Aktuálně: 3 731 inzerátů210 859 diskuzních příspěvků18 259 uživatelů

Příspěvky uživatele

Bobca

Bobca
Bobca 07.05.2024, 09:42:27 xxx.xxx.20.192

Myslela jsem to,prostě ..,o tom podání ruky-že ON nepodal…..ale že jinak můžeš být spokojená,že tě nevyhodili,že s tebou počítají…😊

Bobca
Bobca 07.05.2024, 09:38:38 xxx.xxx.20.192
Doron:

My byli dnes místo venčení s Framem v salonu😅, oba poprvé v životě. Byl moc trpělivý a statečný, trvalo to snad čtyři hodiny.🙈

Ale paní úžasná, podsada vyčesaná, nebude mu už snad horko.

Na první fotce před, na druhé po.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

zeptám se-jsem laik..Nevadí jim ty zakryté oči??  kámoška měla knírače,a taky měl přes oči chlupy…Bylo mi ho líto😟

Bobca
Bobca 07.05.2024, 09:14:01 xxx.xxx.20.192
impact:

Široký samolepící obvaz a olepit takto. Občas to dělám pošukům po kastracích.

PS: Sorry, ale já vážně neumím malovat.

Obrázek

náhodou!!krásný koník-bez ocasu😄👍

Bobca
Bobca 07.05.2024, 09:05:45 xxx.xxx.20.192

Ještě k těm zástěrám…Já měla tchýni(babičku)o 40let starší..nosila taky tyhle zástěry..Já jí je šila z různých pestrých látek-tak měla vždy originál😇..Pak se nosily “zástěry”už jako šaty bez rukávů,(lehčí,dederonové i plátěné)ale když bylo potřeba,ještě přes ní se dala tahle menší zástěra,aby se neumazala ta nová-jiná👌I máma je nosila..

Bobca
Bobca 07.05.2024, 08:54:14 xxx.xxx.20.192

Bobi prosim tě zopákni specielně pro mě sklerotika, co jsi si s tím kolenem udělala? Ty jsi sebou někde majzla?!? Se mi něco mate, ale nemůžu si vybavit, u čeho to bylo

Raduš..máš to na minulé stránce popsané…nevím,jestli ti to neuniklo,tak jen připomínám..Jo a zapomněla jsem dodat,že to “slítnutí” bylo ze schodů na betonový chodník-v plné rychlosti👍A vlastně jsem na to koleno nemohla kleknout celou dobu(jsem se vyhýbala) tak tam něco “bujelo”delší dobu😊

Bobca
Bobca 07.05.2024, 08:46:58 xxx.xxx.20.192
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 07.05.2024, 08:34:40