Aktuálně: 3 872 inzerátů207 472 diskuzních příspěvků18 218 uživatelů

Příspěvky uživatele

-Elvira-

-Elvira-
-Elvira- 10.10.2023, 15:23:31 xxx.xxx.10.67

U nás bych řekla, že ten chov tam nějakou váhu má. I v těch překážkách. Na lokální úrovni. Letos může příznivec českého chovu být v sedmém nebi. Takových našich odchovů na tabuli Listed dostihu se jen tak nevidí.

A když si projedu matky koní účastnících se dostihů během odpoledne, tak to nejsou neznámá jména. Některé mají více kvalitních potomků na dráze, jiné samy běhaly. 

-Elvira-
-Elvira- 09.10.2023, 17:58:45 xxx.xxx.24.171

http://www.dostihyjc.cz/index.php?page=17&ID=51400

Tady se můžete všichni přesvědčit o připravenosti koně do těžkých skoků. 

Jsem laik, divák, co dostihy sleduje od dob 2. vítězství Peruána… takže žádný zkušenosti. Byť na koni jezdím. Ale i tak se mi prostě tahle kariéra nezdá jako vhodná pro start ve VP, která je mnohem víc hektická, nervózní, vyhecovaná, jezdci jsou přemotivovaní. Zvlášť v kombinaci se zahraničním jezdcem. 

Průměrný český účastník VP jde cestou Cena České asociace steeplechase ve 4, v 5 Vltava, v 6 Labe a v 7 Velká, do toho několik kvalifikací. Když kouknete na výsledky, tak všichni na tabuli mají nějakou kombinaci těchto dostihů v historii odběhnutou. Akorát původně slovenský Star je výjimka, ale u něj jsem zase našla jeden jediný pád.

Ale ono to je jedno, na kdyby se nehraje, ale fakt za to letos nemůže překážka.

-Elvira-
-Elvira- 09.10.2023, 12:10:33 xxx.xxx.24.171

Ale ono letos ten Taxis fakt nedoletěla spousta koní a ustáli to, co by dřív neměli šanci. To už mi přijde nebezpečnější velký anglický skok, s dopadem nad doskokem, než měkkoučká hrana Taxisu.  I když hrana, v dnešní době to úplně pozvolný, hranu má možná Haďák.

A znovu opakuji. Ten kůň dokončil v životě TŘI steeplechase crosscountry dostihy ze 6. To i ti Irové z point - to - point měli naskáno líp…

-Elvira-
-Elvira- 09.10.2023, 09:29:55 xxx.xxx.24.171