Hnus už začalo být i dražší z welfare a tak je kuřecí už jen pro otrlé.
A tímto příspěvkem jste chtěl říci co? Že je kuřecí plné hormonů? To je to, co tu řešíme.
A když vám kuřecí z velkochovu nechutná, tak ho přece nemusíte kupovat, ne?
Hnus už začalo být i dražší z welfare a tak je kuřecí už jen pro otrlé.
A tímto příspěvkem jste chtěl říci co? Že je kuřecí plné hormonů? To je to, co tu řešíme.
A když vám kuřecí z velkochovu nechutná, tak ho přece nemusíte kupovat, ne?
Ten mám asi taky. Pravda, na kocoury krátkosrsté. Při večerním krmení pročísnu - už jsem psala, že jsem vytvořila neplánovaně podmíněný reflex - nejdřív párkrát projedu kartáčem a až pak se kocour vrhne na žrádlo.
Já jsem velmi amatérský akvarista, ale divím se, že po takovém arzenálu zbraní, které jste použil, v tom akváriu vůbec něco máte. Já nic z toho nepoužívám (ani neznám). Akvárium cca 80 litrů, svítím přibližně 12 hodin denně, sluníčko mi do akva svítí asi 2 hodiny denně navečer a to jenom v létě, když jsou dlouhé dny. Mívám +- 10 kusů malých rybek.
Nevím, jak se jmenuje ta prorůstající rostlinka. Já jsem za ni naopak ráda, protože se v ní dobře schová potěr, když se občas něco vylíhne. Nerozmnožuji cíleně. A na řasu na skle se mi velmi osvědčil ancistrus. Stačí i v jednom exempláři.
Ale jak jsem psala, jsem poupouhý amatér.
Nebylo by lepší dát do inzerce?
prostě je to projev Vaší nadřazenosti
Jenom mám ráda český jazyk.
A harpyje není sova, alébrž dravec z čeledi jestřábovitých.
registrovaní by to měli mít bez reklam.
Na mě taky vyskakují, ač jsem registrovaná. Prostě je ignoruji.
efe:Ne.
Našla jsem ho, je to přímo kloš koňský, pěknej hajzl… fuj. Zlatý kloš jelení, to je proti tomu andílek…
Aha, já znám jenom toho jeleního a ovčího. Děkuji za rozšíření obzorů.
Já myslela, že kloš lítá, dokud se neusadí na hostiteli. Pak že křídla zahodí.
Harpyjí.
A myslím, že zbytečně útočná jste vy. Já mám zdejší holky ráda a nemyslím, že jenom číhají na kořist. Však oni si to admini přeberou.