Tak to u mě ne. Když nemám auto, tak může být v opravě a já jsem tím pádem doma.
A naopak, auto je u baráku, ale já ne.
Jediná pravidelnost je na 99% hospodský kvíz.
Tak to u mě ne. Když nemám auto, tak může být v opravě a já jsem tím pádem doma.
A naopak, auto je u baráku, ale já ne.
Jediná pravidelnost je na 99% hospodský kvíz.
Jedovatá? Jako pralesnička v jižní Americe?
Já vám taky nechodím do vláken o čoklech, ještěrkách nebo strašilkách radit jak s nimi máte zacházet.
Ale do drůbežího ano.
Nekoupala bych. Peruánský předek se s vodou taky moc nepotkal.
Ad mazání se vyjádří jiní.
kdy kdo kam chodí; kdy není doma.
Rozumím. Ale u mě se fakt nikdo neobohatí.
Tak nějak.
Už při vstupu do baráku by viděl nepořádek (takový normální provozní) a možná krvavé skvrny (když sousedka zrovna zabíjí drůbež), cítil pach křepelek a jejich skřeky (já se napoprvé taky vyděsila), pak zakopl o zahnojené gumovky… U nás by toho fakt moc nepopadl.
Nemáš hlavu, musíš makat. Tak to bylo vždycky
Skvělý nápad! Tak zařiďte, aby se zrušila tak třetina SŠ a polovina VŠ.
Po mně to chtít nemůžete, já jsem kolaborant.😉
za mě asi spíše línější a bez zájmu
Ano, jsou i tací - línější a bez zájmu. Ale i ti ostatní (až na výjimky) jsou opravdu pomalejší a méně chápaví. Proto neustále upravujeme přípravy a hlavně ubíráme. Všichni a ve všech předmětech.
A není to jenom názor služebně starších. Ale i kolega (mimochodem jsem ho učila) vidí za pouhých 10 let, jak se úroveň studentů snížila. Nepoberou informace, nedokáží zpracovat, nepřemýšlejí.
Ale přesně, jak píšete, kdo by z toho co měl? Teda teoreticky jo - škodolibou radost. A odkud zná její sousedy (já mám matné tušení, že canka je snad od Chomutova a o jejích sousedech nemám páru)? Ale ti sousedi - zajímá je to vůbec? Změnily se nějak vztahy mezi nimi a cankou?
Otázka pro canku.
třeba učitel češtiny a dějepisu což mi přijde jako běžná a častá kombinace tak tam se toho moc nového neděje.
Jenže se změnily děti (už jsem psala víckrát, že jsou prostě pomalejší a méně chápavé, musí se víc opakovat). Kolegyně právě učí češtinu a dějepis (a taky angličtinu a občanku). A skoro pokaždé, když ji navštívím v kabinetu, předělává prezentace. Aby byly co nejjednodušší, aby děti pochopily aspoň základy. Aby věděly, co je romantismus a kdy se objevilo křesťanství (příklad).
Máte pravdu, učitel češtiny nemůže znát všechny současné knihy, ani české, natož zahraniční. Ale - je tady to hlavní ALE (za mě) - on je musí připravit na státní maturitu, takže do nich musí našťouchat to, co po nich CERMAT bude chtít. Takže nemůžou učit všechno, co by rádi. Protože na to není čas.
Konkrétní zážitek - byla jsem v HK coby předsedkyně maturitní komise, kam přijela inspekce. Zrovna na maturitu z českého jazyka. A paní inspektorka zkoušející vytkla, že nenechá studenta ani pořádně domluvit. Já se jí zastala - ale ona MUSÍ dodržet mustr, který má od CERMATU. A musí položit všechny otázky. A má na to jenom 15 minut. Jinak by si dítko (nebo jeho rodiče) mohlo stěžovat, že nemělo možnost prokázat všechny své znalosti.
Jsem stará konzerva, ale původní maturita byla prostě lepší.
A pokud nemá normální sousedy… Pak přijde kontrola a pokuta.
Po 10 měsících je vaše rada už k ničemu. I když ji napíšete tučným písmem.
když Vám nastoupí čerstvě nová učitelka / učitel tak má tendenci třeba jezdit na výlety, exkurze nebo třeba pozměnit osnovy?
Ano, čerstvá krev je vždy vítaná. Ale stejně je to kus od kusu (jak píšete). Já výlety nebo exkurze pořádám i po 30 letech. A někteří noví “jenom” učí.
A o aktuální informace se snažím pořád - teda nejen já. Čtu (třeba i tady), poslouchám, konzultuji s kolegy a podle toho upravuji prezentace a výklad. Protože učím na SOŠ a tam je třeba držet krok s dobou a vývojem.
A je fajn, když k nám rodiče dají další dítě. Nebo učíme už druhou generaci. To asi něco znamená.
Jo a taky si pamatuji, že jsem ve škole rozporovala informaci, že je zajíc hlodavec. Ale už si nepamatuji, jestli to byla ZŠ nebo gymnázium.
např. Asperger.
Ale ten by to mohl být.
být v jednom zaměstnání více než 5-6 let je kontraproduktivní?
To se týká i učitelů? Když si vezmu, že první 2 roky jsem se rozkoukávala a učila se učit. A začala si to užívat teprve po dalších 6 letech. A každý další rok je lepší a lepší, protože zkušenosti. S dětmi i rodiči. Takže už je málo situací, které mě zaskočí.
Hlava XX.
Asi jste měl na mysli Hlava XXII.
Vypadá jako okáč pýrový, ale nejsem si jistá.
klidně SZ zprávou
Už jsem veřejně psala, že o politice se bavit nehodlám. S nikým.
A kdyby náhodou ano (jako, že ne), tak v příslušném vlákně.
Fikovnice:Doufám, že se neurazíte, beru to teď jako “srandaprovokaci”😉, ale jednu čárečku do příspěvku nepřidáte? A už mlčím…
Před “sem” by to asi čárku sneslo..🙂
Pořád dokola stejné převlékání kabátů, mnozí se dožijete doby, kdy bude každý tvrdit, že liberálem nikdy nebyl a a mnozí řeknou, že ani nevědí co to liberalizmus byl…
A kde jsou informace ke včelám v kontejneru? O kterých toto vlákno bylo původně.