocit smysl ma, jo taaak.

chvd
chvd 25.06.2023, 11:52:13 xxx.xxx.0.1
kometa:

Ne, lvi si dají jenom tolik antilop, kolik potřebují k přežití. A ten zbytek antilop se množí pro další generace lvů.

Prostě přírodní rovnováha, o které určitě víte. A která fungovala, dokud do ní nezačal fušovat člověk.


Jiste, ze to vim, ale Vy jste psala tohle:(coz je dost jine nez co pisete nyni)

kometa:

Lvi nikdy nevyžerou všechny antilopy, neb by následně pomřeli hlady.

Dokonale zlikvidovat živočišný druh umí jen člověk. A to ne z hladu.

a na to jsem reagoval

chvd
chvd 25.06.2023, 11:40:13 xxx.xxx.0.1
kometa:

Zoo není zábavní park. Kdy jste naposled v nějaké byl(a)? A ve které?


Ale mel by byt, minimalne z casti, pokud se to ma uzivit.

Jak uz jsem psal, aspon v nejake casti udelat lidem nejaky program/nabidku, za kterou by se daly inkasovat finance, ktere by umoznily chod ZOO. Mozna to tak v nekterych ZOO funguje, ale jak to znam ja, coz uz jsem taky psal, jsou ZOO jako pracka a rozkradacka penez, jako ostatne skoro vse, kde to jde. ZOO v te dnesni podobe jsou IMO opravdova zbytecnost, to uz mi prijdou zajimacejsi a prinosnejsi nektere cirkusy.

K zachrane zvirat ma slouzit zachranna stanice, k vyzkumu treba univerzity, vyzkumne organizace.

A to tady o ZOO pisi negativne, i kdyz tam rad chodim a jsou pro mne zdrojem zabavy.

Ale vsechno by melo mit hlavu a patu a ZOO jsou minimalne mnohdy proste k nicemu-pro zvirata rozhodne.

chvd
chvd 24.06.2023, 17:14:39 xxx.xxx.0.1
Trickyvoo:

Nicméně text se vztahuje i na muže.  Neříkám, že je to pravidlo, ale osobně znám víc žen, které zajímá a snaží se učit nové věci ohledně výchovy a jejích psi jim fungují skvěle. Neznám vlastně muže, který se snaží nějak výrazně život psa obohatit. 


Nikoliv, psal jsem v tom textu jen o tech zenach. Ale u muzu to bude nejspise minimalne podobne, jen ja je neznam, tak jsem o nich nepsal. Podstatny je ale ten stav "veci". IMO zakladni problem s vedenim/vychovou/komunikaci psa je ten, ze minimu z nas je vlastni duslednost. a tak "uplne stejne jako se snazime" stale hubnout pomoci diety A0 az Z100000, tak si hledame nove metody a typy vychovy, pricemz o tom to vubec neni. Zkusenost ukazuje, ze kdo je, pripadne nauci se byt dusledny, toho pes posloucha nepomerne lepe nez ty ostatni - brano tak nejak v prumeru samozrejme.

chvd
chvd 24.06.2023, 13:08:35 xxx.xxx.0.1
Bodlinka:

opět, bavím se očividně s člověkem, co nikdy nekastrovanou kočku nebo kocoura nechoval. ono se to totiž dost dobře nejde. ale o tom už jsme se bavili, že vaše řešení je v tom případě kočku nechovat vůbec.

takže tahle diskuze nemá smysl, nemáme vůbec žádné styčné body.


Jo tak vono to nejde?

Trochu mi to neco pripomina...

"tak mi Gejzo popravde rekni, co se stalo tvoji zene"

"vite pan porucik, tak sem dosel domu, zuju se, umyju, dostanu chut na pivo, otevru lednicku, tam rozsviceno ...to jinak neslo ....no nezabil byste ju?"

Taky to jinak neslo ....

Jiste, vetsina diskuzi na netu nema smysl, obzvlaste s chovateli/drziteli zvirat, kteri nejsou ochotni ani uvazovat o tom, ze by prijmuli odpovednost za sebe sama, coz je naprosta vetsina, jak vidno i zde. A ze by se byt trochu omezili, no to uz vubec ... vsak my jsme preci svobodniiii.

chvd
chvd 24.06.2023, 12:26:28 xxx.xxx.0.1
megi-the-pes:

A to se na Vás sletí roj \'omezování svobody\'. :-)


Schovam se do vany :P

neumí psa naučit přijít na zavolání... ale má psí školu. Já už to ani nemohu dočíst.

Takhle ale preci funguje cela nase spolecnost, treba i velka cast zdravotnictvi.

chvd
chvd 24.06.2023, 12:23:37 xxx.xxx.0.1

No mam ve svem okoli nekolik zen, co mely uz hodne psu. Znalosti o nich stale skoro nulove a praxe? Jakoze vychova? No nula. Chybi zakladni povedomi o zakladnich principech komunikace a fungovani platnych na Zemi. A kdo to odsira? No psi a ti, co s nima prichazeji do styku. Jenze to je zcela bezne. Pokud je clovek tydyt, kontakt s oborem ci treba zivocisnym druhem mu stejne nijak nepomuze.

chvd
chvd 24.06.2023, 12:18:27 xxx.xxx.0.1

Vidite, ja to furt rikam, ze chov zvirat by se mel proste tezce omezit. A ne ze si je muze kazdy pako svevolne porizovat v jakemkoliv mnozstvi, tyrat, mnozit, mrzacit a proste cokoliv a to beztrestne.

chvd
chvd 24.06.2023, 12:11:40 xxx.xxx.0.1
Bodlinka:

mít to doma zásadně pomáhá. veterinář totiž často řeší i věci kolem managementu, zootechniku, krmení, výcvik... navíc hodně zdravotních problémů nebo problémů, se kterými přijde majitel, s tím ostatním úzce souvisí.


Mnohem vice pomaha, kdyz je clovek/vet zodpovedny, nejde mu jen o prachy a neni hovado ci blb. Coz bohuzel neni casty jev v nasi populaci, aby se to takhle seslo(ty zminene parametry) na jedne bytosti,

chvd
chvd 24.06.2023, 12:08:37 xxx.xxx.0.1
Demagog:

Abyste drůbeži rozuměl, měl byste ji pár let chovat. Taky záleží kterou - specializace.

To že drůbež chováte ale pochopitelně neznamená, že jí rozumíte(jak dlouho, v jakých podmínkách, kolik času a energie věnujete atd).


Mne prijde velmi hloupe to otrepane a tak frekventovane argumentovani a hlavne podminovani ...viz ten muj minuly prispevek. Nepopiram, ze praxe v jakemkoliv oboru ci oblasti je proste praxe a svym zpusobem se neda nahradit.(to ale plati hlavne o te manualni fyzicke casti) Nicmene vubec to neznamena, ze pokud ji clovek ma, automaticky dane oblasti rozumim, umi ji, zvlada ji. A naopak spoustu lidi v nejake oblasti, oboru praxi nema a jsou v ne dobri. Je to o tech lidech, ne o praxi a plati to plosne.

chvd
chvd 24.06.2023, 06:44:02 xxx.xxx.0.1
honzapm:

Pravda. Např. v sekci Drůbež byla velmi aktivním diskutérem uživatelka Kometa. Přitom žádnou drůbež nechová. Naznačil jsem, že by si neměla veřejně dělat ostudu - nepochopila a psala dál. Totální neúcta k lidem, kteří mají co říct. Někdo zadal dotaz, Kometa řešila češtinu tazatele, gramatické chyby. Teď už se Švédům nedivím, že si těmito uživateli nechtěli kazit renomé. Někdo v krizi hodí dotaz, přijde Kometa a řeší jeho češtinu, aniž by danou kategorii zvířat chovala a mohla poradit. Pak klesá hodnocení webu. Jen blázen by platil admina.


Mi z toho vychazi, ze:

"kdo nechova drubez, nerozumi ji"

"kdo chova drubez, rozumi ji"

Tedy proc pak ale jde pro radu?

chvd
chvd 24.06.2023, 06:41:33 xxx.xxx.0.1
Doron:

Na psychopatii žádný léky nejsou , bohužel :(.


Vazne, jo?

chvd
chvd 23.06.2023, 16:54:18 xxx.xxx.0.1
biaca:

Dobře připustme tedy, že dokážete uhlídat svojí Kačenku, ale dokážete uhlídat i sousedovat kocoura Pepana (kočka se nemusí toulat, aby zabředla.) A na jeden vrh to máte přibližně 3 koťata, kotě může zabřednout už v 5 měsících, to už tam budete mít vlastního kocoura z předchozího vrhu apod. Nejlepší prevencí je kastrace. Takto týrate nejenom kočku, ale i ty koťata.


Tak pokud uhlidam Kacenku, nemusi me Pepan v tomto ohledu zajimat preci.

Kdyz napriklad jezdite autem coby ridic, jste zodpovedna za to, co cinite. Nejste zodpovedna za to, co cini pri rizeni soused Josef. Tak preci je treba zacit od sebe. A az to udelaji vsichni ....Takhle preci bezne premyslime. Taky nezastrelime sousedovic Frantika jen proto, ze pokud ho rodice spatne vychovaji, bude z nej delikvent.

Jiste, o kastraci toulavych kocek by asi bylo smysluplne uvazovat, kdybychom meli ci zavadeli nejake plosne reseni a temi kastracemi by se pripravila puda k nastoleni onoho reseni. Ale takhle? Mrzacime mrzacime a navic pripravujeme zivnou pudu pro jeste bezohlednejsi pristup k tem zviratum, protoze "kazdy" si pak rekne...no co...tak ji nechame vykastrovat a bude vyreseno .... a jak sama urcite vidite, je to jen stale dokola ...nic v globale to neresi, dost pravdepodobne akorat pribyva kastrovanych kocek.

chvd
chvd 23.06.2023, 16:45:03 xxx.xxx.0.1
Leithian:

Psychopat co vysadil medikaci


Vzdy, kdyz ma nekdo z Vasich blizkych nejaky zdravotni problem, je dobre doporucit mu navstevu odbornika. Ale to Vy urcite vite.

chvd
chvd 23.06.2023, 16:43:19 xxx.xxx.0.1
Doron:

Chvd, obávám se, že jste na špatných stránkách...

Asi jste se nějak překliknul :(..


Procpak? To se preci bezne pouziva. Kdyz se nejakej keyboard hero nemuze dockat, az zas natuka nejaky zlosti na klavesnici, svrbi ho prsty. To jste nevedela?

chvd
chvd 23.06.2023, 15:29:49 xxx.xxx.0.1
mastnacekk:

Potrefenej houser zagdakal? :)


Ja myslel, ze mluvite, kdyz umite i psat.

chvd
chvd 23.06.2023, 15:29:09 xxx.xxx.0.1
Anonymní:

Sbalit do kufru a zahrabat na poli


Uz te svrbi?