- Příspěvek #162581
- Nahlásit
Tak koreň mrkvy asi veľmi kmín nie je, ale nie som odborník 😀
Tak koreň mrkvy asi veľmi kmín nie je, ale nie som odborník 😀
Aha, nooo…popravde, mám čelovku s červeným svetlom, za pár šupov z Decathlonu, ale prečo tam je, to mi bolo vždy záhadou, má aj to obyč, dá sa to prepínať a asi by som sa v lese večer s červeným svetlom dotento… od hrôzy, lebo je to ..neviem, desivé?
Ale môžem cez víkend vyskúšať, ak nepôjdem pre huculiatka 😉
efe:Mohli byste mi prosím doporučit čelovku s červeným světlem? Nepotřebuji nic extra, jen na takové to “domácí žvýkání”… díky.
Ech…prečo s červeným svetlom? 😲
Gaza je Nekonečný, či sa mi to iba zdá?
Verun:Jsem vyštrachala staré protokoly z laboratoře…
kobyla ve 2,5letech 1800 vajíček na g trusu v listopadu, další rok v únoru 980 vajíček na g trusu(stále středně silné začervení)…odčervováno klasicky ivermectinem s praziquantelem.
To je veľká nálož.
Jedine moxidectin vám môžerm odporučiť a snažiť sa držať GIT zdravý, dobré krmivo, kvalitné seno, kaše, MRKVA.
Od fríza vo výbehu by som ušla.
Áno, mrkva, zdá sa, že nám toho už veľa neostáva z účinných látok…
Super ❤️
Jj, EPG určite 👌
Darček 🙂
Ľudskou rukou netknutý, mno to bude asi nejaký čas pestré, s detičkami 😀
Buggyra:Tak to já v sobotu zase Hubertská vyjížďka a v neděli výlet do Hořic na trubičky a juknout na novou vagonetku za poníky - a vezmem ji 🙂 Tak konečně budu poníky moct pořádně zpeněžit, budu vozit túristy! 🙂
(budu vozit kulový, zapřáhnout znamená hodinu a půl se kolem toho motat, než může člověk vyjet, takže se mi nebude chtít, on na to přes zimu nakonec nebude ani čas…)
Toto ma veľmi zaujíma, aj foto vagonety a ponýšky a koľko toho tak utiahnu?
Koľko ks turistov?
Do kopca 😀
Hůrkin syn, Hurikán.
Hura vyzerá úplne rovnako- výraz, hlava aj mohutnosť, len na nej vidieť vek a chrup, ktorý sa včera trošku skorigoval, je chudunká a nemá svaly na zadku, kvôli poúrazovej ataxii.
Proste, babička.