Mrd KA:Větnamce.
Vietnamce. A ten nick je provokace?
Mrd KA:Větnamce.
Vietnamce. A ten nick je provokace?
Já doma taky nemám myš. Kurzor je naštěstí v pořádku.
To je ten domácí? Nemohl se něčím přiotrávit?
Nemusí se drbat. Kamarádka tohle řešila u poničky - má ji léta, nikam nejezdí, chodí do samostatného výběhu s další kobylou (pravda, ta měla roupy před léty, koprologií zjištěná mírná invaze bez dalších příznaků), výběh pravidelně sbírán. A najednou je měla. Přesně jako v bobcích u vás.
Proběhlo intenzívní odčervení předem i zadem - na radu Horsany a je klid.
Jenže pro vás je blbec každý, kdo má jiný názor. A zbytečně zesměšňujete a urážíte.
evcusik:Zapomněla jsem poděkovat 🙂 a obrázky.
Teda, já nejsem extra odborník, ale nejsou to spíš roupi než škrkavky? Podle velikosti. Protože s těmi se blbě bojuje. Zkuste oslovit Horsanu, ta má v tomhle ohledu bohaté zkušenosti.
Protože bohužel rezistence. A individuální imunita.
Je zvláštní, že i při takovém poctivém sbírání bobků jsou koně začervení.
Kolegyně přes parazity mi říkala, že nejnovější (teda relativně) trend je odčervování dvakrát po sobě stejnou účinnou látkou a pak zase vyměnit. V případě “endazolů” v intervalu 14 dní.
Kamarádka odčervuje cíleně jedince po pozitivní koprologii. Ale chvíli mi trvalo jí vysvětlit, že odčervování čtyřikrát ročně naslepo není ta správná cesta.
Tak jsem se naučila vytáhnout část textu, na kterou reaguji a kliknu na odpovědět. Kompromis.
Když je příspěvek krátký, tak dám citovat.
Fikovnice:Tak já fakt zírám, ač jsem se nechtěla vměšovat, kolik lidí zvládáte urazit. Já se s Vámi nepřu o obsahové stránce, musela bych přečíst nevím kolik stovek příspěvků. Ale nemohl byste se trochu mírnit v napadání ostatních?
Mastnacek mi připomíná nick honzapm. Ten taky nemá rád ženy.
Tak nějak. V autorizovaném servisu zaplatím už za pozdravení.
A vzhledem k tomu, že až na první auto mám už několikátou ojetinu, tak jsem spokojná se službamí svého dvorního automechanika. Je rychlý a levný.