ahoj holky…chystám se ke Zdence…Pochybuju,že se sem dostanu..to budem hrát tu naši “mozkovnu”(skládání slov z písmenek)..takže tablet bude mimo spojení…přijedu asi ve středu..odpol….papa
Příspěvky uživatele
Bobca
Tenurri:Nejsem odborník, ale dávám pastu kocourovi, jelikož nemá zájem o trávu.
Cca ty 3cm, jak psala lesnizinka (mám MCO), našla jsem to u nějaké pasty na obalu. První týden jsem mu dávala obden, teď dostává tak nějak stále, když si vzpomenu…třeba 3x do týdne. Kočce to úmyslně nedávám, ta se pase na kočičí trávě, ale občas se přijde podívat, co to Willy má dobrého a párkrát si taky lízne, aby nebyla ochuzena 😀.
Nemyslím si, že to je nějak závadné. Teď mi za chvíli dojde balení, tak dám třeba měsíc pauzu a potom koupím další tubičku a budu dávat nějak nárazově jako prevenci. Kocourovi to docela chutná (kupuju od gimpetu, bezopet mi jíst nechtěl, ale ten je prý kvalitnější).
Tak už vím,koho je Willy👌já se spletla..myslela jsem,že Odbery..Jsem ho někde dávala,jak ho mám na ploše…a teď jste mi ho připomněla..krasavce👍
Je to on?v lese na mechu?😇
zkusím sem dát video,co mi přišlo…nádherní koníci👍
efe:Fotila jsem ho jakoby zespodu, fotka zkresluje, bečka je pořád.
Mopsíky už nemáme, vloni nám odešly poslední dvě bábušky…
😟..tak to je smutné…nevěděla jsem..a budete si pořizovat nové?..Snacha už má třetího..jsem myslím psala..béžového Bohuša,černou Krásku a teď béžového Huga..
Raduš,takže jsi vlastně “vytřídila”blbinky,které ti bylo blbé vyhodit😇
efe:Má zánět v uchu. Hubený není, naopak, co je jedináček, tak mu nějak moc dopřávám.
Efe.děkuji👌
Jak-jedináček😲už nemáte mopsíky??..Chtěla jsem napsat,že je to fotka z kotěcích let,zdá se mi taky jakýsi menší,podle těch,co je focený s mopsíkama..ale nasraný pohled on mívá na fotkách🤭..nebo spíš “znuděný”-ospalý…
Na těchto vypadá fakt jak "bečička"😎
zapomněla jsem na polštářek🙂