Aktuálně: 3 221 inzerátů220 939 diskuzních příspěvků18 365 uživatelů

Příspěvky uživatele

Kilian

Kilian
Kilian 19.08.2024, 17:32:06 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 19.08.2024, 15:28:43

….i když nohdy nepřispívám, pořád na Tebe myslim🌻teď to okolo mně nebylo také jednoduché a nevěděla jsem co dřív…kamarádovi nejlepšímu odešla maminka, rok ji řešil, CA tlustého střeva s rozsevem na játrech, ale dochoval ji až ko konce doma, usnula a odešla, sám je těžký onko pacient, sám pak začal mít problémy s kedvinou, nakonec tam cosi našli, tak jsme čekali na výsledky, ale nakonec to byla jenom calcifikace, která se časem odplaví a do toho nelepší kamarádka, která jde z trápení do trápení…teď jsme se spolu poradovaly, protože ji konečně zvýšili ID, takže ze 14 na 24 tisíc, ale pral se za ní psychiatr, diabetolog i neuroložka, nakonec se to povedlo a něco ji i vyplatí zpětně…takže sama bych teď potřebovala po všem nějakou vzpruhu…ale jsem za oba šťastná….

Kilian
Kilian 19.08.2024, 14:30:24 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 19.08.2024, 14:19:17

….Jani drž se….

Kilian
Kilian 19.08.2024, 14:12:09 xxx.xxx.161.155
»
Odpověď na příspěvek uživatele Saga z 19.08.2024, 13:50:21

🙂

Kilian
Kilian 19.08.2024, 13:18:32 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 19.08.2024, 12:36:36

…zlý sen…já to chápu, ale právě proto jsem pro individuální vycvik trenér + majitel + pes ….protože pes není do konce života naprogramovany na 100 procentni poslušnost a jeho majitel se s nim pristě musí umět naučit žít a pracovat s nim….jo smysl mi dává když už to jinak nejde, předat   hotového psa jeho majiteli, ale pak s majitelem a jeho rodinou velmi intenzivně pracovat a naučit je jak a co se psem     a pak jednou za čas za nimi přijet a vše poopravit ….a ještě jedna možná výhoda individuálního výcviku instruktor, majitel a pes, panička to chytne a začne sebe i psa rozvíjet….

Kilian
Kilian 19.08.2024, 12:49:33 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele orionka-2 z 19.08.2024, 11:21:25

…možná je to trochu naivní co napíšu, ale s  válkou na Ukrajině jsem myslela, že budou lidé   pokornějsi, že si zase začnou vážit hodnot, že chodit do práce, mít své bydlení, co jíst a dělat své koníčky není zase až tak samozřejmé…ale jak vidím, tak ne…preci pokud mi někdo vadí nebo s nim nesouhlasím, tak s nim prostě  nekomunikuju, nereaguje na něj….ale udávat a donášet, to je fakt hnus velebnosti ..

Kilian
Kilian 19.08.2024, 12:40:34 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele orionka-2 z 19.08.2024, 11:21:25

…plně souhlasím…..

Kilian
Kilian 19.08.2024, 12:23:24 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 19.08.2024, 12:08:43

….no jo no, to je to přecenění sil anebo neznalost plemene, ktere si pořizují, přitom by šťastní třeba byli s pudem, který se dá zvládnout….

Kilian
Kilian 19.08.2024, 12:00:06 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 19.08.2024, 11:00:04

…..no pokud už mají problém s nakrmenim a vyvenčenim, to už je opravdu extrém, tam bych viděla řešení, dát psa pryč …já myslim, že dobrý trenér a indidualni trénink zmůze víc než když psa dám na výchovu a sama se sebou nic nedělám… 

Kilian
Kilian 19.08.2024, 10:28:57 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Tenurri z 19.08.2024, 09:51:24

….to já moji mamče taky🙂

Kilian
Kilian 19.08.2024, 09:23:24 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Tenurri z 19.08.2024, 08:47:40

….strašně rychle roste, ale je nadhernej….

Kilian
Kilian 19.08.2024, 07:21:17 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Verun z 18.08.2024, 21:30:53

..tak profi predvadeni je trochu něco jiného…ale zase, chtěla bych se to naučit sama a pak si užít tu radost předvádění. …proste pokud si pořídím psa, chci si ho užít se vším všudy…..proto jsem si vždycky porizovala psa, na kterého jsem stačila…libi se mi spousta plemen, ale znám také své hranice a šikovnost/nešikovnost a podmínky které mohu poskytnout….prostě si chci psa užít od začátku do konce a se vším všudy…

Kilian
Kilian 19.08.2024, 07:14:03 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Ph z 18.08.2024, 21:23:20

….prostě mně přijde logičtějsi, funkčnější a prospěšnějsi pro mně i psa, pokud trenér pracuje s námi oběma a ne, že šoupnu psa k němu a přijde mi hotový pes aniž ja bych se s nim naučila pracovat.. . 

Kilian
Kilian 18.08.2024, 20:17:44 xxx:xxx.d302:7ee2
»
Odpověď na příspěvek uživatele Sardullah z 18.08.2024, 20:07:43

…přesně tak…bude poslouchat leda tak onu cvičitelku ne majitelku/majitele….cvicitel je od toho aby naučil majitele se svým psem zacházet a pracovat a myslim si, že to i vyjde o polovinu levněji, než když si onen cvičítel  vezme psa k sobě na byt, stravu a výcvik.. . 

Kilian
Kilian 18.08.2024, 15:23:58 xxx.xxx.167.217
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 18.08.2024, 14:51:06

..já vim

Kilian
Kilian 18.08.2024, 14:50:12 xxx:xxx.c8b5:5781
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 18.08.2024, 14:44:58

…ach jo…

Kilian
Kilian 18.08.2024, 14:02:10 xxx:xxx.c8b5:5781
Fikovnice:

Jj, je to hrozné!!!

Člověku odtud (logicky nechci napsat, o koho jde) jsem soukromě napsala, že se zde děje asi udavačství. Ptž zmiňovaná osoba to také zažila na své kůži…👎

A ten někdo měl sestudované celé diskuze, celá vlákna, takže se třeba vyjadřoval i k mým reakcím nebo reakcím jiných… Jako ano, je to zde prostě anonymní virtuální otevřený prostor, ale zrovna na webu o zvířatech bych takové podpásovky prostě nečekala. Jsem naivní, vím…


…..mám to tu moc ráda, strašně moc mně mrzí celá tahke situace…ano sepsul se tady člověk, když byl nějaký průšvih a stal se jeho zaviněním záměrným a naopak se zase hodně a nezištně pomáhalo, ať už odborně nebo ze zkušeností laicky, ale tohle vynašeni a donašeni, to fakt ne, to už je mimo normální chápání..

Kilian
Kilian 18.08.2024, 13:54:19 xxx:xxx.c8b5:5781
»
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 18.08.2024, 13:39:08

….a hlavně opravdu Canka nikdy tady v diskuzi neházela na své sousedy a vlastně ani na nikoho jiného  hnůj…..co by si asi tak ty sousedi početli…

Kilian
Kilian 18.08.2024, 13:52:29 xxx:xxx.c8b5:5781
Fikovnice:

Tak myslím, že někdy i specifikovala své bydliště, typ zaměstnání. Tím bydlištěm nemyslím samozřejmě přesnou adresu. Ale ani já se nedomnívám, že by to byl kdokoli odtud (obzvl. z těch stálých).


..ale to pořád nevysvětluje, jak by někdo zjistil adresu jejich sousedů….musí to být opravdu někdo hodně blízký….

Kilian
Kilian 18.08.2024, 08:34:00 xxx:xxx.c8b5:5781
»
Odpověď na příspěvek uživatele kometa z 18.08.2024, 08:16:56

 …přesně, tady ani nikdo neví pořádně kdo odkud je, natož znát dotyčného sousedy.. .musí osvětlit Canka….

Kilian
Kilian 18.08.2024, 08:05:36 xxx:xxx.c8b5:5781
»
Odpověď na příspěvek uživatele eva z 17.08.2024, 20:33:26

…jenomže co ja si pamatuju, tak Canka nikdy o sousedech nijak zle nepsala….. snad kdysi dávno ohledně toulavych koček, kterexkrmila u domu na pozemku, ale to bylo snad ještě na IF a to se pak nějak srovnalo, ale jinak fakt nevím….