Nechci zde vyvolat nějakou bouři ale přesto mě to zajímá. Jak se vy majitelé koní díváte na koně jako jatečné zvíře? Schvalujete to nebo odsuzujete? A kdo je proti, dá si k obědu třeba vepřový řízek nebo jste vegetariáni? Jsou země, kde se koni chovají na maso jako u nás skot.
Neutrálně. Právě proto, že nejsem vegetarián, tak nebudu nic a nikoho odsuzovat (muslimové nejedí vepřové, Indové hovězí, u nás by zase neprošel pes nebo kočka). Neměla bych problém koňské maso jíst. A že vlastního koně mám.
Spíš mi vadí nehumánní způsob přepravy nebo porážky.
Zdravím, jsem nováček, co se týče chovatelství, ale zkouším to. Začátkem července jsem koupila 7 slepic , údajně byly po první snášce. Domnívám se, že byly z klecí, byly strašně oškubané a měly přerostlé pařáty. Místo toho, aby obrostly, vypelichaly tak, že vypadly jako připravené do hrnce. 4 týdny nesnášely, pak jsem měla 1 vejce za 2 dny, včera poprvé 2 vejce - úspěch 🙂Krásně obrostly, jsou to už ty klasické slepice, co znám od babičky, ta mě utěšuje, že jakmile obrostou, tak se snůška upraví. Snad to tak bude. Krmím pšenicí (namočenou), strouhám řepu a brambory, míchám to s pšen. a kukuřičným šrotem, někdy přidávám slunečnici, vitamíny dodávám formou směsi pro nosnice. Občas dávám také vařené vepřové kůže nebo krev. Vodu mají k dispozici. Není možné, že přes veškerou věnovanou péči prostě snášet nebudou, protože jsou staré a vynešené? Lze to teď vůbec nějak poznat? Dík předem za rady a je "jídelníček" v pořádku?
Viz výše.
Jestli to jsou opravdu nosní hybridi z klecí (jako, že asi ano), tak je pro ně KD nedostatečná. Tyhle slepice prostě potřebují opravdovou “forsáž”, aby mohly ukázat, co v nich je.