že je to blbost
Ano, je to blbost. Morče se v otevřené krajině necítí bezpečně. Stejně jako králík. Navíc to není žádné běhavé zvíře. V případě paniky se vám z toho takový soudek stejně vyvleče.
Mnohem lepší je bednička s horním pletivem.
že je to blbost
Ano, je to blbost. Morče se v otevřené krajině necítí bezpečně. Stejně jako králík. Navíc to není žádné běhavé zvíře. V případě paniky se vám z toho takový soudek stejně vyvleče.
Mnohem lepší je bednička s horním pletivem.
holt někdy to není jen o vykání a tykání……..
Není. Ve škole jsem zažila kolegy, kteří studentům zásadně vykali a i tak dokázali být nepříjemní ve smyslu -vy jste úplně blbí a JÁ jsem učitel. Já jim tykám, řeknu to třeba taky - ale prostě obě strany ví, že je to v nadsázce.
Není důležité, CO říkáte, ale JAK to říkáte.
nikam nenatahujte nožičky na úprk😜.
Přesně tak. A že jsem se s balu ne vždy shodla.
A však já u vykání povětšinou zůstanu. Ze strany Sardullah to byl jenom návrh, který jsme přijali.
Orionka:Megi se ujala moderování? Asi se špatně vyspala…..
Ne, vyspala se dobře. Upřímně, já taky nechci, aby se nám sem infiltroval N.
Kometa není proti. Jenom jestli si to bude pamatovat.🙂
Asi ano, když ta česká se extenzívně chová. Nechcete být vlastencem?
o dehtu jsem slyšela, je vhodný pro hříbě?
Dehet je karcinogen.
Ono to jde udělat tak, že si to projdete, prohlídnete a pak přes e shop objednáte. A spousta “krámů” už možnost odvozu vybraného zboží v nabídce má. Jako, asi to nedělají úplně zadarmo, ale s ledničkou se fakt veřejnou dopravou nepotáhnu.
Děkuji. Nebyla jsem si jistá.
Nepoužíváme ho jako jedinné krmivo
Jediné. A z příspěvku jsem nepochopila - dostává seno?
Nevadí tomu koníkovi,že má tu afinu přes oči?
Nevadí. Koně (kořist) a psi (predátoři) mají rozdílné postavení očí. A tím pádem rozdílnou velikost zorného pole a taky prostorového vnímání.. A kdyby mu to jó vadilo, stačí pohodit hlavou.
Aneb na velikosti opravdu nezáleží. Malý pes s velkým srdcem.
na Mácháč