Aktuálně: 3 555 inzerátů216 163 diskuzních příspěvků18 327 uživatelů

Příspěvky uživatele

chvd

chvd
chvd 20.06.2023, 14:26:49 xxx.xxx.0.1

Raduz:

Máte zcela mylnou představu, k čemu by zavedení takového seznamu mohlo postupně vést.

 A jakou teda mam tu predstavu?

 

Ze strany EU, by velice rychle mohlo během pár let díky takovému paskvilu skončit chovatelství prakticky čehokoliv.

Z ceho to vyplyva? Jo mohlo, tak to potom ano. Muze se stat ledasco.

Připočteme-li k tomu ještě flóru, můžou být do budoucna mimo hru i kaktusáři apod. spolky.

A kdyz pripocteme i nas, to bude ...vlastne to vadit nebude, my se stejne mnozit moc nechceme.

Navíc ten seznam je zcela zcestný, porovnat možnost rozmnoženi jednotlivých druhů např. Ve Španělsku a střední Evropě, to může opět vymyslet jen blbec sedící na zadku v Bruselu.

Tam to asi nevymsli.

Z čistě praktického hlediska, nechápu proč by mi někdo kdo nepozná rozdíl mezi užovkou a zmijí, měl zakazovat co mohu chovat.

Rad to vysvetlim. Protoze s tim souhlasi ti, co jsme si je svobodne zvolili.

Většina dobrých chovatelů, přistupuje k chovu zodpovědně, pořízení zvířete je pro ně splněním snů a s tím souvisí i investice do chovatelské zařízení, krmení a vet. péče - tyto náklady mi nikdo neuhradí a ani v případě zákazu nevrátí..

Souhlasim, ze vetsina dobrych chovatelu pristupuje zodpovedne. Problem je vsak v tom, ze vetsina chovatelu neni dobrych.

chvd
chvd 20.06.2023, 12:38:36 xxx.xxx.0.1
kometa:

Od těch nezodpovědných majitelů, kteří stejně jako vy neuznávají kastrace. Z jiných, než zdravotních důvodů.


Ja myslim, ze mate pravdujen z půle. Ano, od nezodpovednych majitelu, kteri ta zvirata nezabezpeci. nechapu, proc by se kocka ve meste mela pohybovat po ulici , pokud si ji nekdo poridil na doma.

A ano, neuznavam mrzaceni zvirat jen kvuli neochote chovat se zodpovedne.

chvd
chvd 20.06.2023, 12:36:20 xxx.xxx.0.1
kometa:

Takže raději všechna zvířata preventivně pozabíjíme, aby netrpěla. Rozumím tomu správně?


Ale kdepak, tminimalne ta volne zijici ponechame.

Nicmene je zbytecne to resit, IMO my se totiz drive nez o ta zvirata postarame o to, abychom uz sami netrpeli :) Nakroceno k tomu mame myslim slusne.

chvd
chvd 20.06.2023, 12:32:54 xxx.xxx.0.1
JanaJanaJanaJana:

Ne. Nesouhlas.

Radši budu diskutovat s někým, o kom vím, že je jeden a má protinázor a i když virtuálně, za ten svůj názor se nestydí, než aby mě tady za můj názor napadal nějaký noname, kterému nedokáže ani bez registrace používat pravidelěn jeden konkrétní nick.

Pěkný den.


Ne ne ne, taky nesouhlas :)

To preci nevite, kolik kdo pouziva nicku. Si muzete udelat klidne ctyri a jeste psat jako anonymni a stridat to. Ne kazdy anonym se za svuj nazor stydi, to je podle mne jen predsudek.

Tak s napadanim to je neco jineho, ale napadani neni nikterak zavisle na uskutecnene registraci, preci.

Napodobne.

chvd
chvd 20.06.2023, 12:13:21 xxx.xxx.0.1

kometa:

Nehodlám po zbytek života chroupat jenom mrkev a zobat zrní. Jsem všežravec, příroda mě tak stvořila.


Nebojte nic, moderni spolecnost uz pro Vas pripravi ty nejdravejsi zivocisne delikatesy.

Uz se na tom pracuje, sama namka. https://www.grig.cz/zbozi/farmerio-cokolada/

chvd
chvd 20.06.2023, 12:05:15 xxx.xxx.0.1
kometa:

Ale my je měli zodpovědně a řízeně kastrované. A taky jsme je krmili a odčervovali.


Ja mam zase jine veci, o ktere se staram. Holt mame na to rozdilne pohledy. Ten Vas je rozhodne modernejsi nez ten muj.

chvd
chvd 20.06.2023, 11:56:28 xxx.xxx.0.1
kometa:

Třeba to, že žijou.

Takoví podobní jako vy vážně uvažují, že zruší koňský sport a zakážou ježdění vůbec.

Víte, co se stane pak? Minimálně 90% koní skončí na jatkách a zhroutí se veškerý koňský průmysl = bez práce budou chovatelé, ošetřovatelé, trenéři, kováři, veterináři, výrobci krmiv a všemožných potřeb, sedláři... Určitě jsem na některé zapomněla.

Na pár zbývajících koní se budou děti chodit dívat do Zoo.


Takze kdyby nezili, trpeli by tim?

V cem mi jsou podobni? A  k cemu si potrebuji kone lamat nohy na prekazkach?

No vy delate, jak kdyby kone vynalezl clovek.

chvd
chvd 20.06.2023, 11:53:42 xxx.xxx.0.1
David2013:

Já vám ho neberu, ale přijde mi to pohled chlapa co si léčí mindráky. V tom případě lituju vašich zkušeností. Všechno je špatně, drtivá většina lidí se ke zvířatům, dětem, lidem nechová dobře. Vaše slova. Ano doba není ideální, ale rozhodně to není drtivá většina. Z vašeho pohledu na svět, by nemohlo fungovat nic. Vždyť i ta příroda se kolikrát nechová ideálně. Zvířata si kolikrát pozabíjí svoje mláďata z nějakého půdu sebezáchovy,... Svět nebyl a nikdy nebude ideální. Tak zakažme  všechno. Mít děti, protože podle vás se k nim nechováme  dobře. Zakažme chov veškerých zvířat, protože je buď chováme jako užitkové, nebo k těm zájmovým se nechováme  dobře. Zakažme pěstování rostlin, sázení stromů, protože je vykácíme na těžbu dřeva a ještě by ty stromy mohli růst a tak bych mohl pokračovat.

Myslel jsem si to. Jako nic proti vám v tomto ohledu. Nesoudím lidi podle toho zda mají děti nebo ne, ale rodič tohle nenapíše, že je to špatně, ale oni si zvyknou. Nehledě na to, že si protiřečíte. Na jednu stranu jste pro takováhle řešení, na stranu druhou říkáte že je to špatně a, že se mají postarat rodiče. To by mě zajímalo, jak tohle jedinec ovlivní, když by k tomu došlo a bylo to zakázané. Ale já je nevedu způsobem bez mobilů a PC. Jen prostě nevedu výchovu 8 h na mobile jak píšete vy, ale třeba hodinu ať tam klidně jsou. Jsem rád když mají vztah k přírodě a k jiným aktivitám než PC. A v okruhu svých známých to mám podobně. Nevidím důvod, proč by to měli mít těžké, já jim to neberu a respektuju to, že je potřeba i technologie. Tady jde o to, že s vaším přístupem si akorát vychováme děti přesně takové jak píšete vy. 


Tak to rozhodne, ja byl vzdy velmi zamindrakovany. Me zkusenosti litovat nemusite, ono jim to nevadi, ze jsou jake jsou. Vsechno neni spatne, ja se mam dobre i kdyz vetsina lidi jsou hovada, naprosta vetsina. Umim s tim zit. ....jinak mate obdivuhodne uvahy....nicmene tusim, ze tenhle topic se nejmenuje "chvd" :) Ale pokud byste potreboval jeste nejake info o mne, klidne se zeptejte, nevadi mi ani Vase pokusy o mou psychoanalyzu, je to zabavne cist a realne poucne.

chvd
chvd 20.06.2023, 11:44:07 xxx.xxx.0.1
mastnacekk:

Asi tak, jestli zakazou lidem chovat krecky, papousky a hady, tak me to je uuuuplne jedno. Horsi je, ze se zacina slapat po chovatelich hospodarskych zvirat. kam ja teda pocitam i ty kocky co nocujou ve chlive nebo na seniku a hafana na dvore. Mazlicci jsou jedna ze zhoub lidstva. Tech prostredku co se do toho vrazi jen pro vlastni potechu. Od zradla po vyhrivany terarka. Pro me zvire musi prinaset uzitek, materialni. Ale pozor, to neznamena ze ty zvirata nemam rad. Jen pro maso a vlnu bych to nedelal. To si totiz muzu usetrit praci, cas a koupit si to v penaci, on to nekdo odchova za me. Takze daleko vetsi nebezepci vidim ve snahach zrkouhnout chov hospodarskych zvirat v evrope. 


Kdepaaak to neni nebezpecny, vsak nase deticky budou papat hmyzaky nebo maso z laborky.

chvd
chvd 20.06.2023, 11:39:40 xxx.xxx.0.1
kometa:

Jo, plyšový kocour je skvělý nápad!

A víte, že jsem svém kocourovi prodloužila život nejméně o 3 roky? Protože jako kastrovaný může být doma. A proto jsem si všimla, když začal víc pít a močit. Tudíž jsem s ním okamžitě naběhla k veterináři a ledvinový problém byl včas podchycen a řešen.

Kdyby byl nekastrovaný a venkovní, je už nejspíš po smrti. Ale dřív než ledviny by ho dostalo auto nebo něčí pes nebo myslivec.

Ale hlavně, že by měl býval koule.


Ja vim, ze umim dobre poradit.

Tak to nejspise pisete o kastraci ze zdravotnich duvodu, to je neco jineho.

No ono hlavne my lide moudri si stale nejsme ochotni priznat, ze ta zvirata chovame a rozmnozujeme pro nasi zabavu, radost pocit zadosti ucineni.

Co z toho ta zvirata maji?

chvd
chvd 20.06.2023, 11:34:31 xxx.xxx.0.1
kometa:

A jak jinak chcete přemnožení koček řešit, než tou kastrací? Která zdravotním problémům či smrti naopak předchází?

Viz mé předchozí příspěvky.


Zodpovednym pristupem k chovu/drzeni.

Protoze kde a jak se berou ty kocky domaci na ulicich?

chvd
chvd 20.06.2023, 11:32:01 xxx.xxx.0.1
Anonymní:

Pozitivní seznam v žádném případě, tohle nesmí mít precedens. Výčet nebezpečných druhů je ok, těch přeci ani tolik není. I kdyby to bylo na pár stovek stran, lidí budou vědět. 


Proc by ne?

ALe hlavne, ono je to vlastne takova jedna velka nepodstatna sranda.

Schvaluje se totiz tolik mnohem zavaznejsich norem, po kterych ani "pes nestekne" a ktere mohou ovlivnit nase zivoty zasadne.

I kdyby zakazali veskery zajmovy chov,, tak co?

jak by to tem zviratum ublizilo?

V cem je prinos chovu pro ne?

Uz jsem se tu na to ptal a tusim neprisla zadna odpoved.

chvd
chvd 20.06.2023, 11:26:59 xxx.xxx.0.1
Thielli:

Dočetla jsem teď knihu T. Etzlera: Novinářem v Číně. Jakkoli se víc cítím Evropanem než vlastencem v naší malé kotlince s nedlouhou historiíí, tak tady je to pro mě smutný příběh. Kolik se investuje času a peněz do přípravy legislativy takového nařízení, zatímco jsou miliony potravinových zvířat týrány denně za zdmi velkochovů a jediný, kdo mrkne, jsou nenávidění ekologičtí aktivisté. A zatímco tady budeme řešit osmáka degu, v té Číně, kde neplatí zbla pravidel pro respekt k životu člověka, natož zvířete, budou dál házet vše, co žije, do rozpáleného oleje. 

A pod čarou pro chvd: nějak nerozumím tomu, že máte v profilu uveden text o chování lásky k lidem (bez uvozovek = tedy vážně), zároveň se v textech profilujete často jako ten, kdo z lidstva nemá zrovna radost (mohu-li to tak zestručnit) /tu radost z lidstva také zrovna nesdílím, v tom se shodneme/ a zároveň trávíte značný kus času (podle délky a hustoty svých příspěvků) na diskusním fóru o chovu zvířat, přestože diskusních vláken na téma "společenských věd" je na internetu tolik...  Já tomu prostě nerozumím rolling-eyes


Ja teda ideology moc nectu.

Tak predpokladal jsem, ze pokud mam na chovatelskem foru vyplnit, co chovam, je urcite myslen chov ve smyslu drzeni a rozmnozovani organismu. Tak jsem pouzil neco jako jazykovou hricku ci jak to nazvat a napsal jsem, ze lasku k lidem. Mam tam dodelat ty uvozovky?

Tak posledni dve az tri petiletky chodim na zvireci fora pomerne malo. A ted se proste stalo neco, co ve mne iniciovalo touhu zajit se kouknout, jestli jsou ti kynologove furt stejni. A tak jsem tu.

chvd
chvd 20.06.2023, 11:18:14 xxx.xxx.0.1
JanaJanaJanaJana:

Proto se z této větve diskuze začíná stávat fakt žumpa :)

Já jsem se ještě ráda tu a tam popřela s Assil a někdy jsem se i něco dozvěděla, ale dneškem jsem se utvrdila v tom, že zde už není co pohledávat....Anonymní na 100 způsobů je fakt psycho :D 


To je na tech forech dokola uz 20 let.

Misto, aby se lidi zajimali o tema, zajimaji se o to, kdo je kdo ci co, jestli nahodou nepouziva nevhodny nick(anonymni kuprikladu), jestli si tajne nemysli to ci ono .... vzdy to bylo zabavne tyhle pavlace.

chvd
chvd 20.06.2023, 11:14:08 xxx.xxx.0.1
Zrzavci:

Ještě - přijde to jen mně, nebo i jiný, že to klikání je zmatený? Viz slalom, jestli jsem dobře koukala, kliknul mu i za to, že pes se zastavil mimo slalom a začučel se, nebo koukám blbě?


nejen to klikani je zmatene, vsak jsem to tu nekde hned ze startu psal, ze i ten pes

chvd
chvd 20.06.2023, 11:12:49 xxx.xxx.0.1
Kilian:

....co jsem z dálky odposlouchala, tak mu klika takřka pořád....


Na tech par videich, co jsem projel, je to patrne. Vsak pes i dite si zvykne .... spousta lidi si porizuje psa proto, aby mohla v kuse mluvit a nepripadala si jako samomluvci. No co uz.