Aktuálně: 3 167 inzerátů222 424 diskuzních příspěvků18 380 uživatelů

Příspěvky uživatele

kometa

kometa
kometa 28.08.2023, 15:31:03 xxx.xxx.147.163
list:

To ano, ale stejně jako všechno se to musí umět. Střihnout nůžkama za krkem mezi obratly je rychlé vlastně stejně jako rozrazit lebku a zdevastovat mozek, s minimálním rizikem trápení. 

Jak to chodí na pitevně asi nemáte moc tucha, tak to nekomentujte.


Nejsem zase takový patolog, ale vím, že lidi přežili i dost velká poranění mozku. Za mě to není ten nejspolehlivější způsob.

kometa
kometa 28.08.2023, 15:28:38 xxx.xxx.147.163
Havel:

Protože je mozek zmičen hned, není čas na bolesti.


A při dekapitaci je zase hned odpojen, tudíž efekt je stejný.

kometa
kometa 28.08.2023, 13:32:50 xxx.xxx.147.163
Zrzavci:

Asi tem to tady neměla votvírat, to mám z toho, že jsem zvědavá jak…….


A tak jenom zvědavý (já říkám zvídavý) člověk se něco dozví.

kometa
kometa 28.08.2023, 13:25:06 xxx.xxx.147.163
Havel:

A uřezat hlavu nožem jde taky rychle když na to přijde.


Nejde. Zkušenosti z pitevny i u ještě živého ptáka (rychlé utracení).

kometa
kometa 28.08.2023, 13:22:23 xxx.xxx.147.163
Havel:

Přestřihnout hlavu v linii oka nad zobákem. To je jako kdyby mě někdo sťal v úrovni uší. Myslím, že je to ještě příjemnější než přeseknout krk.


Kdyby vám někdo sťal hlavu v úrovni uší? Proč by to mělo být příjemnější?  Tam by se akorát narazilo na skalní kost, která je nejtvrdší (proto se tak jmenuje). A vlastně celá lebka je dost odolná. Zkušenosti dětí z pitevny, které mockrát vzdaly potřebu podívat se na mozek. Zvířecí.

Morbidní téma - ale za mě je nejhumánnější (když už) poprava gilotinou. Nebo stětí mečem (sekerou). To věděli už ve starověku.

kometa
kometa 28.08.2023, 11:33:36 xxx.xxx.147.163
lesnizinka:

Jako, že tam není nic vidět? Plíseň přece musí být nějak vidět, okraj, pupínky….? U kočky jsem to nezažila, tak se víceméně ptám, znám jen nehty u prarodičů a kvasinky měl muž někdy v 18 po fotbale v tříslech. 


Ono to zpočátku vypadalo jako obyč stroupek po rvačce. Pak jsem nacházela po bytě malé chuchvalečky chlupů se stroupkem a nakonec jsem si všimla, že se ta lysinka mezi lopatkami nenápadně zvětšuje. A byla tam! Plíseň. Prokázaná kultivací. Vyléčená "koupelemi".

kometa
kometa 28.08.2023, 11:18:27 xxx.xxx.147.163
list:

Jj, to je. Ale u sekání hlavy se občas slepice hne a už je to týrání. Proto mě okouzlilo to ustřihnutí, je to stejně rychlé jako sekyra a minimalizuje to možnost chyb. 


To souhlasím. Je to lepší.

kometa
kometa 28.08.2023, 11:10:38 xxx.xxx.147.163
Anonymní:

Přípravek ANDROCUR ?


Ten pomůže jak? 

Fenám a kočkám nijak, pro kocoury a psy je desrorelin nebo suprelorin.

kometa
kometa 28.08.2023, 10:55:52 xxx.xxx.147.163
lesnizinka:

Počkala bych pár dní, co to bude dělat, jestli se bude zvětšovat, pupínky atd. Na lysinu za krkem žádná kočka jistě neumře, mohl se porvat a mít to vytržené…Na veterinu bych šla až v případě, že se to bude nějak projevovat. Už na to nic nedávejte, nepoznala by ste, co se horší samo od sebe, nebo jste to podráždila třeba tím tea tree.


Neumře. Ale přesně takhle začala plíseň u mého mladšího kocoura. Taky jsem si původně myslela, že se jenom poškorpil s tím starším.

kometa
kometa 28.08.2023, 10:50:00 xxx.xxx.147.163
list:

Je to tak. Zvíře se má omráčit a až po té vykrvit. 


Ale ta sekyrka, pokud to člověk umí, je rychlý a zvládne na první dobrou, mi nepřijde jako špatná varianta.

kometa
kometa 28.08.2023, 10:47:58 xxx.xxx.147.163
list:

Já teda jen pro upřesnění. U ptáků a tuším i plazů se užívá pro označení pohlavních chromozomů i jiných písmen - ZW. Kdy samci jsou ZZ a samice ZW. 😉


Ne, ono to nemůže být jednoduché.🙂 Nás učili typ Abraxas a Drosophila a vystačili jsme si s chromozómy X a Y.  Stejně tak mi přejmenovali původce vozhřivky z Pseudomonas na Burkholderia, na kterém si můžu polámat jazyk.

No jo no, pokrok nezastavíš.

kometa
kometa 28.08.2023, 10:41:37 xxx.xxx.147.163
JardaPecival:

No přesně takhle to je je podle mě zbytečný, citovat to co je psáno  hned před tím 🙂


Tak já to dělám automaticky. Přežijete to?🙂

kometa
kometa 28.08.2023, 10:33:51 xxx.xxx.147.163
balu:

Tím se přece nikdo nebude zabývat. Pes neřekne, že pokaždé dostane ránu a jeho pán bude tvrdit, že má eo jen na krku jako obyčejný obojek. 


Jako, že by to viděli na místě. EO od obyčejného obojku by snad poznali.

Tak asi blbý nápad.

kometa
kometa 28.08.2023, 10:29:13 xxx.xxx.147.163
JardaPecival:

Není, už tam je jinej příspěvek mezi.. "Odpovědět na" je podle mě taky blbý, člověk neví na co a musí dohledávat..


A to je přesně to, co jsem měla na mysli. Takže když chci reagovat, klepnu na citovat.

Neboli si rozumíme. 

kometa
kometa 28.08.2023, 10:26:47 xxx.xxx.147.163
HelaS:

Očkovací průkaz si vedeme někteří z pilnosti 🙂 Jinak jako doklad o provedeném povinném očkování, krvích a tak modrý průkaz slouží a vet do něj tato očkování a testy taky zapisuje. V průkazu koně je  taky uveden plný původ (je-li znám a doložen), nebo není, no. Ale i takoví koně musejí ten průkaz mít, s tím, že je tam uvedeno “v typu tom a tom” například.
Jen pro úplnost: tento průkaz nenahrazuje doklad o tom, čí je ten kůň, přestože v něm bývá uveden. Jediným právně platným dokladem o vlastnictví toho kterého koně je kupní smlouva. Přestože při prodeji/koupi koně se tenhle průkaz zasílá na ˇUEK (či v případě např. A1/1, pokud vím, jinam, nejsem si jista) spolu s kopií té kupní smlouvy právě proto, aby se tam změna majitele vyznačila.
Myslím si tedy, že průkaz jako doklad o vlastnictví průkaz nefunguje jednoduše proto, že ty kupní smlouvy nebývají ověřené (např. notářsky), takže kdokoli, kdo se k průkazu dostane (třeba nepoctivý ustajovatel, protože průkaz má být tam, kde je kůň, kbůli možné kontrole právě z ÚEK či jiných…) si tam může poslat úplně cokoli. Takové případy už se staly. Ale pokud jsem to sledovala, fakt ne často. Holt… když svěřuju někomu koně, tak mu prostě věřím = mám k té důvěře dobrý důvod, jinak bych tam koně přece nedala. A o tom to je… ;-)


Já souhlasím. Jenom mě nikdy nenapadlo, mít extra očkovací průkaz pro koně. Proč? Když to můžu napsat do toho modrého.

Že současně není dokladem o vlastnictví, vím taky. Od toho je dobrá kupní smlouva. Stejně jako u auta. Tam mi vlastnictví technického průkazu taky stačit nebude.

kometa
kometa 28.08.2023, 10:21:57 xxx.xxx.147.163
JardaPecival:

No je to úplně zbytečný přeci, když je ten příspěvek hned před, tak ho znova celej opakovat. Zabírá to místo na stránce a přispívá k nepřehlednosti diskuze. A vůbec hrůza je(tady ta možnost není ani možná) citovat citaci kde je spousta citací, to je kolikrát peklo se tím pak prokousávat. Něco jiinýho je, když je možnost citovat jen část původního příspěvku, tam už to smysl dává i u předchozího příspěvku..

Ta funkce “odpovědět” mi taky nevyhovuje, a pak hlavně ta nemožnost editovat citaci, když chci odpovědět jen na část příspěvku..


Takže teď cituji váš příspěvek. Jenom váš. Je to špatně?

A před chvíli jsem zase vedle dohledávala odpověď na…, abych byla v obraze. Protože ne vždycky je ta odpověď hned. 

Rozumíme si?

kometa
kometa 28.08.2023, 10:13:55 xxx.xxx.147.163
Lily:

Viděla jsem nedávno ohaře, elektrika na krku a dostal ránu, kdykoliv se oddálil dál jak na jeden krok od majitele (jakože fakt, kdykoliv nešel u nohy). Pán šel velmi pomalým tempem a pořád na psa ještě k tomu řval. 
Bylo mi toho psa hrozně líto. ☹️ 


Jenom nápad. Možná blbý. Zavolat MP kvůli podezření z týrání?

kometa
kometa 28.08.2023, 10:10:54 xxx.xxx.147.163
assil:

Jakože si nechám přicucnout pijavici na záda a vyléčí mi to tohle všechno? Nebo se to musí dávat přicucnout nějak místně k orgánům?


Já myslím, že nemusí. Prostě ty látky, které vylučuje, se dostanou do krve a tím pádem všude. Ale třeba se pletu.

kometa
kometa 28.08.2023, 10:09:17 xxx.xxx.147.163
Bodlinka:

z obrázku se nepozná, co to je


ale nikdy nikdy nikdy už nedávejte na kočku tea tree.


Proč? Chci si rozšířit obzory. Vím, že kočky jsou extrémně citlivé na spoustu věcí (aspirin, permetrin, organofosfáty…).

kometa
kometa 28.08.2023, 10:05:04 xxx.xxx.147.163
eena:

Dobrý deň,

chcela by som sa opýtať včera keď sa prišiel kocúr najesť - prišiel s lysinou na krku - za hlavou. V sobotu to nemal a včera toto. Nemá tam žiadne chrasty, vyrážky - iba sa mi zdalo, že si to začína škriabať. Opláchla som mu to microdacynom a trošku postriekala tea tree roztokom. Blchy som nenašla. Do stredy som bez auta a tak vet až v stredu - hromadnou dopravou nemám šancu to zvládnuť. Nemáte tip čo by to mohlo byť. Kocúr je viac vonkajší ako domáci. 

Obrázek

Plíseň? Veterinář. Není to úplně akutní, ale…