Aktuálně: 3 556 inzerátů216 167 diskuzních příspěvků18 328 uživatelů

Příspěvky uživatele

chvd

chvd
chvd 22.06.2023, 03:15:50 xxx.xxx.0.1
kometa:

Vy likujete vlastní příspěvek?

Ne, neviděla, tak stará nejsem. Ale historie mě vždycky bavila a tak vím, že éra dinosaurů se s érou člověka a jeho příbuzných minula o pěkných pár miliónů let.


Ano likuji. Zajimave, ze to nevite, kdyz likujete prispevek JS, ktery je primou reakci na me oznameni, ze tak cinim :)

To ale nemuzete VEDET prave. A dnes je uz vice teorii o tom, jak to tu na ZEMI bylo ci nebylo.

chvd
chvd 21.06.2023, 16:47:43 xxx.xxx.0.1
assil:

Zas nepřekrucuj, nic o tom, že jsou ty zvířata tejraný, jsem nepsala.

To je úplně stejný, nemám argumenty, tak to překroutím.


Vono ji asi tech 150 milovanych zvirat, co ma doma, uz nebavi, tak potrebuje prudit a stale se do nekoho navazet. Šudinka.

chvd
chvd 21.06.2023, 16:45:06 xxx.xxx.0.1
kometa:

Tak je vypustíme do přírody, kde nepřežijou? Protože je někdo uloví. Pro maso nebo trofej. To mi nepřijde jako lepší řešení.


Co takhle vubec je z te prirody nebrat a nezneuzivat? Si nekde najdete statistiky, kolik je u nas exotickych zvirat drzenych v zajeti v soukromich rukou...nebo treba kolik je v USA velkych kocek v soukromych rukou. Ono konec koncu staci i kouknout, jaka jsme mnozirna my cesko. Kolik tu je namnozenych chudaku zvirat, jak se o ne my *ovada starame ....

chvd
chvd 21.06.2023, 16:40:07 xxx.xxx.0.1
kometa:

Akorát že ty dinosaury jsme nevyhubili my jako Homo sapiens. To se o většině současných druhů říct nedá. Tam na tom máme velký podíl. Třeba u sysla nebo sýčka. Jenom příklad.


Jak vite, kdo a jak je vyhubil? Jste to videla? Bo jinak byste to tvrdit nemela. 🙂

chvd
chvd 21.06.2023, 16:36:29 xxx.xxx.0.1
Leithian:

Assil bych doporučila jít makat do zoo a nakouknout do zázemí aby videla jak moooc ty zvířátka sou tejrany. Protože to co píšeš je na úrovni aktivisty brojiciho proti dostihum. Argument nula. Relevantní. Ale já si myslím že trpí... Bla bla. Jinak nic.

Chvd potvrdil že on má zkušenosti nulové a fakt nechápu proč tady potom je když se zvířatům nevěnuje naprosto nijak a nic o nich neví. 


Ja zas fakt nechapu, proc se tady nechavaj organismy jako tohlencto stale vopruzovat slusny lidi, co se bavi k tematu.

chvd
chvd 21.06.2023, 16:27:31 xxx.xxx.0.1
mastnacekk:

To je teda ale trapnej vtip .)


Je to spatny sexisticky utok a ne vtip. Takhle si delat srandu z zen, ze nejsou schopny ani poradne specifikovat cloveku nakup o dvou polozkach. Jsem poobouren.

chvd
chvd 21.06.2023, 16:25:18 xxx.xxx.0.1
Fatia:

Jsme tady na diskuzi nebo na cvičenmí výrokové logiky? Zadavatelka sice položila dotaz, jestli to chování samo zmizí, ale nejspíše jí šlo hlavně o odpověď, co s tím má dělat a jak. Nechtěla explicitní odpověď ano, zmizí, ano, může zmizet, spíše ne, nikdy ne.  Nejsem odborník na bordery ani pasení, a zadavatelka evidentně taky není. Netuší, že její bordera prostě pase a to nežádoucí objekty a že je to velmi nebezpečné, pro psa i jeho okolí. Tohle chování musí odbourat, jinak nesmí borderu pouštět navolno a v případě sekačky psa při sekání odvézt/zavřít jinam. Znovu, je to velmi nebezpečné chování! Tahle diskuze je jak z vtipu: Manželka posílá programátora nakoupit. Kup deset rohlíků a když budou mít vejce, kup jich 30. Programátor přijde do obchodu a povídá: "Máte vejce ?" "Ano, máme" odpoví prodavačka. "30 rohlíků, prosím."


Fatia:

Jsme tady na diskuzi nebo na cvičenmí výrokové logiky?

Domnivam se, ze vyrokova logika by mela byt obsazena automaticky v kazde diskuzi, nebo to pletu?

Zadavatelka sice položila dotaz, jestli to chování samo zmizí, ale nejspíše jí šlo hlavně o odpověď, co s tím má dělat a jak.

Bohuzel se nezabyvam vestenim jako nekteri ostatni nickove, zejmena ne vestenim ohledne toho, jak ostatni ucastnici debaty mysli, jak jsou stari, pekni, kolik odchovali svabu apod,.

Netuší, že její bordera prostě pase a to nežádoucí objekty a že je to velmi nebezpečné, pro psa i jeho okolí. Tohle chování musí odbourat, jinak nesmí borderu pouštět navolno a v případě sekačky psa při sekání odvézt/zavřít jinam. Znovu, je to velmi nebezpečné chování!

Ja Vam rozumim. Ale ja proste neovlivnim fakt, ze nektere debatery zde zajimam mnohem více ja nez tema ci pomoc ci rada zadavateli

chvd
chvd 21.06.2023, 16:16:51 xxx.xxx.0.1
kometa:

Však jo. Mě ta přetahovaná zatím baví. Až přestane, tak se odmlčím.


Takze to tu mame vlastne takovou skupinovou terapii. Tak to je uplne skvele.

chvd
chvd 21.06.2023, 12:55:31 xxx.xxx.0.1
Buggyra:

No, jestli to tvrzení ve své předchozí předposlední větě nevidíte, tak zodpovědně a čestně prohlašuji, že tady mi docházejí argumenty :-D A poroučím se.


Vy v tomhle mem textu vidite tvrzeni, ze Vy jste neco proklamovala?

Presne, jak pisete, prozita osobni zkusenost s plemenem nutne neznamena soudny pohled ani znalosti. Ale to mi prijde tak jasne, ze je IMO zcela nadbytecne to proklamovat.

Pokud Vy ano, prijde mi to snad jako paranoidni sklony. << Ano, ted myslim Vase. A ne, nema to byt utok ani urazka, proste mi to tak prijde.

Ostatne ta "(ne)prozita osobni zkusenost s plemenem" se prece netykala Vas, proc  by se tedy Vas mela tykat ta proklamace?

chvd
chvd 21.06.2023, 12:47:33 xxx.xxx.0.1
Thielli:

Milá Kometo, já myslím, že postava doktora Cvacha v jednom starším seriálu vycházela z reálného pozorování světa kolem. Všude kolem mě se Cvachové vyskytují. Jsou součástí tohoto světa. Pokud se drží jen na diskusích, pak je to jen otrava se těmi slohy ve stylu "píšu dobře, píšu rád", (a já dodávám - píšu hodně) prokousávat.

Nic proti pluralitě, naopak jsem se doslechla, že sociální sítě pluralitu zabíjejí (sama v žádné, vyjma pobytu zde, nejsem); jak správně někde reagovala Bodlinka, je dobré vidět i ty, kteří věci vidí jinak a není nic špatného na tom se občas pustit do zuřivé polemiky, pokud tato se opírá o nějakou hmatatelnou zkušenost. Opravdový průšvih pak vidím tam, kde se Cvach dostává do rozhodovací pozice. Management, politika... 

Já si představuji aktivního Cvacha tak, že místo nějaké venkovní aktivity sedí spíše doma a od svého počítače nahazuje udice na všechny strany. Každé zabrání pak potěší. Je to volba toho člověka a volba druhých, zda se s ním do přetahované pustí.  

 


To musi byt zajimave, vytvorit si sve paradigma na zaklade vlastnich fabulaci a fantazii. Staci to k spokojenemu ziti?

chvd
chvd 21.06.2023, 12:44:24 xxx.xxx.0.1
kometa:

Ne, to je nedostatek selského rozumu a praktických zkušeností. Které by měl student třetího ročníku SOŠ mít.


Tak nemohu posoudit ten konkretni Vas pripad, protoze ho ani presne neznam. Ale to, co jsem popsal ja, je zejmena tim, co jsem k tomu napsal. Takovy to je asi uz fenomen dnesni mladeze.

chvd
chvd 21.06.2023, 12:42:24 xxx.xxx.0.1
kometa:

Ano, takhle to myslím. Valstní děti nemám, tak nikomu neradím, jak má vychovávat ty své.

I když cizích mi prošlo rukama pár desítek. Takže úplně nepolíbená nejsem.


JJ. Tahlle "logika" mi prijde strasne smesna. Setkavam se s ni pomerne casto a vzdy se tuze bavim tim, jak lide pod rouskou sveho bezbreheho pokrytectvi nejsou schopni uznat omyl. Posledne to bylo o tom, jak znama odesla od detskeho psychologa pote, protoze to byl mlady bezdetny parchant a dovolil si kritizovat jeji chovani k diteti. :)

chvd
chvd 21.06.2023, 12:36:45 xxx.xxx.0.1
Buggyra:

Já takového nic neproklamovala. Moje souvětí takový význam neneslo :-D


To  ja taky netvrdil.

chvd
chvd 21.06.2023, 12:33:00 xxx.xxx.0.1

Ale kdepak. Hned od zacatku jsem upozornoval na nepravdy ve vyrocich jinych, ktere by mohly zadavatelku zmast.beze mne by tedy zadavatelka byla nepravdive informovana. Takze jsem diskuzi uvedl na pravou miru, ostatne jako vzdy :)

Takže vlastně je jedno, zda by tazatelka vzala vaše rady v potaz, ať už máte osobní zkušenost s plemenem nebo ne. 

Presne, jak pisete, prozita osobni zkusenost s plemenem nutne neznamena soudny pohled ani znalosti. Ale to mi prijde tak jasne, ze je IMO zcela nadbytecne to proklamovat.

chvd
chvd 21.06.2023, 12:24:38 xxx.xxx.0.1

Kocku bych urcite nemrzacil, tedy nekastroval, pokud bych nevedel, co se stalo. A snazil bych se to zjistit.

chvd
chvd 21.06.2023, 12:18:04 xxx.xxx.0.1

kometa:

Mně připomínáte naše dítě (studentka SOŠ´veterinární), která navrhla krmnou dávku pro dojnici 650 kg, dojící 30 l mléka.

Pro zvědavé napíšu odpověď.


Tipnu si, ze navrhla proste nejakou tonaz, ktera je na prvni pohled nesmyslna.

Neco jako kdyz date diteti spocitat napr.: 1+2/3+5*1/8 a ono Vam rekne 2365. ?

Tohle je totiz dnes bezne a je to dusledek digitalni doby, mobilu, PC, el.her

chvd
chvd 21.06.2023, 12:12:42 xxx.xxx.0.1
kometa:

Ano, je. Protože vlastně všechny vaše příspěvky se pohybují v rovině teorií. Aniž byste o zvířatech něco věděl(a).

Mně připomínáte naše dítě (studentka SOŠ´veterinární), která navrhla krmnou dávku pro dojnici 650 kg, dojící 30 l mléka.

Pro zvědavé napíšu odpověď.


Jo tak, to jakoze kdo nemel borderu, nic o nich nevi a pise jen bohapuste teorie.

Stejne jako treba (mysleno nyni obecne, nema to souvislost ani se mnou ani s nikym tady)

kdo nevychoval dite, nebude mi radit, jak mam vychovavat to sve

Takhle to myslite?