Aktuálně: 3 763 inzerátů209 245 diskuzních příspěvků18 236 uživatelů

Příspěvky uživatele

chvd

chvd
chvd 19.06.2023, 12:25:30 xxx.xxx.0.1
Zrzavci:

Já nevím, ale ten pes má na krku krom obojku něco, co by tam být nemělo, nebo mělo?


Tak jsem koukal na YT. No ja bych za tim panem nesel. Co to ma na krku pes nevim, ale pokud nevidim, jak to presne pouziva ci k cemu to slouzi, soudit ho nebudu. No hned na prvni pohled me zaujala flexina (jo ja vim to bude nejaka profi :))) klikr a vubec treba i v souhrnu temata tech videi, co ma na YT. Prijde mi to spis tak trochu v duchu "pojdte pane, budeme si hrat". Ale nebudu ho soudit. Minimalne venuje se svymu psovi no a jestli z toho chce mit i kseft, tak at ma. A treba je dobrej, treba ma divne vybrany jen ta videa, co ja vim.

rave jsem zvedavej, co mi tu lidi napisou na tu mou otazku, co dela spatne, ze to stalo za zalozeni tematu.

chvd
chvd 19.06.2023, 12:15:30 xxx.xxx.0.1
Zrzavci:

Já nevím, ale ten pes má na krku krom obojku něco, co by tam být nemělo, nebo mělo?


Promin, jsem na prac PC a na nej mi soc site nesmi, tak kouknu potom.

chvd
chvd 19.06.2023, 12:08:48 xxx.xxx.0.1
David2013:

Nedá se s vámi souhlasit. Vaše slova jaké jsme vyšlechtili ze psů zrůdy,atd. Zcela jistě jsou lidé, kteří se ke zvířatům nechovají ideálně, ale dovolím si tvrdit, že těch je menšina. Jsou lidé kteří by pro své zvířata udělali první poslední a raději si odtrhnout od huby sobě než svým chovancům. Tohle přece jde řešit jinak než zarazit téměř veškerý chov, protože pokud se s tím začne u určitých druhů, tak to tím neskončí, to si řekněme narovinu. Tihle zelení aktivisté se nezastaví. A když můžeme platit tyhle šílence, různé neziskovky, tak se to dá řešit jinak a ty peníze investovat jinak pro kontrolu, protože množíren zastánce nejsem. To jen abych to uvedl na pravou míru. Jediné s čím s vámi souhlasím je, že je spousta lidí, kteří nejsou ochotni vystoupit ze svého komfortu aby pro dobro věci něco udělali  a myslí si, že to ostatní vyřeší za ně. Teď se nebavím jen o chovu zvířat. Tak to zakažme všechno a děcka budou jen sedět u PC a to bude rozhodně lepší. Kam tahle doba vede nevím, ale tihle zelení šílenci už mě pěkně začínají srát. 


Ja Vam Vas nazor brat nebudu, jen muj je jiny. Podle me se naprosta vetsina lidi ke svym zviratum nechova dobre. Dokonce ani ke svym detem ci k sobe.

Urcite to lze resit jinak. Nicmene neresi se to smysluplne uz velmi dlouho. Nejsem si jist, ze motivaci pro zavedeni tehle normy je, jak popisujete, omezeni chovu. Spise bych to videl na prosty napad urednicko-neziskovkovo-korporatnich dutych hlav. Ale samozrejme, mozna je to, jak pisete Vy.

Podle ceho myslite, ze jde o "zelene" silence. Je k tomu navrhu seznamu nejake ekologicke zduvodneni ci tak neco?

No s tou budoucnosti pro decka, jak pisete ... to s Vami souhlasim. Nicmene oni si zvyknou, zvykaji si velmi rychle a proste budou zit zase ve svem "normalu". Z naseho pohledu vyrazne horsim, ale oni to asi vedet nebudou.

chvd
chvd 19.06.2023, 11:59:51 xxx.xxx.0.1
J5:

 

Dotyčné osobě nevadí možnost rozšíření seznamu. Dotyčné osobě vadí seznam sám o sobě.

Poukázání na možnost rozšíření a jiné manipulace je pouze upozornění pro chovatele kteří nenašli v aktuální podobě seznamu přímé omezení svých zájmů. 

Pokud by jste měl "chvd" i nadále problém s identifikací mé "Oné" osoby jak je z vašeho příspěvku zřejmé, tak vězte že jsem pohlaví mužského, stáří úctyhodného a moje přezdívka J5 vyplívá z prosté skutečnosti že zde nelze napsat Jiří5. a komolit svůj nick nechci. Stačí to chvd takto?

 


Tak napsal jste:

Bodlinka, zcela přesně. Není důležité jaké druhy nyní na seznamech figurují, jakmile jednou seznam bude dá se lehce rozšířit. Samozřejmě s patřičně dojemným zdůvodněním.

Z toho mi prislo, ze Vam to rozsirovani vadi.

Poukázání na možnost rozšíření a jiné manipulace je pouze upozornění pro chovatele kteří nenašli v aktuální podobě seznamu přímé omezení svých zájmů.Opet nechapu, Tak kdyby ti chovatele v te aktualni podobe nenasli omezeni svych zajmu, tak po rozsireni/pridani snad take ne?

Nemel jsem problem s identifikaci Vasi osoby. Jen jsem pouzil podstatne jmeno stredniho rodu, coz mi k J5 prijde odpovidajici. Nic pejorativniho v tom nebylo, ani mi nikterak nevadi jakekoliv nicky ci anonymni prispevky.

chvd
chvd 19.06.2023, 08:06:12 xxx.xxx.0.1
Doron:

Takových lidí je teď hodně, kteří nedělají nic , ztratili naději,  že by mohli něco ovlivnit..

 


Ne tak uplne. Tech co popisujete je jen par. Mnohem vice je tech, co si mysli, ze neco ovlivnuji a podobne hodne je tech, kteri se nikdy nesnazili nic ovlivnit, protoze jsou lini, nezodpovedni a maji vse na haku, "teda krom soc. siti a noveho smartphonu na splatky" * a rekl bych, ze techto je vetsina ve spolecnosti.

Jinak ono v dnesni spolecnosti tady te nasi bych spise hovoril o beznadeji neco ovlivnit. Jsem tuze rad, ze nyni nejsem mlad navic treba s malymi potomky, to by byla desna situace :/

*to v tech uvozovkach je mysleno jako trosku nadsazka

chvd
chvd 19.06.2023, 07:57:38 xxx.xxx.0.1
Buggyra:

Požádat jistě můžete. Ale já vám to nepovím. Já bych na to buď neodpovídala a nebo bych věcně vysvětlila svůj postoj. Nakonec pokud mně dojdou argumenty, nemám problém to říct.


Vy byste neodpovidala a ja zareagoval vetou, z ktere by podle me melo byt prumernemu cloveku jasne, ze "tudy cesta nevede". Nevidim v tom nejaky zasadni rozdil. Otazkou na Vas "Mohu pozadat o vysvetleni..." jsem Vam zase chtel sdelit, ze moc nechapu, jak se da argumentovat nekomu, kdo misto  tematu komentuje ostatni ucastniky "diskuze"  Nicmene diky za reakci, Potesila :)

chvd
chvd 19.06.2023, 06:45:10 xxx.xxx.0.1
Bodlinka:

co je tohle za debilní argument? takže nedělat nic, pro dobro zvířat radši zakážeme jejich chov úplně a je to?


To byly spise otazky pro onu osobu, nebot ty prispevk pro mne mi neprisly moc OK rekneme :)

Nicmene k Vasi otazce. IMO v dnesni dobe tady v nasi civilizaci je z pohledu bezvyznamneho  jedince(tim myslim, tech 99,999% populace, co nemaji patricnou moc) opravdu lepsi nedelat nic samozrejme pokud to jedinci neprinese vyznamne sebeuspokojeni, ze se proste aspon snazil. Pak to pro jedince vyhodne je.

Jestli pro dobro zvirat zakazat jejich chov? To je taky slozita odpoved, protoze pokud ho nezakazeme, jsme ho schopni, ten chov, osetrit tak, aby byl pro ta zvirata spise prinosem nez naopak? Ja myslim, ze dlouhodobe ukazujeme, ze nikoliv. Si vemte jen ty psy, jake zrudy hybridni jsme vyslechtili, jak se k nim chovame, jak se o ne nestarame dobre ....

 

chvd
chvd 19.06.2023, 06:28:44 xxx.xxx.0.1

Bodlinka:

seznam zakázaných už existuje.

je to všechno o počtu toho, co chcete zakazovat. pokud hodně, tak samozřejmě negativní seznam je hodně dlouhý a můžete na něco zapomenout. což je podstata věci. když chcete pozitivní seznam, je to známka toho, že víc toho chcete zakázat než povolit. proto pryč s tím už v zárodku.

Myslite ty "nebezpecne druhy" a ohrozene, na ktere lze ziskat povoleni?

Tak hlavne JA nechci ... beru ten seznam jako kazde jine hovadstvo, co tu na nas chystaji.

Snazim se tady na to koukat z nejakeho rekneme nezavisleho pohledu. A pak bych zakazal hodne, povolil jen zaklad. Jakoze v me predstave zaklad je to, co tu uz je minus cokoliv, co muze byt nebezpecne ci vylozene otravujici. A aby takova omezeni mela smysl, mela by zajistit, aby byla co nejmene obejitelna. Kdyz bude negativni seznam, bude se jeho dodrzovani hure vymahat. Napriklad v pripade, kdy chovatel bude tvrdit, ze on chova Mamby cernozelenomodrosede a ze ty zakazane nejsou "Nehodni" chovatele dokazi vymyslet ledasco. Urednici jiste taky...ale to bohuzel, to je vse dusledek lenosti a neodpovednosti nas vsech, ze je nechavame o nas rozhodovat a jeste si je volime nebo volime takove, kteri si tam pak takoveto uredniky dosadi a takto je naukoluji, ale to uz je zase jine tema.

Jinak ale ja Vam rozumim. To, co pisete, samozrejme ma hlavu a patu. Jen ja mam zase trochu jiny pohled asi na chov jako na celek. Ale to myslim nevadi :)

 

chvd
chvd 19.06.2023, 00:25:38 xxx.xxx.0.1
Elonera:

Než vyvíjet iniciativu na přidání druhů je lepší ji vyvinout aby žádný seznam nebyl. Chovatelství se bez něj doteď obešlo. Nepotřebujeme zelené mozky z EU.vomiting


Ja se ptal, proc dotycnemu vadi pripadne rozsirovani toho seznamu.

A z ceho tedy soudite, ze je lepsi vyvinout inciativu na to, aby zadny seznam nebyl? Myslite, ze uredniky v Bruselu ci nekde v EU zajima nejaka petice z Ceska?

Chovatelstvi se bez seznamu doted obeslo, ale taky nektereho jeho casti jsou pro ostatni lidi dosti otravne a mnohe z nej je nedobre i pro zvirata. Tak vsechno se vyviji preci.

chvd
chvd 18.06.2023, 23:37:44 xxx.xxx.0.1
J5:

Bodlinka, zcela přesně. Není důležité jaké druhy nyní na seznamech figurují, jakmile jednou seznam bude dá se lehce rozšířit. Samozřejmě s patřičně dojemným zdůvodněním. 


Tak a proc Vam vadi to pripadne rozsirovani? To uz nechapu ani trochu.

chvd
chvd 18.06.2023, 23:36:41 xxx.xxx.0.1

Doron:

Vůbec ne.

Některé tendence je třeba potírat hned v zárodku.

Na to už je asi bohužel pozdě..:(.

I když se mě chov exotů netýká, ráda to podepíšu.

A nebojte se, regulace chovu psů určitě přijde také, resp. už přichází.

Bude Vám plesat srdce.

 


No a prave kdyz je na to pozde, proc tedy tu iniciativu nesmerovat k tomu, jak ma takovy seznam a mechanismy pridavani druhu apod fungovat. Nicmene trochu OT pokud budeme my europane spat a cucet do blba jako to stale delame, tak nas seznam nezasahne nebot vetsina z nas bude na tom brzy tak, ze sve sverence zkonzumuje.

Srdce mi nejspise plesat nebude, protoze to bude pravdepodobne jen dalsi "konina".

chvd
chvd 18.06.2023, 23:32:12 xxx.xxx.0.1
Eret:

Seznam povolených druhů už samozřejmě existuje a například na něm ani jeden druh aru, takže ty by postupně z chovů zmizely a je tam z kakadu pouze kakadu růžový, docela zásadní rány pro chov.


Ano, zrovna tohle chapu. Nicmene proc pak ta iniciativa neni vedena smerem, aby ten seznam byl vytvoren smysluplne a byla moznost nejakeho mechanismu, jak tam nektere druhy pridat.

chvd
chvd 18.06.2023, 23:29:44 xxx.xxx.0.1

Bodlinka:

bojuje se proti idee celoevropského pozitivního seznamu. je úplně jedno, co na něm bude a co na něm bude chybět, už z podstaty věci víc zvířat bude chybět než bude povoleno a o to tady jde.


K tomu zvyraznenemu:

Ano, ale podle mne to zase neni az tak nelogicke. Zivocichu je strasna spousta a pokud by mel byt seznam jen tech zakazanych, bylo by ho mnohem tezsi udelat. A daval by vetsi prostor pro podnikavce a filuty.

Samozrejme je varianta, ze nebude zadny seznam a ta mi prijde asi jako vetsine nejrozumnejsi. Nicmene na druhou stranu si myslim, ze chov zvirat by se mel vice regulovat, ale to uz je trochu mimo tema.

A brojit proti seznamu, ktery jeste neni, mi opravdu prijde minimalne stejne postavene na hlavu, jako to, ze ho chteji vytvaret.

chvd
chvd 18.06.2023, 23:23:06 xxx.xxx.0.1
J5:

Opravdu myslíte otázku vážně? 


Jiste, ze jsem ji myslel vazne. Sam/a Vy jste se na ty seznamy z jinych zemi odkazoval/a v odpovedi na mou otazku a zadny jiny rekneme argument jsem v te Vasi odpovedi nevidel.

chvd
chvd 18.06.2023, 19:44:22 xxx.xxx.0.1
J5:

Bohužel již v několika zemích EU pozitivní seznam existuje. Navíc je to dostatečně velká pitomost aby se zavedl plošně. Kočky a psi tam zatím nejsou ale to se jistě časem dopiluje. 


Takze zde se bojuje proti tem seznamum z jinych zemi?

chvd
chvd 18.06.2023, 19:09:10 xxx.xxx.0.1
misimisi:

Je na ten seznam podán požadavek u EU, aby byl zaveden plošně. Pokud bude u nás sepsaný, již bude pozdě konat. Mimochodem, psy miluji také, neumím si představit život bez něj. Pokud zvířata nemusíte, máte na to právo. Jen nemusíte chtít po ostatních, aby je kvůli tomu neměli pointing


A neni trochu divne bojovat proti necemu, co neexistuje?