Aktuálně: 3 764 inzerátů209 246 diskuzních příspěvků18 236 uživatelů

Příspěvky uživatele

chvd

chvd
chvd 14.06.2023, 17:32:39 xxx.xxx.0.1

vsude se jen lze

https://www.novinky.cz/clanek/krimi-drasticky-zaznam-stretu-cyklisty-s-tramvaji-v-ostrave-unikl-na-internet-pripad-resi-policie-40434693

pokud jste videli nebo kouknete na to video, je ohromujici, kolik dezinformaci se vleze do jednoho clanku na seznamu

podle me by to meli ukazovat jako vychovnou lekci, jak to dopada, kdyz se clovek chova jako neohrozeny svobodny obcan se svymi pravy v duchu jak jsme se tu dnes bavili o tech prechodech a chodcich (samozrejme nemohu mit jistotu, tak pro pripad toho pul tisiciny promile, ze za to nemohl, se mu hluboce omlouvam a samozrejme at to bylo jakkoliv, nic zleho nikomu nepreji)

chvd
chvd 14.06.2023, 17:23:14 xxx.xxx.0.1
Anonymní:

Tak takovými řečmi se dneska ohání každý prašivec s tím, že jeho názory budou snáze přijímány. I tak lze lidi rozdělit do určitých skupin a tady to nehezky smrdí eurokecy a zelenáči.


ale to jsou jen nalepky

nicmene bodejt by nesmrdelo, kdyz vetsina spolecnosti funguje v duchu "eurokecy, zelenaci, liberalove" ... jen bych to nenazyval, ze to smrdi .... jde o vetsnove postoje v nasi spolecnosti, v ramci boje o preziti to je treba akceptovat a reflektovat, ze ten stav je takovy, jaky je :)

edit: resp...ne "je treba", ale "je zahodno, pokud ma byt ten boj o preziti uspesny"

chvd
chvd 14.06.2023, 17:15:35 xxx.xxx.0.1
Anonymní:

Já bych po vás taky mohla chtít peníze, ale právní nárok na to chtění nemám.

Aspon teda ja uz psal, ze na odbornou pravni debatu se necitim ani mne moc nezajima...

Megí, tadyk vám to ujelo:) mohla:)


Já bych po vás taky mohla chtít peníze, ale právní nárok na to chtění nemám.

Puvodne, psala Buggyra, mozna jsem to nekde odcitoval a neoznacil jako citaci.

..uz to vidim, jsem to citoval v tom prispevku, kdy me to odhlasilo, proto ten citovany text neni oznacen jako citovany a post nejde editovat.

To lze ale dovodit uz z toho prispevku samotneho, kdyby byl cely muj, tak bych si v nem sam sobe argumentoval a se sebou nesouhlasil :)

chvd
chvd 14.06.2023, 17:12:25 xxx.xxx.0.1
Anonymní:

Já bych po vás taky mohla chtít peníze, ale právní nárok na to chtění nemám.

Aspon teda ja uz psal, ze na odbornou pravni debatu se necitim ani mne moc nezajima...

Megí, tadyk vám to ujelo:) mohla:)


Já myslim, ze na to chteni pravni narok mate, na ty penize mozna ano, mozna ne, zalezi kdo jste :)

chvd
chvd 14.06.2023, 17:08:05 xxx.xxx.0.1
assil:

Testy DNA neznáte? smile


Nechapu jak souvisi ma znalost DNA testu s tim, ze chudak postizena oznamuje nekoho a nevi vlastne koho a oznamuje neco a nevi vlastne co, ale vi, ze to bylo spatne.

Jakoze ty DNA testynechate udelat vsem, kteri se v tu dobu mohli na danem miste nachazet, abyste zjistila, kdo to hrozne nasili, o kterem ani nevite, vlastne vykonal?

 

chvd
chvd 14.06.2023, 17:00:14 xxx.xxx.0.1
Buggyra:

Ne, fakt, až budu chtít do vězení na dovču, tak odstřelím pár lidí, protože pak budu mít fakt dovču. Kdybych defraudovala peníze na přepážce, tak mě zavřou až zčernám, ale když zahrabu v lese souseda, tak budu na ročním pobytu za státní útratu... to je ďábelský...

Esi vono to znásilnění nakonec nebude LEVNĚJŠÍ, než si najmout lehkou děvu!


Tak pokud se ta deva nasledne nerozhodne, ze to nedelala dobrovolne a ze na ni bylo vykonano sex. nasili...

chvd
chvd 14.06.2023, 16:58:30 xxx.xxx.0.1
Buggyra:

Anonym:

"Jen ta dnešní nová vlna feminismu prostě počítá jen s popotahováním chlapů....a už nemyslí na to, aby se holky nebály se samy o sebe starat. "

Tahle vlna počítá s popotahováním chlapů ex post. Prostě "něco jsi udělal - máš být potrestán". Nic víc, nic míň. Já doufám, že ty přednášky na školách nejsou koncipované "až vás znásilní, jděte tam a tam", ale "toto je znásilnění, aby k tomu nedošlo, dělejte toto a toto - ale kdyby se to náhodou stalo, jděte pak tam a tam".

 


No ony jsou mnohdy koncipovane mnohem hure, kdyz to prezenu tak treba :"davejte si pozor, aby se na vas muz neusmal, mohl by vas chtit pohlavne zneuzit a tim by vam zkazil cely zivot"

chvd
chvd 14.06.2023, 16:55:34 xxx.xxx.0.1

Buggyra:

Jasně, za prvé je ovšem třeba jim vysvětlit, KDY je něco v nepořádku. Aby umělo to dítě tu situaci identifikovat. Některé děti totiž mají hranice vnímání nenormálně posunuté, stejně jako zmíněné ženy (výchova, prostředí, příklady...). A pokud je šance, že se tyto skutečnosti nedozvědí v domácnosti, měly by se je dozvědět ve vzdělávací instituci. No a pak, když už je jim jasné, kdy je to "špatně", lze jim vysvětlit, jak se v takové situaci zachovat. Pokud k zneužívání dochází v rodině (podstatná část případů), dítě to považuje za normální a nebo nutné zlo, tak kde se má dozvědět, že je to špatně? Výchova je jedna věc, ale když nastane tahle situace, výchova nepomůže. Společnost se nemůže spoléhat JEN na výchovu. "Podle statistik Dětského krizového centra 63 % dětí zneužito někým z rodiny, dalších 23 % pak někým, koho dítě zná. Jen zlomek dětí (cca 13 %) zneužil někdo neznámý. " Mýtus o pedofilech zneužívajících děti opět rezonuje internetem - E-Bezpečí (e-bezpeci.cz) Společnost musí podporovat u lidí ochotu takové činy hlásit a společnost takové činy musí trestat. Příprava těch lidí na takovou situaci je jedna věc, reakce společnosti na takový (i nedokonaný) skutek je věc druhá.

A samozřejmě prevence takových situací je věc třetí. Jak jste se tu o tom rozhovořily. Jenže bohužel pokud zneužívá dítě nebo dospělého někdo v rámci rodiny, co je takovému člověku platná poučka o tom, že nemá sám chodit parkem večer domů....


Ja myslim, ze zdravy zivotaschopny clovek by mel sam poznat, kdy je neco v neporadku.

A hlavne by to nasim potomkum nemeli vysvetlovat nefachcenkove bez odbornosti z neziskoveho sektoru a politiky.

Jakoze budeme populaci unifikovat? Vsem vysvetlime, jaky sex se jim ma libit, kolik nasili maji akceptovat a v kterych oblastech atd?

Ty statistiky jsou relevantni asi jako data o zemrelych na COV19. Naprosta vetsina nasili neni ve statistikach zdokumentovana a to se tyka asi vseho druhu nasili, ne jen tohodle typu.

lze jim vysvětlit, jak se v takové situaci zachovat.

kdyztak by se jim melo vysvetlit, jak se mohou zachovat

dítě to považuje za normální a nebo nutné zlo, tak kde se má dozvědět, že je to špatně?

Pokud neco povazuje za zlo, automaticky by si to melo spojit s tim, ze je to spatne. Co je pro nej spatne, by se melo dozvedet od svych rodicu, rozhodne ne od Bakaly, Sorose ci jejich pohunku :)

chvd
chvd 14.06.2023, 16:41:54 xxx.xxx.0.1

Buggyra:

Ano, jistě existují. Na základě jejich případu ovšem nejde zevšeobecňovat, právě proto, že, jak říkáte, to "není normální". Normální je násilí ani netrpět ani nepředvádět. Jsme společenský druh, kde je násilí pro přežití druhu nesmysl, proto je v našich sociálních skupinách nežádoucí. Proto jsme si vytvořili společenský systém založený na nenásilí, je to zakotvené ve všech náboženstvích a kulturách (nenásilí uvnitř komunity). (<- tolik k chvd Darwinovi - ne, fakt jsme se nevyvinuli jako násilný druh...)


Tak to mi prijde jako teze  z "myslenek" nejakeho Aspen institute ci treba Open Society F(o)und(ation).

Cela historie lidstva je o nasili, kompletne cela. Spolecensky system zalozeny na nenasili je stejne jako treba moralka ci poslusnost k panubohu jen fikci ci nastrojem k ovladani a udrzeni poslusnosti plebsu. Nerikam, ze ziju nejak zivelne, ale tvrdit, ze nase spolecnost je zalozena na tomhle, co pisete, to je hotova satira. Nase spolecnost je prave zalozena na tuposti a nevedomosti stada. To proto, aby vudci mohli stado smerovat, kam chteji a prosazovat si svou. To mame ostatne taky z prirody.

Takze ano, fakt jsme se vvinuli jako nasilny druh. I pravo je forma nasili.

chvd
chvd 14.06.2023, 16:29:31 xxx.xxx.0.1

to predesle jsem psal ja, ale zase me to odhlasilo aniz bych si vsimnul

chvd
chvd 14.06.2023, 16:10:07 xxx.xxx.0.1

Buggyra:

chvd:

Tusim ze asi stejne, jako to je s nasledky podle toho, jak velky pes me pokouse.

Tady se mýlíte, trest za porušení zákona v případě odpovědnosti za zvíře je přesně definovaný. Zpravidla je to přestupek a hrozí nějaká správní pokuta. Pokud ale zvíře užijete jako zbraň, už je to zase kvalifikováno jinak. Pokud se bavíme o míře způsobené škody, to je potom otázka občanskoprávního sporu, ve kterém můžete požadovat odškodnění podle svého přesvědčení, a pokud se nedohodnete, tak na základě znaleckých posudků. Podobný postup se uplatňuje u nějakého toho napadení. Míra závažnosti se určí objektivně podle provedení činu, podle toho nastupuje trest, ale odškodnění vůči poškozenému se určuje odděleně.


Nemylim nejspise. Psal jsem to v jine souvislosti.

A v tom realnem zivote to muze byt jakkoliv, ale nejake pravdepodobnosti funguji a byvaji primo umerne necemu napr. trauma byva umerne mire te intervence. Tusim ze asi stejne, jako to je s nasledky podle toho, jak velky pes me pokouse.

Nepsal jsem tedy o umernosti vyse trestu, ale o umernosti pravdepodobne velikosti traumatu.

Tedy prevedeno na ty psy. Kdyz me pokouse rozzureny kangal, trauma(fyz i psych) nasledky budou pravdepodobne vetsi nez kdyz se do me pusti treba krysarik

chvd
chvd 14.06.2023, 16:00:18 xxx.xxx.0.1
Doron:

Trochu odbočím.

Myslím, že obrovský problém našeho justičního systému jsou soudci.

Často profesně i lidsky nekvalitní.

Za svoje nedbalá nebo chybná rozhodnutí téměř nepostizitelní.

Proč myslíte, že se často zuřivě brání nahrávání soudního řízení ?

 


problem jsme my vsichni...tedy i soudci

chvd
chvd 14.06.2023, 15:56:56 xxx.xxx.0.1
Gwaat-Hei:

Tak výchova je absolutní základ. Rodiče, školy, veřejné instituty. Násilník dříve či později dosáhne svého. Zvlášť když ho za to čekají směšné tresty.


Zivocichove jsou ze sve podstaty vice ci mene nasilni.

https://youtu.be/W4oEM0W6mhM

Je treba najit tu spravnou miru, jak se k tomu postavit. a to se nam ev. nedari, nechavame se zneuzivat temi, kteri z toho chteji mi byznys....ci jiny typ profitu

Ano vychova je zaklad a protoze na ni kasleme, vychovali jsme to, co tu nyni zije a podle toho taky asi dopadneme.

chvd
chvd 14.06.2023, 15:41:56 xxx.xxx.0.1
JanaJanaJanaJana:

Ale stejně, jak už to někdo napsal, chraňme své děti výchovou.

Naučme je se bránit, nebo apsoň eliminovat riziko. Romlouvejme s nimi o sexu otevřeně, ale úměrně věku. Vyvětlujme jim biologické pochody, jak řešit kritické situace. Tohle je nevíc, co můžete dceři dát, ne jen spoléhat na nějaké vysoké tresty a nové zákony. 

Osobně nejsem žádný puritán, ale - chodím u nás ve velkém městě a když vidím, jak od 13ti let holkám leze půlka zadku z kraťasů a přes prsa maj skorem jen proužek látky bez podprdy - kolik z nich ví, že tím mohou provokovat a kolik z nich to má v hlavě tak, že se to nosí a nic netuší? OPĚT - případným úchylům to nedává právo vopruzovat, ale kolik z těch děvčat to ví, že přitáhne daleko spolehlivěji tahle individua - a když se tak stane, že dojde k obtěžování, vědí, jak se alepsoň snažit zachovat?

Pro rejpaly - ne, nepíšu, že si za problémy mohou dívky vyzývavým oblékáním. Ale že prostě nebývají dostatečně poučené, jak na sebe dávat pozor (znám to z předešlé praxe volnočasového pedagoga).

A tady to by mělo to předcházení průšvihu začíat.

No a pak tlačit na to, by byly za znásilnění úděleny opravdy tresty jakože tresty. 

Každopádně blbý je, že tenhle trestný čin nevymizí nikdy. 


Tak obecne lidi hlavne kaslou na vychovu svych deti v nasi spolecnosti a to uplne stejne jako kaslou na vychovu svych psu. Mame se stale jak prasata v zite, totalne jsme ztratili pud sebezachovy a jsme lini, nezodpovedni a nedusledni. Projevuje se to tedy ve vsech oblastech.

Ale tenhle TC mozna vymizi logicky s tim, jak mizi fyzicky kontakt mezi lidmi v realnem svete.

Jinak pokud budeme verit evolucni teorii, prirozenemu vyberu atd ... tak i to nasili se tam da napasovat. "kvalitni" samicka prece nedostatecne "kvalitnimu" sameckovi nepodrzi .... a kdyz jo, jsou z toho mene kvalitni potomci, kteri maji mensi sanci na preziti, ba dokonce rozmnozeni se ....(mysleno celkove na prirodu, ne jen na lidi)

chvd
chvd 14.06.2023, 15:32:11 xxx.xxx.0.1
balu:

To je pravda, ale pokud je v bytě, na hotelu, žena s jední mužem, tak je to nasnadě. Jinak je to otázka dokazování a policejního vyšetřování. 


Jo a dobrej je takovej ten efekt, ze nekdy to rozhodnuti, ze to bylo nedobrovolny prijde, az se tak rozhodnou i ostatni. .... podle mne totiz a vim to i z pripadu, o kterem jsem se zminoval velmi dobre a z dalsich podobnych dobre, kdyz neco takoeho nastane(publicita), tzv. novinari zacnou byt velmi aktivni a vykonavat docela "natlak" a naopak ti, kteri byli byt pred lety realne poskozeni, pokud se nerozhodli tenkrat rovnou oznamovat, chteji mit klid i po letech. Z toho se da dovozovat, ze tahle obvinovani po letech jsou casto velmi pochybna.

chvd
chvd 14.06.2023, 15:24:37 xxx.xxx.0.1
balu:

Když budete v bezvědomí a někdo na vás vykoná soulož, bude to sex s vaším souhlasem nebo to bude znásilnění? Pro mě znásilnění. A že jste měla sex, to snad na svém těle poznáte, když přijdete k sobě, ne...


Aha, takze vlastne, az se proberete z bezvedomi, svobodne se rozhodnete, jestli jste ten sex mela dobrovolne ci nedobrovolne. Pokud nedobrovolne, vyberete nekoho, kdo ten sex vykonal a celou tu hruzu oznamite. No jo, ale co kdyz to byl treba pes, jak to poznat?

chvd
chvd 14.06.2023, 15:13:02 xxx.xxx.0.1
Gwaat-Hei:

Argument otázkou, zavádějící otázkou? Feri je obviněný ze zneužití nezletilé dívky a dvou žen. O případu taky moc nevím ale vy to vyloženě zlehčujete. Tvrzení proti tvrzení to bylo vždycky, co s tím?


Zadny argument otazkou. Ja se ptal, nikdo neodpovedel. Jak vite, ze to zlehcuji, kdyz asi nevite, ja to bylo. Navic to nezlehcuji, jen jsem napsal par logickych otazek k tematu, protoze text, na ktery jsem reagoval, mi nedaval  smysl. Nekoho obvinit neznamena, ze dotycny neco udelal. Dokonce ani, kdyz ho odsoudi, tak to neznamena, ze neco udelal. Co s tim? Ja s tim nic delat nebudu.

chvd
chvd 14.06.2023, 10:15:29 xxx.xxx.0.1
Gwaat-Hei:

To co je za argument? Vzkutku zajímavý způsob myšlení, nel-li nebezpečný.


To je nekolik otazek, nikoliv argument.

Ano, vim, ze v dnesnim modernim liberalnim svete se nekterym jedincum mohou otazky jevit jako nebezpecny zpusob mysleni.

chvd
chvd 14.06.2023, 10:12:43 xxx.xxx.0.1

Zrzavci:

A to s tím přechodem je dokonale popsaný, děti, mladý se od nějaký určitý doby chovají tak, jako kdyby žádný nebezpečí neexistovalo, byli nesmrtelní, nezranitelní a někdo nad nimi 24/24 držel ochranou ruku.


To ale fakt a zdaleka neni jen o mladejch. Proste nova doba, lepsi ...

chvd
chvd 14.06.2023, 10:02:50 xxx.xxx.0.1
Gwaat-Hei:

Feriho případ, pravda. On těm dívkám hodil něco do pití a dělal to při jejich bezvědomí. Ale když mastnej dědek strká slušné holce prsty někam kam by neměl. To NENÍ v pořádku, trauma, hnus, ženám se láme hlas i po desítkách let. Nemá pít když se neovládá. On reálně ani není potrestaný tak, že by ho to odradilo zničit v budoucnu další život. Veřejně činné, námi placené osoby by tohle dělat neměly.


Vy jste u toho byl/a? Nebo to popsaly ty divky, co u toho byly v tom bezvedomi? Nebo to bylo public a to okoli proste prehledlo, ze to bylo proti jejich vuli? nejak tomu nerozumim.