Aktuálně: 3 165 inzerátů222 343 diskuzních příspěvků18 380 uživatelů

Příspěvky uživatele

kometa

kometa
kometa 24.08.2023, 12:53:35 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

Dobrý den, když bych si koupila mládě leguána zeleného, bude možné ho ochočit do fáze, že na mě bude vklidu ležet třeba na sedačce u televize a nechá se hladit nebo to nemá toto zvíře souzeno?


Odpoví povolanější. Ale plazi obecně si tak max zvyknou na manipulaci, ale hlazení u televize většinou neocení. A jak píše Buggyra, ony to někdy nemusí ani ty kočky.

U každého zvířete bychom měli respektovat jeho povahu.

kometa
kometa 24.08.2023, 12:51:19 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

Ahoj, jsou pro koně vhodné řepkné řízky? Mám možnost ze zemědělského družstva odebírat přímo z vaku, co přináší koním? V družstvě je dávají dojnicím. Díkes.


Viz výše.

Spousta majitelů je krmí. ALE - dovolila bych si zdůraznit, že je potřeba zajistit jejich namočení a nabobtnání před zkrmením. Mám s dovolením Horsany foto v patologii, jak vypadá žaludek koně, kde tak neučinili.

kometa
kometa 24.08.2023, 12:44:16 xxx.xxx.147.163
assil:

No a jaký teda konkrétně praktiky klubu jim vadily?


V prvním případě to byl landseer, který původně nebyl uznán v čistě bílé formě. A tudíž takoví jedinci nedostali PP. Teď už to údajně jde.

Ve druhém pomerian, kde chovatelé nesouhlasí s výstavami, na kterých se poměřují s ostatními plemeny špiců.

Heleďte, mně je to jedno. Jestli si někdy pořídím psa, tak to bude útulkáč. Mě jenom zajímá, co k tomu ty chovatele vede. U psů i koček. 

Většina na mé otázky stejně nereaguje. Případně mě slušně pošle do háje.

kometa
kometa 24.08.2023, 12:39:42 xxx.xxx.147.163
hmn:

plemeno = PP
plemeno = PP
plemeno = PP

neboť plemeno = dědičnost, genetika

bodka

plemeno bPP je v podstatě oxymorón

a to kolem - zdraví, povahy a jánevímco je problém lidí, ne PP


Ano, čistokrevný pes bez PP je oxymoron. Přesně tohle ve svých odpovědích zmiňuji.

Ale když jsem tohle vlákno zakládala a vyslovila prosbu (je-li to možné) ohledně smazání inzerátu, kde hledali ženicha pro bezPP fenu, tak se do mě někteří pustili, že mi do toho nic není.

Tak nevím.

kometa
kometa 24.08.2023, 12:31:41 xxx.xxx.147.163
assil:

Jo, to je oblíbený plk a lež, kdybyste se zeptala jaké konkrétní praktiky, tak budou akorát koktat a mlžit. Je to fakt jak přes kopírák.


S některými jsem si povídala i přes telefon. A kdybych nějaké štěně/kotě opravdu chtěla, na jeho základě bych dojela i na osobní pohovor. Nebylo žádné mlžení ani koktání.

Moje zkušenost.

kometa
kometa 24.08.2023, 12:24:59 xxx.xxx.147.163
Doron:

Mám pořád nějak potkany spojený se špínou a nemocema, snažím se, aby je psi nechytali..


A tak jsou zase proti nemocem očkovaní, ne? Psi a kočky prostě hlodavce loví. Sežráním se tolik nenakazí. To bychom nemuseli řešit přemnožené kuny a lišky.

kometa
kometa 24.08.2023, 12:22:43 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

…… no ne jenom vůli potkanům to není, o psovi uvažujeme delší dobu a kalamita potkanů naše rozhodnutí jenom utvrdila…….oni k nám lezou od souseda, ten chová čuníky a potkani tam mají rej a nic s tím nedělá.


Viz výše.

 Ideální je nějaký teriér, ale ti mají zase svoje ale. Jinak myši a potkany vám bude lovit každý pes. Teoreticky. I když čivava asi úplně ne…

kometa
kometa 24.08.2023, 12:16:13 xxx.xxx.147.163
Myšička:

Dobrý den, mám od jara zakrslého králíčka. Je to náš mazel, věnujeme mu všechen volný čas ale nemůžeme jej mít kvůli alergii jednoho z členů uvnitř. Je venku v zahradní králíkárně s ostatními klasickými králíky, jen má svůj kotec. Může být takto venku držen i přes zimu když bude mrznout nebo menší králíček potřebuje více tepla? Děkuji moc za vaše úžasné rady.


Kamarádka má zakrslíky v kotci v nezateplené koňské stáji. Bez průvanu. A zvládají to. Jenom musí mít dost sena a čistou vodu.

kometa
kometa 24.08.2023, 11:48:19 xxx.xxx.147.163
balu:

A dělá to proč? Z lásky k plemenu? Ne! Pro prachy. Protože je příjemné, že si psi na sebe takto aspoň něco vydělají - podle intenzity krytí, klidně každé hárání, když je to bez PP, tak to nikdo nehlídá a neuhlídá, i kdyby chtěl.


Už jsem párkrát na takový inzerát odpověděla. A reakce jsou tak nějak stejné - nesouhlasíme s praktikami klubu, tak produkujeme štěňata bez PP. Se zdravotními vyšetřeními. 

Neříkám, že je to dobře nebo špatně. Protože nevím. 

kometa
kometa 23.08.2023, 20:17:44 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

To máte asi pravdu, bere se ve velkém do skladů, po 10 kg kbelíkách, ale měl by být k dostání i v drobnoprodeji v menším balení. Účinkuje na myš domácí, potkany a krysy. Zjednodušeně řečeno účinkuje na myši v hospodářstvích, vně budov, stodol atd. Neúčinkuje ale na polní hraboše, kteří se teď hojně vysyktují i na zahradách, na ně je potřeba Stutox II postavený na vojtěškových granulích, kde je jedovou složkou fosfid zinku.

Jak moc je jedovatý k necílovým organizmům je debata vedoucí dlouhé roky. Druhotná otrava čápů, racků nebo zajíců, o kterých se často mluvilo při hraboší kalamitě před pár lety nebyla snad nikdy potvrzena. Moc na ni nevěřím. Aby byl jeden zajíc otráven, musel by zkonzumovat 30 granulek jedu. Pokud zemědělci aplikují podle návodu pár granulek na noru, musel by zajíc prochodit velkou plochu a sbírat granule, kdy by se mu asi po desáté granulce udělalo špatně takže by přestal se žraním. Hraboš se otráví i po sežrané půl granulce, takže když čáp sežere otráveného hraboše, nemůže mu to nic udělat. 

https://eagri.cz/public/web/ukzuz/portal/sance-ze-stutox-zabije-psa-je-miziva.html

hromadný úhyn byl sváděn na jed na hraboše, nakonec bylo potvrzeno toto:

https://www.idnes.cz/brno/zpravy/uhyn-racek-chechtavy-mutenicke-rybniky-ornitologove-jed.A230403_162654_brno-zpravy_krut


Proč by antikoagulans nezabral zrovna na hraboše? To se mi nezdá. Bavíme se o Norat G?

Ad Stutox - zajímalo by mě, jestli byste zůstal v klidu, kdyby takovou granulku ochutnalo vaše dítě.

kometa
kometa 23.08.2023, 20:13:51 xxx.xxx.147.163
Amel:

Dobrý den ,  již jednoho koně vlastním žije v režimu 24/7 a je to Hucul super Konik . Ale přece jen má v kohoutku 145 Cm já mám 170 Cm a Konik už je starší a tak mu shanim mladšího kámoše nejlépe výška 160 a víc koníka bych měla na toulky přírodou a velice me bavila hubertova jízda ke konim dojíždím 4krát týdně a krmím trávou a senem na zimu trochu mysli poraďte prosím jaké plemeno je pro me to nejvhodnější .


Trochu se ztrácím. Vlastníte koně a teď mu sháníte kámoše. To byl doteď sám? A současně dojíždíte - kam? A krmíte trávou a senem - a čím jiným?

kometa
kometa 23.08.2023, 20:08:09 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

Dobrý den…..jaké psí plemeno je nejlepší na lov potkanů???????? Přemnožily se nám ☹️……je na to nějaké speciální plemeno nebo je to spíš kus od kusu bez ohledu na plemennou příslušnost?


Kde se přemnožili? Proč se přemnožili?

Přikláním se k Sardullah.

kometa
kometa 23.08.2023, 18:48:45 xxx.xxx.147.163
Bl:

Ahoj, prosím vás jak je to se zbarvením blue merle. Když je fenka blue merle nesmí se křížit se psem blue merle pokud se nepletu? A co se psem red merle? Jde o border kolii. 


Když pustíte psa BOC na fenu BOC, to přece není křížení. 

Jinak viz výše. Nejlépe nerozmnožovat.

kometa
kometa 23.08.2023, 16:08:40 xxx.xxx.147.163
sharingan:

Ano, používá. Např. ze současné inzerce na bazoši: https://zvirata.bazos.cz/inzerat/172979077/kachnicka-mandarinska.php

Kupírování křídla to technicky je také, v praxi u ptáků tolik nevyužívané jako “křídlování”. Zní to lépe, u “kupírování” je i laikovi hned jasné, že = zmrzačené. 

Termín se ještě tuším používá třebas při lovu - křídlovaná kachna/husa/bažant = trefení broky do křídla a neschopní dalšího letu.

Termín “amputace” u letek jsem ještě neslyšel, to je jako amputace vlasů😀


Amputace vlasů. Výstižné přirovnání.

kometa
kometa 23.08.2023, 14:03:36 xxx.xxx.147.163
Ivus:

Čemu to vadí (u skotu)? Naše tele ho asi má (má jako 5 cecíků, z toho jeden menší). Zatím nám všichni řekli, že to je vpohodě a že to ničemu nevadí, že prostě bude nefunkční. Velká kráva máma má normálně 4.


Viz výše (ančovička a roklanka). Potencionální riziko mastitid. Nežádoucí i z hlediska chovatelského. 

kometa
kometa 23.08.2023, 13:59:58 xxx.xxx.147.163
list:

Já nevím, asi není zvíře, jehož chov by byl bez nákladů. Když si spočítáte, co stojí jakákoliv drůbež, králící, pes, či kočka, nebo terarijní zvířata. 


Pokud to neděláte vyloženě na kšeft, tak vždycky proděláte. Jako já - rybičky, kocouři, kůň.

kometa
kometa 23.08.2023, 13:54:28 xxx.xxx.147.163
JardaPecival:

Mám to chápat tak, že se jim(max. třídenním kuřatům) amputuje poslední část křídla jen kvůli přelítávání? Nebo to má(mívalo) ještě jinej důvod?


Myslím, že jenom tento důvod. A matně si vybavuji, že jsem to jako dítě vídávala i v Zoo u vodních ptáků, aby jim neodlítli z rybníka. 

kometa
kometa 23.08.2023, 13:50:36 xxx.xxx.147.163
XY.:

Jo že nechápete o čem je řeč je vaše věc . Ale já jsi stale za výrazem stojím koncová část křídla je letka. 

A vidíte stává se z toho již  diskuze o ničem.  A doufám že kdo se do tohoto zákroku bude pouštět si to  podrobně  nastuduje.  


Akorát, že letky neobsahují kosti, kůži, šlachy. Což uvádíte ve svém příspěvku 23.8. v 8 04. A to není pravda.

A ano, doufám, že si to každý nejdřív nastuduje a pak se do toho zákroku nebude pouštět.

kometa
kometa 23.08.2023, 12:03:22 xxx.xxx.147.163
JanaJanaJanaJana:

Jasně, ale ten Převalák bude pravděpodobně jediný mongolský plemeno, který tady potkáte 🙂


To souhlasím. 

kometa
kometa 23.08.2023, 11:59:43 xxx.xxx.147.163
efe:

Funguje i na hryzce?


Měl by. Je to sice jed na hlodavce, ale funguje i na necílové druhy (pes, kočka, člověk…), že jo. Bohužel. Proto by se každá deratizace měla provádět zodpovědně.

 Ale co jsem si vygůglila, amatérům se neprodává. Možná malé množství.