Aktuálně: 3 576 inzerátů216 162 diskuzních příspěvků18 327 uživatelů

Příspěvky uživatele

chvd

chvd
chvd 27.06.2023, 09:55:14 xxx.xxx.0.1

megi-the-pes:

Ty krávy... asi jste neviděli žádný horor. Já bohužel jo. Netvoři voškliví zdegenerovaný zretardovatělý, mluvit to neumí, tři ruce, ale rozmnožuje se furt! 

A seznam nebude. Prostě nebude. Ze stejného důvodu, jako neskončí psí množírny. Politici v tom maj prachy.


Ja videl (nejen) za covidu nekolik hororu. Vetsinou na "lidsky veterine"

chvd
chvd 27.06.2023, 09:51:39 xxx.xxx.0.1
megi-the-pes:

Tak ona je to náhodou pravda, vzali to tam trochu vážně, restarurace bez palmového oleje, pivovar, záchrana severního bílého nebo jak se jmenuje nosorožce. Jsou jediní na světě, co ho mají, v přírodě už není. Ale. Mají dvě samice, žádného samce, pouze schovaný gen. materiál. Takže se to dělá uměle. Plán je, aby ty dvě nezabili asi, odeberou vajíčka, vloží do jiné nosorožkyně (podobný model), přimíchají materiál zemřelého samce a čekáme.

Je tohle správné? Trošku to nechápu. Asi že neznám nosorožce nebo nevim. 


Mozna to tam osefoval Andrew a Future Life, kdo vi?

Jo holt ta veda a akdemicky sektor v EU obecne, je to narez, kam to vsechno smeruje.

Buhvi, co delaji s tema zviratama. Je to tu cim dal tim lepsi. Nova doba, lepsi

chvd
chvd 27.06.2023, 09:39:55 xxx.xxx.0.1
Anonymní:

Čím odborným přispívate ta


Nima zychr, ze panimaju pytanie.

Ale o (ne)odbornosti nebyla v mem prispevku ani zminka.

chvd
chvd 27.06.2023, 09:33:47 xxx.xxx.0.1
J5:

Ano to máte pravdu. Je to marné ale je to škoda. Mně ani tak nevadí jiný názor, viz. třeba Megi. Té se také zadařilo s tím uzavřením a ohromným množstvím úhynů. Přestože si tu dobu velice dobře pamatuji, jdu si tak maximálně ověřit zda jsem někde něco nepřehlédl, protože vím že názor Megi je dobré brát v úvahu a spokojím se s vědomím že chyba není u mne (někdy tedy).

Ovšem vehementní prosazování názoru vybudovaného pravděpodobně na bulváru, článcích typu "vědci zjistili", "je vědecky dokázáno" a okořeněných zelenou agitkou, tak to na mně působí jak červený hadr přímo před nosem. Navíc hrozí nebezpečí že někteří pohodlnější či méně zvídaví lidé takové nesmysly vezmou za své, vždyť kdo by chtěl trápit ta ubohá žvížátka když je tak jednoduché je zachránit.


Tak aspon je videt, ktere typy organismu tyhle petshitctni aktivity podporuji.

chvd
chvd 27.06.2023, 09:29:52 xxx.xxx.0.1
megi-the-pes:

Se sobě vysmíváš sama, jinak nevím... Tohle bude trápit všechny. Kromě černého trhu, ten poroste jak sviňa. O omezení, co se dotýká mých slépek a psa, mohu napsat knížku... 

A co si myslíte, že udělá petice? Čeká se teprve na výběr agentury, která má vyhodnocovat, esi je to potřeba. Je to samozřejmě krávovina, potřeba je neg. seznam a vymáhání dodržování, tak jak u všeho.

Docela legrační je, jak "evropa" si zakáže to a tamto, ale zbytek světa jede dál, nepřestane se chovat, obchodovat, jenom pár děcek, co se lepí k obrazům a blokují silnici záchranářům, bude mít foto v novinách... a pak potopa. No debullita.

Kdo to spustil? Aktivisti pošahaní. Nebylo by lepší mluvit s nimi? Myslím jako jednu z každé strany. To pomáhá!


Presne, jedni aktivisti to spusti.Druzi aktivisti, rovnez ovce zase beci opacnym smerem a oboji je uplne k "H". Protoze to vsechno delaji urednici a jinde nepouzitelni neziskovkari. Pak to tu podle toho vypada, ponevadz tohle samozrejme neni jen  u zvirat.

chvd
chvd 27.06.2023, 09:27:22 xxx.xxx.0.1
Leithian:

Hele lidičky. Jděte se hádat jinam. Komu je u zadku že nám zakazou vše chovat nemusí tu bejt. Komu to jedno není ať sem adekvátně přispěje. Tudíž megi, assil, chvd. Jděte prudit jinam. Já se jen budu tlemit až vám ti nahoře hrábnou na něco co bude vadit vám. Pak najednou to bude fujky. Teď vás to netrápí tak se vysmivate. No dojde na všechny 


na ty Vase OT, utoky a urazky evidentne nedojde tady nikdy.

chvd
chvd 27.06.2023, 09:25:12 xxx.xxx.0.1

megi-the-pes:

Jak jako nemá kapacity a odvádí zisk jinam?

Chcete říct, že safari pivovar ve Dvoře lže, provozovatel safari gastro s.r.o., co tam má restaurace a stánky, lže, peníze nejdou pro nosorožce? To si dovolím tvrdit, že je blbost.

Zato tam zmizela polovina zvířat, hlavně že lvi jsou puštění a Prima má co točit... vstupné (online levnější) pro auto a dva lidi 920 Kč... po třiceti letech mě to tam dost zklamalo. Hodně.

Na jednu stranu má zrovna tento park na záchraně pár druhů zásluhy jak kráva, na druhou... to založení zoo nepřežilo obří množství odchycených zvířat... už je to dávno, tak jsme zapomněli, jak zahrada vlastně vznikla. Nebude žádná škoda, až tohle úplně zmizí.


To jste sice asi nereagovala na mne. Ale ono hodne zalezi, jak zni presne ta jejich formulace o tech nosorozcich. Tak a urcite bych ani ja netvrdil, ze neexistuji ZOO kde to neni jen o vyvadeni penez. Nic neni cernobile, ani fotka.

chvd
chvd 27.06.2023, 09:21:47 xxx.xxx.0.1
seme:

Nemá kapacity na to vést vlastní síť restaurací a obchodů.


jake kapacity? proc by je nemela? vzdyt by to generovala slusny zisk, ktery je bezne odvaden soukromym subjektum, ktere za to davaji provize bud managmentu zoo nebo treba urednikum obce

chvd
chvd 27.06.2023, 09:18:40 xxx.xxx.0.1

biaca:

Pro mě je ifauna bez diskuze bezcenná -


Nikdy tomu nebylo jinak z hlediska zvirat.

par lidi se sice snazilo psat k veci, nicmene valna vetsina to tam marasila OT, hihnanim a foteckovanim ... ostatne stejne jako tady i v ve forech na jina temata. Holt clovek nemuze mit na sve spoluobcany neodpovidajici naroky.

chvd
chvd 27.06.2023, 09:14:04 xxx.xxx.0.1
Sardullah:

Kosti zásadně nahrazuji makovým koláčem....tongue-wink


Podle projevu bych tipnul, ze mozna i pernikem.

chvd
chvd 27.06.2023, 09:11:57 xxx.xxx.0.1
Doron:

Megi, Vy jste tak nedovtipná..

Chvd již přece mnohokrát odpověděl...

Kosti chce nahradit JINOU STRAVOU přece :))))!


A? Jakoze jsou kosti nenahraditelne? Oh my :)

chvd
chvd 27.06.2023, 09:10:36 xxx.xxx.0.1

Sardullah:

Téma této diskuze jsou k,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,u, fosforu.....


Tak presne...ono hlavne my a hlavne nase deti, o ktere se preci tak zodpovedne starame, by nemeli jist ani presolene, ani preslazene, ani ultraprocesovane potraviny a presto....jak ta foodora, bolt, wolt, mc hovnald a podobni prodejci ochuceneho "PVC" frci ....

chvd
chvd 27.06.2023, 09:04:57 xxx.xxx.0.1

Kde je ta spousta psů, co nedostane kosti celý život?

vsude kolem, rekl bych, ze jich je vetsina, docela zasadni vetsina

Dostávají granule?

ponejvice...

Co jí, kde žijí?

vsechno mozne, ponejvice ty granule, ale to jsou preci obecne zname veci, ziji ruzne, povetsinou tam, kde jejich panickove

Můj pes nejí zeleninu, ovoce, přílohy. Je to silný balík s ultra silnou kostrou, tedy měl by do toho narůst. Na svalovině? Ne, to opravdu nejde. A esi se sama před sebou nemám propadnout do kanálu, tak prostě nebudu kupovat dobré maso a na to sypat roboran, pro mě je to nesmysl. Nebo koupit kuře a vykostit. Koupit žebra a vykostit. Protože já nekupuji takové ty polystyrenové tácky s kuřetem rozebraným na atomy. Je to pro mě nesmyslné co do eko bio plýtvání hrůza.

Ale ja Vam preci ani nevycitam, ze to delate spatne a ani netvrdim, ze to musite delat jinak.

Knedlíky a svíčková, ananas, šlehačka... :-) Proč by to pes nemohl jíst? Pokud není omáčka přesolená a není takhle přesolená 5x denně, tak nevím, co je špatně. Špatně je, že mi nikdo neuvaří svíčkovou.

Tak presolene bychom nemeli jsit ani my a jime to, dneska uz "od decka" ...presolene, preslazene....takze i ten pes by to prezil podobne jako my v prumeru. Ja bych Vam svickovou uvaril, ale jsem linej jak veš, tak pardon :)

chvd
chvd 26.06.2023, 14:22:44 xxx.xxx.0.1
Odpověď na příspěvek uživatele megi-the-pes z 26.06.2023, 12:59:40

Dobra, tak nebudu psat dalsi roman.

Tak si tady píšeme romány a já bych ale pořád chtěla vědět, čím ty kosti nahradit. :-)

---

Jasně, nepotřebuje kosti. Já operuji s tím, že jako zdroj vápníku, zábavy a možná čištění zubů je lepší kost než cokoli z lahvičky. Být v té lahvičce drcená kost a znát zdroj, tak pro psy staré nebo nemocné to řešení je. Ale čím jiným ten Ca získat? Chci se vyhnout zbytečné chemii.  

Nemyslim si, ze je kosti nutne nahrazovat. 

-----

Tak Ca - vyuzitelny - je preci i v jine strave. Ano, je ho tam treba mene, nicmene spousta psu ty kosti nedostane za cely zivot a jsou v pohode. Tedy nejspise jim Ca nechybi. Nektera "chemie" nemusi byt spatna, obzvlaste, kdyz ten konkretni jedinec trpi nedostatkem Ca.

Zdravy prumerny organismus by si mel ten Ca preci umet vzit z bezne stravy bez kosti. A jsem presvedcen, ze to tak funguje.

S tema kostma mi ta situace dnes prijde tak trochu tendencni neco jako byvalo napr.:"v mlece syru, najdes silu"

Jinak mi ale prijde, ze se pomerne dost shodujeme.

chvd
chvd 26.06.2023, 13:57:13 xxx.xxx.0.1

seme:

. A chvd. Aby zoo zajistila rozumnou návštěvnost, je v jejím zájmu poskytnout žádané služby. Sama na to většinou pochopitelně nemá, tak pronajímá externím podnikům, v jejichž zájmu je poskytovat co nejlepší komfort. 


Nerozumim, co nebo na co ta ZOO nema.

chvd
chvd 26.06.2023, 13:52:54 xxx.xxx.0.1
kometa:

Jenže zvířata, nevím, jak velká část, se ve stresových podmínkách prostě nerozmnoží. A vlastně ani lidi. Proč v poslední době tak frčí reprodukční kliniky?

Prostě rozmnožování je nadstavba. Pokud má jakýkoliv organismus nějaký problém (fyzický, psychický), jako první odbourá pohlavní cyklus. Aby neplýtval energií.To je fakt.


Stres zene nas i zvirata vpred. Napriklad. Stres je moc siroky pojem.

Reprodukcni kliniky frci, protoze jsme banda nezodpovednych parchantu a chceme i dite jako hracku (samozrejme to neplati pro vsechny), chceme, aby bylo podle nasich predstav ...jako kdyz si jdeme koupit autíííí.

chvd
chvd 26.06.2023, 13:43:26 xxx.xxx.0.1

Doron:

Ale co víme je, že v "zajetí" se dožívají většinou mnohem vyššího věku než ve volné přírodě, což by mohlo svědčit o tom, že životní podmínky, včetně stresu, nejsou tak špatné.

 


No :) otazka je, co ma vtomhle kontextu znamenat slovo spatne.

Jasne, ze pokud se zvire narodi v zajeti a je odizolovano od svych prirozenych nebezpeci a nepratel, netrpi treba dlouhymi suchy ....proste se mene amortizuje, tak pravdepodobne bude zit dele. Ale bude zit nebo zivorit? Muzeme tvrdit, ze si zvykne a ze mu to nevadi a ano, bude to pravda, ono nic jineho nepozna, tak bere, co ma. Jenze stejne by to fungovalo i u cloveka, nekdo by si me  ci kohokoliv z vas zde koupil jako mimino a zotrocil, slouzili bychom jen k uspokojeni pozadavku sveho majitele, tak bychom treba jen makali, spalli v kleci, mozna by nas ani mluvit nikdo nenaucil a o svem majiteli bychom si treba mysleli, ze je to buh, proste byla by to pro nas plna autorita. ....no a zvykli bychom si ....jen my lide jsme se pred casem dohodli, ze takhle se chovat nebudeme ...tak je to na nas, jak se budeme chovat k tem zviratum a co s temi ZOO udelame.

chvd
chvd 26.06.2023, 12:26:05 xxx.xxx.0.1
Seme:

Zoologické zahrady stejně jako botanické slouží k ochraně druhů ex-situ. Samozřejmě to nikdo nebude dělat zadarmo, proto atrakce a lákání lidí, z toho se vš financuje. Účel je ale jednoznačný a všude stejný. Mnoho projektů se ve spolupráci s dalšími institucemi již povedlo a pasivně se jedná o genetickou banku. Podobně pomáhají i chovatelé, například mnoho druhů ryb, které v přírodě vyhynuly stále přežívají díky soukromým chovům. Zoologické zahrady toto provádějí na profesionální úrovni a vše je evidováno a diskutováno, genetický materiál za nemalé penízky obnovován importy a studován.  https://www.zooliberec.cz/ochrana-prirody-a-vyzkum/


A kdyz jsou tedy ZOO tak skvele, proc je zcela bezna praxe, ze napriklad ty casti ZOO, treba ruzne restaurace,stanky s rychlym obcerstvenim apod. jsou mnohdy za nemale penize vybaveny a nasledne za neumerne male penize pronajaty, aby tam nejaky "trafikant" uskutecnoval nemaly zisk a odvadel ho mimo prijem ZOO ?

chvd
chvd 26.06.2023, 11:50:07 xxx.xxx.0.1

Megi-the-pes

 

Ale my víme, co která kost obsahuje. Na to je hmotnostní spektometr + testy na psech. Není potřeba zkoumat mikrogramy, pes potřebuje to a to, jaké mám možnosti, jak mu to dodat... to je celé... radši psa jako psa než chudáčka pomalu v muzeu.

Ale nevime. Leda bychom delali rozbory a testy u kazde odlisne/nove varky kosti. A prubezne neustale testy i psovi. 

Totiž to, že ne/jíst vejce, se opravdu každou chvíli mění, je pravda, jenže pro lidi.

Pockejte, jakoze pro lidi se to "meni" a pro psy ne? To by preci znamenalo, ze vzdy, kdyz se to doporuceni zmeni pro lidi, se automaticky zmeni psi, aby jim to vyhovovalo. Mozna jste myslela, ze se meni jen to DOPORUCENI jist/nejist?

Protože na lidech se netestuje; ne tak, abych ty závěry brala alespoň trochu vážně. Ale testuje se na psech. A to velmi důkladně. Psi jsou v hlídaném prostředí, cesta a využitelnost potravy se neustále monitoruje. Odtud víme, kolik vápníku potřebuje štěně, štěně obra a starý pes třeba. A odtud pochází ta ne/doporučení pro lidi. Pro lidi nebudeme mít nikdy spolehlivá data, neb je prý špatné zavřít je do klece. Tak proto se to mění, protože studie probíhají formou dotazníků např. = na houby.

Takze testuje se na psech a vyuziva se to pro lidi? OK souhlasim, jak se pak ale mohou menit ta doporuceni pro lidi a pro ty psy ne? To nedava smysl preci.

Vyzkoumat, kolik tohodle sutriku a tyhle vodicky potrebuje tady "Pepa" lze, pokud Pepa je auto, ten organismus je vzdy jedinecny, ale hlavne ma mechanismy, ktere reguluji prijem, zpracovani, vydej.

Kost má takový docela ideální poměr Ca a P. Jenže to pro štěně nestačí. Protože roste, staví kostru, zuby... když kouknu na kuře ze supermarketu, je to tlusté... moc všeho ostatního, málo kostiček. Proto ty skelety, hřbety. Můžeme udělat pokus, pokud nebudeme teda litovat ty psy... jednomu dát celé kuře a jednomu převážně kosti; chrupavky, postupně od měkkých dál. Ten první poroste jak z vody; tuku... tam prošlap, tam tohle... už je to vyzkoušené, no.

Jenze vy nevite kolik v ktere kosti ceho je. Nikdo to nevi...snad pokud mate sve slepky tak budiz, tam by zadne velke odchylky byt nemely. No nebo taky muzeme vzit jeste tretiho psa a davat mu vseho treba mene. Neprijde Vam zajimave, ze cim vice toho o vyzive psu vime, tim vetsi "vytvory" produkujeme? Netvrdim, ze je to jen stravou.

Nejsem jaderný fyzik, takže si přečtu pár studií, které nejsou sponzorovány výrobcem granulí (nekoukám na miligramy atp., ale hrubý přehled) + vůbec mě zajímá, kdo co vlastní a proč co říká + diskuze + vet stránky z moderního západu a opačného konce, pořídím pár psů a sleduji.

To mi prijde zcela. rozumne. Ale docela odlisne od toho, co jste psala doted. Tim nenarazim na "rozumnost".

Pes je stavěný na trávení kostí, pořád ještě ano. Když si ho koupím. Ale když jej odmala budu krmit pouze jedním druhem např. granulí (nejsu odpůrce, jen se to snažím vysvětlit, naopak jsem testovač granul a všeho možného), z čehokoli jiného mu nebude dobře, viděla jsem to. 

Ja souhlasim, ze pes je staveny na kosti, ja jen psal, ze IMO nejsou pro nej nutnost. Psi dostavali kosti jakoze zbytky, z cehoz podle mne mame zafixovano, ze pes zere kosti. Jasne, zere, ale ne proto, ze je nejde nicim nahradit. Granule jsou skoro zasadne svinstvo.

Jiste, psi traveni se uzpusobuje, lidske taky....jenomze posledni dobou se hodne meni kvalita/slozeni zdroju nasi i psi potravy. Takze podle mne je mnohem lepsi premyslet nad kvalitou toho zradla/jidla nez nad tim, jestli kosti nebo maso, samozrEjmE opet plati "vseho s mirou."

Neřekla jsem vynechat maso, řekla jsem, že pokud dávám něco, kde je hromada fosforu, tak ten den (v závislosti na množství toho tvarohu atp.) už maso (to je svalovina, nebo vnitřnosti) nedám. 

Mi to tak vyznelo, tak jsem se zminil, nebot jsem predpokladal, ze to tak uplne asi nemyslite.

Krmení psů není zas tak složité, jak se na netu říká. Smrtí psů vykoupená fakta jsou prostě fakta, jakože nedávejte 3kg psékovi půl kila kakaa a mrkev nastrouhejte, jinak ji krmíte zbytečně. Je jen malinko věcí, na které je dobré dávat pozor.

Tak s timhle prave zase taky naprosto souhlasim, obzvlaste s tou posledni vetou/souvetim.

Jako nějak tuším, kam se míří, ale přijde mi, že je to hodně v hlavě toho majitele psa. Tak jako jsem matce sebrala kocoura na víkend a co... jedl maso, granule, přežil abstinenční záchvat z nedostatku kapsiček, dokonce začal poslouchat. Začal se chovat jako normální kočka.

Docela i verim, ty kapsicky musi byt neco sileneho. neco jako MCDonald pro nas :D

A pak ty alergie a bezobilné granule a bla bla... kvůli každé krávovině má pes alergii, šup granule na předpis, přemýšlení nula, pes má určitě alergii. "Zkoušeli jsme různé granule a játra." No, tak všecky, co jste zkoušeli, jsou z jedné továrny, a krvavými vnitřnostmi jste tomu fakt pomohli... Takhle nějak na tom dnes psi jsou. :-)

Kdybychom se ke psům chovali jako ke psům, bude lépe pro všechny.

Tak rozhodne. Opet zcela souhlas.