Aktuálně: 3 981 inzerátů203 871 diskuzních příspěvků18 181 uživatelů

Příspěvky uživatele

kometa

kometa
kometa 07.07.2023, 07:01:31 xxx.xxx.147.163
Poupěnka:

Dobrý den, od září jdu do devítky ZŠ. Budu přemýšlet kam dál, ale mám takový sen, v Olomouci je střední škola s oborem Jezdec a chovatel koní. Miluji koně ale přesto to má háček. Nikdy jsem na koni nejela, takže to neumím a nevím jestli to na té škole bude vadit nebo spíš ne a učí se to až tam ?Pokud někdo víte, děkuji za odpověď.


Upřímně, většina z nás vám takovou školu nedoporučí. Milujete koně, ale ještě jste na něm nikdy neseděla? A co když vám ježdění nepůjde? A i kdyby jo, co pak budete po škole dělat? Živit se kydáním? Je to těžká fyzická práce včetně sobot a nedělí. Nebo ježděním? Musela byste být hodně dobrá, aby vás lidi slušně platili.

kometa
kometa 07.07.2023, 06:55:56 xxx.xxx.147.163
Angel:

Už jsme se u nás ve stáji domluvili. Jsem začátečník a ten kůň to prý dělá bežně. 


Viz KatyQ. Zamyslela bych se, jestli tím kůň nedává najevo nějaký diskomfort. I když jako začátečník těžko posoudíte zdravotní stav nebo výstroj nebo kvalitu výcviku.

Taky mě zaráží, že vás v tom nechali plácat a nikdo na vás nedohlížel, dokud jste se sama neozvala.

kometa
kometa 06.07.2023, 19:54:38 xxx.xxx.147.163
jbb:

No, já si myslím, že tazatelka už neodpoví… Člověk by neměl předjímat názor, ale asi jsem se zase trefil. 

Jsem opravdu rád, že v naší vsi Šmouladorf nemáme a fakt doufám, že tomu tak i zůstane. Kdepak, nová zástavba k té staré nepatří.


Asi neodpoví. Měla na to 2,5 dne. 

kometa
kometa 06.07.2023, 18:17:52 xxx.xxx.147.163
biaca:

nebo jako například tento: 

https://www.chovzvirat.cz/inzerat/182073-bengalska-kotatka-s-prukazem-puvodu-hledaji-novy-domov/

Bengál s PP stojí od 16-20 tis. (na mazlíčka) určitě ne za 4 tis. kotě. 

Doufám, že myšlenky nebudou zneužity na jiných stránkách, protože za Vaši práci si zasloužíte uznání. 


Souhlas. To je podvodný inzerát jak vyšitý. Čeština z překladače.