Aktuálně: 3 724 inzerátů210 795 diskuzních příspěvků18 258 uživatelů

Příspěvky uživatele

JanaJanaJanaJana

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 23.01.2024, 23:53:32 xxx.xxx.129.170

Nezvládnutý pes na nezajištěném pozemku. Pes má naštěstí jen prokousnutý zadek, ale za to velmi bolestivě, podle toho, jak to bude vypadat ráno, tak pojedeme k vetovi. Ale kdyby ho přítel brutálně nezmlátil do nosu, tak ho myslím zničí víc.

Až přijde někdo s peticí za zákaz těchto psů, tak to podepíšu a půjdu za to klidně i demonstrovat 😀 není t moje první špatná zkušenost s těmito psi, nebo spíš jejich lobotomistickými majiteli.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 23.01.2024, 23:40:03 xxx.xxx.129.170

Ahoj, bez snahy vyvolat jakékoli konflikty potřebuji po dnešní velmi příšerné zkušenosti radu. Existuje vůbec nějaká účinná obrana při napadení mého psa psem typu stafford apod. tak, abych si nezlikvidovala vlastního psa?

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 23.01.2024, 07:33:32 xxx.xxx.27.179
Fikovnice:

https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/zdravi/koronavirus-covid-covid-19-zdravotni-potize-postcovidova-syndrom_2203280010_kth

Namátkou článek (nebo podcast?), který jsem teď jen velmi rychle prolítla…


Mám kamarádku, co dělá fyzioterapii v nemocnici a začíná se zabývat vlivem prodělání kovidu následně na nervovou soustavu. Už teď má takový vzorek, že by si na tom udělala při správném vyhodnocení  doktorát (snad se jí to povede). A ta čísla bohužel rostou.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 22.01.2024, 12:42:55 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele Fikovnice z 22.01.2024, 10:26:54

MPA rozhodně není hloupá, podařil se jí majstrštyk - čím dál tím více zkomírající stranu dokázala uvrtat do kožich podstatně větší strany, takže dokud bude tohle bratrství platit, ona nemusí dělat nic a vždycky budou u válu (tím myslím cokoli, byť jen prdění v opozici, ale prostě dostane se do PS)….i když bude plkat ty svý nesmysle.

Tím pádem nemusí makat ani její lidi a všichni jsou spoko, prachy jisté, práce 0, no není to geniální?

A prej že je blbá 😀 

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 19.01.2024, 15:48:32 xxx.xxx.178.0
Anonymní:

Policejní vyšetřování na novinkach? To je propagandistický levicový plátek se sídlem v daňovém ráji navíc dotovaný přez neziskovky ze státního rozpočtu. Vite to? Stále jsou pro vás jejich informace věrohodné? Četl někdo soudní spis? Prebirate dojmy které vám jedna strana vtlouká už pár dní do hlavy. Pokud vám to nevadí klidně v tom pokračujte toť vše.


Hele….pravdou je, že si minulá i současná vláda + současné média mainstreamu…ale vy reagujete úplně stejně jako když “líbo démo scéna” uslyší slovo Okamura 😀 Chve to klid a nohy v teple 😀

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 17.01.2024, 19:39:39 xxx.xxx.21.118
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 17.01.2024, 19:31:34

Ale to není o tom, že se ten příspěvek nemá týkat pozůstalých…ale o tom, že za ty prachy nedají dohromady například tuhle rozstřílenou holku. Jelikož se asi shodneme všichni na tom, že ta to momentálně ze všech postižených potřebuje nejvíce (a ostatní v nemocnici taktéž).

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 14:38:36 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele hmm z 16.01.2024, 14:36:50

Jo, to je tak, když někdo neotevře odkaz. Omlouvám se 🙂

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 11:32:19 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele lesnizinka z 16.01.2024, 11:29:12

Díky, zkusím to první, to druhý je na předpis koukám.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 11:12:01 xxx.xxx.27.179

Ahoj, už jsem tu v minulosti psala o tom, že jsem s novým domem podědila kočku po předchozích majitelích. Pořád je z ní tedy kočka venkovní (z vlastního rozhodnutí), ale už jsme se celkem skamarádili a dáváme si rande každý večer u branky z důvodu krmení. 

Ale co teď řeším. Chci odčervit. Tableta je neprůchozí, narvat si to nenechá a já si s ní teď nechci kazit vztahy, ochucená pasta taky neprojde, toho se ani nedotkne.

Je pro kočky co se týče odčervení nějaký kompromis, který neskončím jejím šrámem na duši a mým v obličeji?

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 10:27:32 xxx.xxx.27.179

No tak ono je prý už i konkrétně vypočítáno, že aby se migrant v Německu opravdu plně začlenil do pracovního procesu a začal odvádět daně, trváte tak 6 let….a problémem je, že jsou to často méně kvalifikované nebo nekvalifikované práce za málo peněž, čili to ve výsledku rentabilní vůbec není, nejdřív vydají hodně na jeho sociální podporu, a potom ty daně, co odvede, se nevrátí zpět….takže asi tolik ekonomickým výhodám migrace.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 09:48:13 xxx.xxx.27.179

Také záleží na povaze psovoda.

Pro někoho může být těžké vychovat přecitlivělé plemeno a víc si porozumí se psem, kde se musí víc prosadit, ale zároveň mu ten pes víc odpustí.

A obráceně.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 16.01.2024, 08:36:30 xxx.xxx.27.179
Sarah01:

Že jsem to vůbec četla, fuj. Myslím si, že tady stát dost hazarduje. Ono se to může zvrtnout v to, že lidi začnou brát spravedlnost do svých rukou. A nebo z takových frustrovaných dětí bude vyrůstat čím dál více psychopatů a pak nebude k dalším FF daleko….


Mně tohle vytočilo do vrtule. Teda otázka je, jak moc je případ zkreslený tímto článkem, ale co je evidentní, že ten hajzl je na svobodě s odůvodněním, že by se něměl kdo postarat o rodinu. Tady je tolik pobíračů dávek a o tuhle jednu rodinu by se stát už postarat jako nedokázal?

Také si myslím, že se tímto vytváří velmi nebezpečný precedens….doufám, že to ještě někdo napadne, třeba nějaká neziskovka, tady by to bylo fakt na místě.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 21:01:12 xxx.xxx.163.200
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 15.01.2024, 20:41:49

jo tak to mě nevadí, když mě někdo nehulí pod nos, tak se mi na to neekluje koukat, já jsem liberál…nebo jsem si to aspoň donedávna myslela, teď trochu pochybuju 😀

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 19:31:20 xxx.xxx.163.200
Odpověď na příspěvek uživatele Orionka z 15.01.2024, 17:45:21

Orionko, omluva!

Já už jsem dost vysazená na místní anonymy, tak jsem si rejpla.

Jo, máte pravdu, Mynářová je co s etýče vedení rozhovorů profík.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 14:27:50 xxx.xxx.27.179
Odpověď na příspěvek uživatele Anonymní z 15.01.2024, 14:21:22

Jediný, kdo komentuje opravdu na úrovni, je Stonjeková a Kubáček, nebavím se o názorech, ale způsobu jejich vyjádření. 

Zbytek je hnojomet.

A btw., takový problém se podepsat?

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 14:16:21 xxx.xxx.27.179
keriton:

Myslím, že tady ze stálých účastníků diskuze to tak má opravdu málokdo, naprostá většina má psy doma. Ale jsme tu malý vzorek, vždyť sem píše jen pár desítek lidí. 

Zkuste se poptat v hojněji navštěvovaných pejskařských skupinách na facebooku 🙂 

Já mám ve svém okolí takto držené dva různé čechohoráky, ale nedokážu říct, jak je to vlastně s povahou a snadnou cvičitelností, v obou případech je mají začátečníci. O jiných psech v tomto režimu nevím. 

Jinak ještě z praxe, můj pes v předchozím životě pobýval na zahradě, asi ne teda výhradně. Jelikož se v té době stal útěkářem (poté útulek), v současnosti už sám na zahradě nebude moct být asi nikdy, a zvýšenou pozornost budeme muset věnovat i případným pobytům v chatkách a podobných objektech, u kterých pes vyhodnotí, že by z nich dokázal odejít. Na to, že je bytovým psem, si vůbec nestěžuje, bundu nosí zatím jen v případě mrazů.


S první půlkou bych polemizovala.

S druhou půlkou souhlasím naprosto. Pokud chci mít psa, který je na mně navázaný a maximálně spolupracuje, potřebuji na to především žít s ním, ne vedle něj. 

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 13:55:11 xxx.xxx.27.179

Tohle je úsměvné. 

Psů, kteří jsou spokojení sami na zahradě, je vcelku málo oproti celkové populaci. Pro naprostou většinu psů není podstatný “výběh jako kráva”, ale strávit co nejvíce času ve smečce. To je pro ně prostě přirozené, tečka. 

Čili Vás přístup je, že “já chci psa”, ale už vůbec nectíte základní psí potřeby, tj, mimo jiné aby byl v pohodě. Kolik toho času strávíte dohromady s tím psem, pokud chodíte do práce/školy a osm hodin spíte? Víte, to není polidšťování, ale ten pes si prostě to, že je naším majetkem, nevybral, a zodpovědný majitel by měl přemýšlet nad celkovým welfare svého psa. Čili kvalitní žrádlo, pravidelný pohyb, a taky sociální život - PES JE SMEČKOVÉ ZVÍŘE.

Takže pokud ho necháte většinu dne se flákat samotného na zahradě, tak z něj vyrobíte asociála/nešťastníka. 

A samotný retrívr na zahradě by byl zrovna tím plemenem, které samotu snáší obzvlášť špatně.

Naopak to neznamená, že má pes být jen zavřený doma, ale prostě jde o to s ním trávit maximum možného času, a do toho se počítá i bohapusté spaní v jedné místnosti (ne posteli). Anebo mít na zahradě psy dva.

Víte o psech moc málo, běžte někam mezi odborníky, stravte s nimi nějaký ten čas a pak přemýšlejte o vlastním zvířeti.

JanaJanaJanaJana
JanaJanaJanaJana 15.01.2024, 12:41:52 xxx.xxx.27.179
Fikovnice:

Já už teď nemám bohužel čas diskutovat 🙂. 

Zrovna Klaus opět nepatří mezi mé oblíbence. Ale víte jak to bývá. 100 lidí, 100 chutí…😉

Mějte se fajn!👍


Nevadí, nechci to rozebírat, pouze jdu okolo a reaguji.